برد  raspberry pi element14 به 15 میلیون در سرتاسر جهان می رسد

 

شرکت توسعه و توزیع فارنل (Farnell)، پیشرو در تولید و توزیع رایانه ی تک بردی (SBC) است که آن را از زمان راه اندازی شرکت در سال 2012، به مهندسین طراح الکترونیک، مربیان، سرگرم کنندگان و سازندگان می فروشد. تنها فروش فارنل با ارائه همه جانبه پشتیبانی می شود و شامل اکوسیستم متنوعی از لوازم جانبی است و از طریق انجمن raspberry pi element14 پشتیبانی می شود، که در حال حاضر مجموع قابل توجهی از آن، به 15 میلیون دستگاه در سرتا سر جهان رسیده است.

کلیک کنید: آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی

تعمیرات برد الکترونیکی

جدیدترین اقدام رزبری پای، رایانه ی رزبری پای 4 مدل B است که  باعث افزایش قابل توجهی در فروش شده است. این برد جدید قدرتمندترین رزبری پای تاکنون است: سه برابر سریع تر از مدل قبلی با طیف وسیعی از گزینه های حافظه و پیشرفت تعامل و ارتباطات به منظور گسترش توانمندی ها برای همه کاربران است. رزبری پای 4 می تواند به عنوان رایانه ای با سیستم عامل بالا و یا رایانه رومیزی با تمامی خصوصیات و ویژگی ها مورد استفاده قرار گیرد.

اقدامات شرکت فارنل در قبال برد  Raspberry pi element14

 raspberry-pi--element14

فارنل تمام مدل های رزبری پای را به همراه اکوسیستم متنوعی از لوازم جانبی آن نگهداری می کند و کاربرانی که دستگاه هایی برای خانه، آموزش و برنامه های تجاری می سازند را پشتیبانی می کند.

فارنل از طریق انجمن element14 از رزبری پای حمایت کرده است و برای اعضای 650000 نفری آن، محلی را ایجاد کرده  که به رشته های آموزنده و آموزشی دسترسی داشته باشند تا بتواند از ایده های اعضای خود الهام بگیرد و درگیر چالش های مبتنی بر طراحی raspberry pi باشد. فارنل همچنین، مشتریانی را که محصولاتشان را با خدمات بازار سازی، ساخت برنامه هایی برای شرکت های نوپا و پشتیبانی فنی ارائه می دهند و از توافق نامه ای انحصاری برای تجارت محصولات رزبری پای به منظور شخصی سازی این محصولات پیروی می کنند، پشتیبانی می کند. مشتریانی عبارتند از شرکت فرانسوی نوپایی همچون Airnodes توسط فارنل پشتیبانی می شود. این شرکت آینه ای هوشمند را توسعه داده که هم اکنون می توانید در هتل های سراسر فرانسه مشاهده کنید و همچنین شرکت Future-Home که درنروژمستقراست، سیستمی مبتنی بر برنامه ی اتوماسیون خانگی را با استفاده ازبرنامه شخصی سازی شده ی رزبری پای که توسط شرکت فارنل ارائه شده، توسعه داده است.

لی ترنر، رهبر جهانی رایانه های تک بردی و نیمه رسانای المنت 14 اظهار داشت: المنت 14 شریک برجسته در توزیع جهانی رزبری پای است که در سال 2012 عرضه شد و از آن زمان تاکنون فروش آن به 15 میلیون دستگاه می رسد.

این امر نقطه عطفی مهم برای المنت 14 و همچنین بنیان رزبری پای است و ما از اینکه این سفر را با آنها به اشتراک گذاشته ایم خوشحالیم.

او همچنین اظهار داشت، رایانه رزبری پای 4 مدل B  تحول آفرین است. بطوریکه این رایانه ی تک بردی سرشار از امکانات، نیاز مشتریان را سریع ترو قدرتمندتر از قبل برآورده می کند. قدرت رزبری پای 4، شبکه ی توزیع گسترده ی المنت 14 و توانایی شرکت اصلی المنت 14 یعنی Avnet، در توسعه ی دستگاه هایی از قبیل دروازه صنعتی هوشمند شرکت Avnet که توسط رزبری پای راه اندازی شده است، از طریق این برد کوچک می تواند راه را برای چیزهای بزرگتری هموار کند.

جمعبندی raspberry pi element14

در این مقاله بردهای با فناوری ساخت نوین Raspberry pi element14 را بررسی کردیم. این بردها همانطور که اشاره شد توسط شرکت توسعه و توزیع فارنل ساخته شده و در آینده این دست بردهای پیشرفته انقلابی را در صنعت ساخت دستگاه ها و ماشین آلات به پا خواهند کرد. همانطور که می دانید هر متخصصی از جمله متخصصان تعمیرات بردهای الکترونیکی باید به طور مرتب دانش و مهارت های خود را بهینه و به روز کنند. با ورود این بردهای به بازار متخصصان تعمیرات برد باید قادر باشند قطعات مختلف آن را شناسایی کرده و در صورت بروز مشکل آن را عیب یابی و تعمیر کنند .

در غیر این صورت به تدریج از بازار کار خارج می شوند. آموزشگاه فنی سازان یکی از بهترین آموزشگاه های تهران در زمینه تخصصی آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی می باشد. کارآموزان زیادی هز ساله از این آموزشگاه فارغ التحصیل می شوند. این کارآموزان قادرند بعد از دوره انواع بردهای الکترونیکی را تعمیر کنند. کلاس ها در این آموزشگاه به صورت حضوری و آموزش ها کاملا عملی هستند. کارگاه تعمیرات برد در آموزشگاه فنی سازان یک کارگاه کاملا مجهز می باشد. کارآموزان پس از دوره قادر خواهند بود انواع برد را تعمیر کنند. ضمن اینکه در پایان دوره مدرک رسمی قابل تایید از سازمان فنی حرفه ای به آنها اعطا خواهد شد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد درون متنی
مشاهده همه نظرات