فیلتر شکن یا VPN ها ابزار های فوق العاده مفیدی هستند که می توانید در گوشی های خود داشته باشید. دلایل زیادی برای استفاده از برنامه های VPN وجود دارد که در زیر ما به برخی از فیلترشکن های قوی و فعال آیفون vpn ios می پردازیم.

  • فیلتر شکن ها می‌توانند از هویت شما به صورت آنلاین محافظت کنند.
  • به شما کمک می‌کنند بسیاری از محدودیت های منطقه‌ای در وب‌سایت‌ ها را دور بزنید.
  • به شما این امکان را می دهد به محتوای مسدود شده در وب دسترسی داشته باشید و کارهای بیشتری انجام دهید.

بنابراین، اگر به دنبال محافظت از حریم خصوصی خود در هنگام مرور اینترنت در آیفون خود هستید، در اینجا 15 بهترین برنامه VPN رایگان برای آیفون وجود دارد.

دریافت فیلترشکن با لینک مستقیم : دانلود

دلایل نیاز به فیلترشکن VPN قوی و فعال برای آیفون

الف – در هر زمان به محتوای مسدود شده دسترسی داشته باشید.

اگر در کشورهایی زندگی می‌کنید یا به کشورهایی سفر می‌کنید که دولت‌ ها وب‌سایت‌ ها یا ISP‌ ها را مسدود می‌کنند، VPN به شما اجازه می‌دهد این محدودیت‌ها را دور بزنید و آزادانه به آنها دسترسی داشته باشید. VPN ها همچنین در دسترسی به وب سایت های رسانه های اجتماعی مسدود شده مانند توییتر یا فیس بوک در کشورهای خاصی که ممنوع هستند، پشتیبانی می کنند.

ب – ارز دیجیتال را در حال حرکت ذخیره می کند.

وای فای عمومی با خطرات زیادی همراه است. داده ها معمولاً به راحتی رهگیری می شوند، به این معنی که مجرمان به سادگی می توانند شناسه، رمز عبور یا اطلاعات بانکی شما را بدزدند. اینجاست که VPN به کار می آید.

پ – حریم خصوصی دیجیتال را بهتر می کند.

حتی شرکت‌ ها و وب‌سایت‌ های قانونی فعالیت‌های آنلاین شما را ردیابی می‌ کنند و تا حد امکان داده‌ ها را دریافت می‌ کنند. سایت‌ها می‌توانند هنگام استفاده از مرورگری مانند: Chrome یا Safari، سایتی که می‌ روید و کار هایی که انجام می‌ دهید را ردیابی کنند. یک VPN این نوع ردیابی را متوقف می کند زیرا تمام اطلاعات از طریق سرورهای امنی که دسترسی مستقیم به آیفون شما را کنترل می کنند مشهور می شود.

 

فیلترشکن قوی و سرعت بالا برای ایفون به صورت رایگان

در این قسمت از مقاله به معرفی چند فیلترشکن سرعت بالا برای ایفون رایگان می پردازیم.

1- فیلترشکن قوی پروتون VPN دانلود فیلترشکن قوی و فعال آیفون

بهترین برنامه VPN رایگان در iPhone قطعا Proton VPN است. دلایل زیادی وجود دارد که Proton VPN می تواند یک انتخاب مناسب باشد که مهم ترین آنها این واقعیت است که Proton VPN کاملا رایگان قابل استفاده است. با استفاده Proton VPN  پهنای باند نامحدودی را به صورت رایگان دریافت می کنید.

همچنین دارای یک adblocker قدرتمند برای محافظت از اطلاعات شخصی شما در برابر بد افزار ها و ردیاب های وب سایت مزاحم است. ناگفته نماند، شما همچنین می توانید از آن برای پخش ویدیو در هر سرویس پخش از جمله Netflix، Amazon Prime، Hulu، Disney+ و غیره استفاده کنید. به عنوان حریم خصوصی، Proton یک  خط مشی عدم ورود به سیستم دارد، بنابراین می توانید مطمئن باشید که سابقه مرور و فعالیت شما توسط VPN ذخیره نمی شود.

جهت دریافت کلیک کنید : دانلود

 

2- فیلتر شکن قوی Windscrib دانلود فیلترشکن قوی و پرسرعت  ایفون

یکی دیگر از برنامه‌های VPN فیلترشکن قوی رایگان آیفون، Windscrib VPN است. چیزی که آن را در خط مقدم قرار می دهد رمزگذاری دو باری است، به این معنی که داده های شما دو بار رمزگذاری می شوند و قبل از اینکه به اینترنت برسند از طریق دو سرور عبور می کنند.

فیلتر شکن Windscrib  یک  سوئیچ ارائه می دهد ، به این معنی که داده های شما مطلقاً  هرگز  از تونل VPN شما خارج نمی شوند. به‌علاوه، این برنامه  تونل‌سازی تقسیم‌شده را ارائه می‌ دهد که به شما انعطاف‌پذیری را برای استفاده همزمان از شبکه‌های عمومی و خصوصی ارائه می‌دهد.

جهت دریافت کلیک کنید : دانلود

 

فیلتر شکن Windscrib

 

3- فیلترشکن قوی Hide.me  دانلود فیلترشکن قوی و فعال آیفون

برنامه های VPN رایگان بسیار کمی وجود دارند که به اندازه Hide.me کاربردی هستند. بر خلاف بسیاری از برنامه‌ های VPN دیگر، Hide.me  مجموعه خوبی از ویژگی‌ های اساسی است که می‌ توانید از آن برای مرور وب و در عین حال پنهان کردن هویت دیجیتال خود استفاده کنید. علاوه بر این، این برنامه به شما این امکان را می دهد که از بین مکان های مختلف انتخاب کنید و همچنین از حریم خصوصی شما با یک  خط مشی سختگیرانه عدم ورود به سیستم محافظت می کند.

جهت دریافت کلیک کنید : دانلود

فیلتر شکن Hide.me

 

4- فیلترشکن TunnelBear فیلترشکن قوی و فعال ایفون

فیلتر شکن TunnelBear یک برنامه VPN شناخته شده با سرور های سریع است. می توانید از آن برای اتصال به سرور مورد نظر و مرور ایمن از چندین مکان استفاده کنید. بسته به نیاز تان، می‌ توانید انتخاب کنید که به برنامه اجازه دهید بهترین مکان را برای VPN انتخاب کند، یا می‌ توانید مکان مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 

فیلتر شکن TunnelBear

مقاله های مرتبط : کد شارژ همراه اول

5- فیلترشکن هاتسپات شیلد HotspotShield

فیلترشکن قوی HotspotShield آیفون که به طور گسترده به عنوان یکی از سریع ترین برنامه های VPN رتبه بندی شده است، سرورها را در بیش از 115 مکان ارائه می دهد. علاوه بر این، به شما امکان می دهد بدون نیاز به ثبت نام یا وارد کردن کارت اعتباری خود به تمام ویژگی های اساسی دسترسی داشته باشید.

 

فیلترشکن قوی و بدون قطعی برای آیفون

در این قسمت از مقاله به معرفی چند فیلترشکن قوی و بدون قطعی برای آیفون می پردازیم.

6- فیلترشکن قوی SurfEasy دانلود فیلترشکن قوی آیفون

هم از نظر سهولت استفاده و هم از نظر مجموعه ویژگی، فیلترشکن قوی SurfEasy VPN آیفون باید انتظارات شما را برآورده کند.

این برنامه بهینه‌ ترین مکان سرور را برای هدایت ترافیک شما انتخاب می‌کند، اما اگر بخواهید، می‌توانید مکان را به کشوری که ترجیح می‌دهید تغییر دهید.

به‌علاوه، SurfEasy یک الگوریتم مسدودکننده ردیاب مفید را ارائه می‌کند که کوکی‌ ها را دور نگه می‌ دارد تا بتوانید با امنیت مورد نیاز وب را مرور کنید.

فیلترشکن SurfEasy

 

7- فیلترشکن بدون قطعی in Touch دانلود فیلترشکن قوی آیفون

فیلترشکن in Touch یک برنامه VPN تمیز است که تنها بر ارائه یک تجربه ساده تمرکز دارد. اگرچه VPN in Touch ممکن است از ویژگی های غنی برخوردار نباشد، اما در مورد امنیت و حریم خصوصی از داده های شما به خوبی محافظت می کند.

فیلتر شکن in Touch دارای یک مسدود کننده تبلیغات است که تضمین می کند می توانید بدون درگیر شدن در تبلیغات، وب را به آرامی مرور کنید. علاوه بر سرعت بخشیدن به تجربه مرور و افزایش حریم خصوصی شما، مسدودکننده تبلیغات همچنین می تواند نقشی اساسی در بهبود عمر باتری آیفون شما داشته باشد.

 

8- فیلترشکن پرسرعت Ultra VPN دانلود فیلترشکن قوی ایفون

فیلترشکن قوی Ultra VPN برای آیفون ، که قبلا به عنوان HexaTech شناخته می شد، مدت هاست که یک برنامه VPN مورد توجه بوده است. احتمالاً بهترین بخش در مورد این برنامه، رابط کاربری بصری است که راحت تر به نظر می رسد. و با سفارشی‌سازی زیادی که ارائه می‌شود، می‌توانید برنامه را طوری تنظیم کنید که بهتر با نیازهایتان مطابقت داشته باشد.

 

9- فیلترشکن قوی ایفون Larva دانلود فیلترشکن قوی و فعال ایفون

اگر بخواهیم یک برنامه VPN را بر اساس یک رابط کاربری و ابزار های آسان معرفی کنیم، فیلتر شکن Larva

را پیشنهاد می کنیم. برخلاف بسیاری از رقبا، Larva VPN برای شروع نیازی به ثبت نام ندارد. به سادگی برنامه را باز کنید، به سرور دلخواه خود متصل شوید و آماده کار هستید.

 

فیلترشکن رایگان و قوی برای ایفون 12 و 13

در این قسمت از مقاله به معرفی چند فیلترشکن رایگان برای ایفون ۱۲ و ۱۳ می پردازیم.

10- فیلتر شکن ایکس یا X-VPN دانلود فیلترشکن قوی آیفون

مجهز به  بیش از 8000 سرور در بیش از 50 مکان جهانی ، X-VPN همه چیز را پوشش می دهد. قابل ذکر است، X-VPN به شما امکان می دهد از بین 12 پروتکل مختلف انتخاب کنید و به شما امکان می دهد یک تست سرعت برای بررسی سرور اجرا کنید.

یکی از ویژگی های برجسته این برنامه، قابلیت  ارائه یک اتصال سریع و پایدار است.

11- فیلترشکن Proxy Unlimited Shield دانلود فیلترشکن قوی پر سرعت ایفون

فیلتر شکن قوی Proxy Unlimited Shield سرورهای سریع را ارائه می دهد تا بتوانید ویدیو های با کیفیت بالا را پخش کنید و بدون اینکه با کندی مواجه شوید، وب را مرور کنید. این برنامه نه شما را مجبور به ثبت نام می کند و نه از شما می خواهد وارد شوید. بنابراین، می توانید بدون نیاز به اشتراک گذاری اطلاعات شخصی خود از این برنامه VPN استفاده کنید.

 

12- فیلترشکن Proxy Unlimited Shield دانلود فیلترشکن قوی فعال ایفون

فیلتر شکن Proxy Unlimited Shield سرور های سریع را ارائه می دهد تا بتوانید ویدیوهای با کیفیت بالا را پخش کنید و بدون اینکه با کندی مواجه شوید، وب را مرور کنید.

نکته قابل توجه، Proxy Unlimited Shield همچنین اتصال به هر شبکه را ساده می کند. فقط یک شبکه ترجیحی را انتخاب کنید، دکمه اتصال را فشار دهید و همه چیز آماده است. در مورد امنیت و حریم خصوصی، برنامه هیچ یک از گزارش های شما را ذخیره نمی کند. این بدان معناست که دیگر نگران حذف تاریخچه مرورگر خود نخواهید بود.

13- فیلترشکن پر سرعت Vault 

اگر به دنبال یک برنامه VPN برای تقویت بازی خود هستید، VPN Vault می تواند انتخاب بهتری برای شما باشد. برنامه VPN از پروتکل WireGuard برای کاهش تاخیر و افزایش عملکرد بالا استفاده می کند که می تواند نقشی حیاتی در تقویت بازی شما داشته باشد. این پروتکل همچنین می تواند سرعت پیک بالاتری را هنگام اتصال به یک سرور VPN نزدیک به مکان فیزیکی شما ارائه دهد.

ما در این مقاله تلاش کردیم تا به شما چند فیلترشکن رایگان با سرعت بالا برای ایفون معرفی کنیم، و همچنین فیلترشکن رایگان برای ایفون ۱۲ و ۱۳ را به شما معرفی کردیم، امیدواریم سودمند بوده باشیم.

دوره های آموزشی در حال برگزاری در آموزشگاه فنی سازان :

آموزش تعمیرات برد

آموزش تعمیرات موبایل

آموزش نصب کولر گازی

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۵۳۹ رای
اشتراک در
اطلاع از
guest

2 دیدگاه
قدیمی‌تر
جدیدتر پر امتیازترین
بازخورد درون متنی
مشاهده همه نظرات
dalir
dalir
1 سال پیش

عالی

cina kia
cina kia
1 سال پیش

خیلی ممنون از مقاله مفیدتون ولی ۲ تا انتقاد کوچیک: هات اسپات و لاروا وصل نمیشه و کاش علاوه بر آیفون های ۱۲-۱۳ قدیمیا رو هم میذاشتین :s