درست چند سال پیش بود که وقتی به وسایل منزل نگاه میکردیم تنها چند تکه از جهیزیه مادر یا همسرمان در وسایل خانه به چشم میخورد . معمولا بعد از آنکه دستگاه با مشکلاتی رو به رو میشد. ترجیح میدادیم آنها را تعویض کنیم. اما امروزه به دلیل افزایش سرسام آور قیمت لوازم خانگی؛ مردم مجبور می شوند لوازم خانگی خود را تعمیر کنند. در ادامه به بررسی آموزش تعمیرات لوازم خانگی در تهران می پردازیم، با ما همراه باشید.

چرا تعمیرات لوازم خانگی ؟

تعمیر لوازم خانگی یکی از خدمات بسیار مهم و ضروری است که برای حفظ و نگهداری دستگاه‌های الکترونیکی در خانه‌ها و محیط‌های کاری ارائه می‌شود. لوازم خانگی از جمله یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، اجاق گاز، تلویزیون، رادیو، دستگاه اسپرسو و دستگاه‌های دیگر، همگی نیازمند تعمیر و نگهداری مناسب هستند. خرابی لوازم الکترونیکی اتفاق عجیبی نیست و روزی می‌رسد که هر دستگاه الکترونیکی دچار مشکل شود. معمولا این اتفاق به شکلی ناگهانی و در مواقع غیر منتظره رخ می‌دهد. از این رو، دسترسی به خدمات تعمیر لوازم خانگی امری لازم و بسیار حیاتی است.

بازارکار شغل تعمیرات لوازم خانگی در تهران

همه وسایل لوازم خانگی بعد از گذشت مدتی ممکن است با مشکل مواجه شده و نیاز باشد قطعات جزئی یا کلی آن تعمیر گردد که باید توسط تعمیرکار حرفه ای لوازم خانگی انجام شود. در حقیقت باید گفت خرابی قطعات و لوازم خانگی امری اجتناب ناپذیر بوده و به همین جهت از جمله نیازهای گسترده بازار به شمار می آید. پس چه خوب است که شما برای ورود به بازارکار لوازم خانگی سرمایه گذاری کرده و با گذراندن آموزش تعمیرات لوازم خانگی در تهران ، حرفه ای عمل کنید.

آموزش تعمیرات لوازم خانگی در تهران

 

چرا تعمیر لوازم خانگی بهتر از خرید دستگاه جدید است؟

هنگامی که یک وسیله خانگی خراب می‌شود، اولین سوالی که به ذهن می‌رسد این است که آیا باید آن را تعمیر کرد، یا یک دستگاه جدید خرید؟ در حالی که خرید یک دستگاه جدید ممکن است وسوسه‌انگیز باشد، مزایای زیادی برای تعمیر لوازم خانگی شما وجود دارد.

  • صرفه‌جویی در هزینه: تعمیر لوازم خانگی معمولا بسیار ارزان‌تر از خرید یک دستگاه جدید است. در بسیاری از موارد، تعمیر با تعویض یک یا چند قطعه ساده از نظر اقتصادی منطقی‌تر به نظر می‌رسد.
  • افزایش طول عمر: تعمیر و نگهداری منظم می‌تواند عمر مفید لوازم خانگی را به شکل قابل توجهی افزایش دهد. با تعمیر به موقع مشکلات جزئی، از بروز مشکلات بزرگتر و پرهزینه‌تر در آینده جلوگیری خواهد شد.
  • کاهش ضایعات: تعمیر لوازم خانگی به جای خرید یک دستگاه جدید، به کاهش ضایعات الکترونیکی کمک می‌کند. این امر به نفع محیط زیست و منابع طبیعی است.
  • کاهش مصرف انرژی: لوازم خانگی جدیدتر، علی‌رغم راندمان انرژی بالاتر، برای تولید به انرژی و منابع زیادی نیاز دارند. تعمیر لوازم خانگی موجود به حفظ منابع و کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای کمک خواهد کرد.
  • سهولت: تعمیر لوازم خانگی به طور معمول سریع‌تر و آسان‌تر از خرید و نصب یک دستگاه جدید است.

آموزش تعمیرات لوازم خانگی فنی و حرفه ای تهران

حال که با اهمیت شرکت در دوره تعمیرات لوازم خانگی فنی حرفه ای آشنا شدید؛ بهتر است بدانید در میان آموزشگاه هایی که این دوره را ارائه می دهند؛ بهتر است کدامیک را انتخاب کنید؟

یک آموزش کاربردی و حرفه ای که برای مشاغل فنی برگزار می شود، حتما باید بصورت عملی برگزار گردد، چراکه شما نمی توانید موقعی که دستگاهی برای تعمیر میآورند؛ آنچه به صورت تئوری یاد گرفته اید؛ را روی دستگاه ورد بخوانید و تعمیر شود. پس حتما باید آموزشگاهی را انتخاب کنید که آموزش تعمیرات لوازم خانگی در تهران را بصورت عملی به کارآموزان یاد دهند.

دومین ویژگی که باید داشته باشد این است که شما بعد از گذراندن دوره؛ حتما با سوالاتی رو به رو می شوید که نیاز است از استاد خود بپرسید؛ پس آموزشگاهی را در تهران انتخاب کنید که نیاز به پشتیبانی حتی پس از اتمام دوره شما را رفع کند.

ویژگی سوم بهترین دوره تعمیرات لوازم خانگی در تهران ؛ بهره مندی از کارگاه های مجهز به تجهیزاتی است که واقعا در بازارکار استفاده می شود تا شما بتوانید پروژه های عملی را واقعا پیش ببرید و از روی آنها آموزش ببینید تا بعدا حین ورود به بازارکار سردرگم نشوید.

مجموعه کامل آموزش تعمیرات لوازم خانگی برقی

دوره جامع تعمیرات لوازم خانگی شامل آموزش قسمت های مکانیکی و برد لوازم خانگی می باشد که بصورت صفر تا صد یاد داده می شود. انواع لوازم خانگی که در این دوره آموزش داده می شوند عبارتند از:

  • یخچال ساید ، معمولی و فریزر و آبسردکن
  • ماشین لباسشویی تسمه ای و گیربکسی
  • ماشین ظرفشویی
  • ماکروفر
  • جارو برقی
  • غذاساز
  • سرخ کن
  • اتو

شما پس از اتمام این دوره می توانید همه این لوازم خانگی را خودتان تعمیر کنید.

بهترین دوره تعمیرات لوازم خانگی در تهران

آموزش تعمیر لوازم خانگی قدیمی یا جدید؟

حال که میدانید کدامیک از لوازم خانگی را قرار است آموزش ببینید؛ حتما این سوال برای شما پیش میآید آموزش تعمیرات لوازم خانگی در تهران براساس لوازم خانگی قدیمی است یا جدید؟ خبر خوش برای شما اینکه هم لوازم جدید و هم لوازم قدیمی آموزش داده می شود.  به طور کلی آموزش طوری هست که بعد از پایان دوره شما بتوانید تمام لوازم خانگی نام برده را بدون در نظر گرفتن برند و قدیمی یا جدید بودن آنها تعمیر و عیب یابی کنید.

مقاله پیشنهادی : درآمد شغل تعمیرات لوازم خانگی

منظور از سرمایه گذاری برای ورود به بازارکار چیست؟

باتوجه به رقابت گسترده ای که در بازارکار وجود دارد؛ هرچه شما سریعتر و حرفه ای تر وارد بازارکار شوید و خطای خود را کمتر کنید؛ شانس بیشتری برای دستیابی به موفقیت پیدا می کنید. ممکن است تصمیم بگیرید که نزد یک استادکار در بازارکار آموزش تکنیک ها و ترفندها را یاد بگیرید و به این شکل با تعمیرات لوازم منزل آشنا شوید. اما این روش معایبی دارد که به شما هشدار می دهیم.

اول اینکه با کارآموزی در تعمیرگاه لوازم خانگی ممکن است کارفرما نخواهد تمام اطلاعات را به شما یاد دهد تا از شما رقیب برای خود نسازد. همچنین شما مجبور هستید کارهای غیر مرتبط هم در ازای آموزشی که می بینید انجام دهید که زمان شما را مفید نمی کند. در آخر هم ممکن است این روند باعث شود مستقل شدن شما برای راه اندازی تعمیرگاه لوازم خانگی منزل و برقی به عقب بیفتد و از آن دور شوید.

اما با گذراندن دوره تعمیرات لوازم خانگی و منزل با ویژگی هایی که در بالا به آن اشاره کردیم؛ باعث می شود که شما اموزش تعمیرات لوازم منزل را بصورت جامع و صد در صد یاد بگیرید. سپس برای دریافت جواز کسب و کار؛ وام خود اشتغالی و یا مهاجرت اقدام به دریافت مدرک فنی و حرفه ای معتبر کنید. بدین شکل راه استاندارد و اصولی را برای موفقیت هرچه سریعتر و درست تر در مسیری که میپسندیم بپیماییم.

دوره تعمیرات لوازم خانگی فنی و حرفه ای

آموزشگاه تعمیرات لوازم خانگی شرق تهران

اگر به یک آموزش حرفه ای فکر می کنید؛ برای آن هزینه کنید. هر چقدر شما هزینه در مسیری درست پرداخت کنید؛ نه تنها چیزی از دست نداده اید؛ بلکه سرمایه گذاری کرده اید. در اینجا منظورمان از هزینه ، صرفا پرداخت پول نیست. بلکه شما می توانید با اختصاص دادن زمان خود برای رفتن به آموزشگاهی که مدرک معتبر و آموزش حرفه ای ارائه کمی دهد؛ سرمایه گذاری مناسبی کنید.

آموزشگاه تعمیرات لوازم خانگی در اسلامشهر

برای گذراندن دوره تعمیرات لوازم خانگی از اسلامشهر هم می توانید در این دوره ها شرکت کنید. خبر خوب اینکه شما می توانید در دوره های آخر هفته آموزشگاه فنی سازان شرکت کنید تا بهتر از زمان خود استفاده کنید.

آیا دوره اموزش تعمیرات لوازم خانگی آنلاین بگذرانیم؟

ما بعنوان یک آموزشگاه که سالها در زمینه اموزش تعمیر لوازم خانگی فعالیت می کنیم؛ هرگز به شما توصیه نمی کنیم این دوره را بصورت انلاین بگذرانید. حتی اگر آموزش تعمیرات لوازم خانگی رایگان را آنلاین دریافت کردید؛ چیزی از آنها یاد نمی گیرید تا از نزدیک روند کار استاد را در کلاس یاد بگیرید و ببینید چه اتفاقی افتاده است.

بهترین آموزش تعمیرات لوازم خانگی در تهران

آموزشگاه فنی سازان با برگزاری دوره تعمیر لوازم خانگی منزل برای شما عزیزان توسط بهترین اساتید مجرب در کشور سعی دارد تجربه آموزش حرفه ای را ایجاد کرده و امکان پیشرفت را برای شما تسریع بخشد. برای اطلاع از شرایط و سرفصل های دوره تعمیرات لوازم خانگی این دوره را بررسی کنید و در صورت نیاز به مشاوره با ما تماس بگیرید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد درون متنی
مشاهده همه نظرات