آموزش مدیریت شبکه های اجتماعی

آموزش کاملا عملی توسط اساتید برتر کشور

کارگاه مجهز به تجهیزات پیشرفته

پشتیبانی نامحدود پس از اتمام دوره

صدور گواهینامه قابل ترجمه و بین المللی

تعرفه ثبت نام در دوره آموزش مدیریت شبکه های اجتماعی

شهریه دوره آموزشیشهریه دوره عمومی با 30% تخفیفشهریه دوره خصوصی
شهریه دوره 3،000،000 تومان 5،000،000 تومان

راه های ثبت نام در مجتمع فنی سازان 

روش اول: واریز مبلغ 200,000 تومان به شماره کارت بانک پاسارگاد: 4223 - 7402 - 2910 - 5022 بنام آقای داود کامرانی مقصود و فرستادن تصویر رسید واریزی به شماره واتساپ 09359293340

روش دوم: ارسال درخواست مشاوره از طریق فرم ثبت نام 

روش سوم: تماس از طریق تلفن ، واتساپ و یا مراجعه حضوری به محل آموزشگاه

    جواب را با کیبورد انگلیسی وارد کنید

    سرفصل های دوره آموزش مدیریت شبکه های اجتماعی

    • 1. آموزش وظایف مدیر شبکه های اجتماعی
    • 2. آموزش با پلتفرم های شبکه های اجتماعی
    • 3. آموزش بکارگیری تکنیک های تبلیغات در شبکه های اجتماعی
    • 4. آموزش ساخت و انتشار محتوا در شبکه های اجتماعی
    • 5. آموزش تکنیک های فروش در شبکه های اجتماعی
    • 6. آموزش یافتن حساب کاربری مناسب و بستن قرارداد
    • 7. آموزش تکنیک مدیریت زمان برای کار روی چندین حساب
    • 8. آموزش استفاده ازابزارهای پلتفرم
    • 9. آموزش برقراری امنیت حساب کاربری در انواع شبکه های اجتماعی/li>
    • 10. آموزش اصول پاسخگویی اصولی پیام های خصوصی
    • 11. آموزش نحوه استفاده از نرم افزار اینشات و کامنت ها
    • 12. آموزش نحوه هشتک گذاری و کپشن نویسی
    • 13. آموزش ایده پردازی و خلاقیت در تولید محتوا
    • 14. آموزش آماده سازی صفحه برای تبلیغات
    • 15. آموزش تبدیل مخاطب هدف به مشتری
    • 16. آموزش استفاده از تکنیک های اعتمادسازی

    آموزش مدیریت شبکه های اجتماعی

    دوره آموزش مدیریت شبکه های اجتماعی، شما را با مهارت های تولید محتوای حیاتی و مدیریت، مجهز می کند. شما یاد خواهید گرفت که چگونه پست های رسانه های اجتماعی موثر ایجاد کنید و چگونه یک برند قوی ایجاد کنید تا به شما در ایجاد حضور در رسانه های اجتماعی کمک کند.

    همچنین در دوره آموزش مدیریت شبکه های اجتماعی، یاد خواهید گرفت که چگونه یک فرآیند مداوم برای مدیریت محتوای خود ایجاد کنید. این شامل تنظیم یک تقویم محتوا، مدیریت و تعدیل پست‌های شما، تجزیه و تحلیل داده‌ها برای بینش و تکرار و نحوه افزایش اثربخشی پست است. شما دوره را با استفاده از مهارت های خود در دنیای واقعی از طریق یک پروژه مدیریت محتوا به پایان خواهید رساند.

    دوره آموزش مدیریت شبکه های اجتماعی، برای افرادی در نظر گرفته شده است که می خواهند یاد بگیرند که چگونه یک حضور تجاری در رسانه های اجتماعی ایجاد و مدیریت کنند، از جمله ایجاد محتوا، تعامل با مشتریان در رسانه های اجتماعی و ارزیابی نتایج پست های مختلف. فراگیران نیازی به تجربه بازاریابی ندارند، اما مهارت های ناوبری اینترنتی اولیه را دارند و مشتاق مشارکت و اتصال در رسانه های اجتماعی هستند. پس می توانید با شرکت در دوره آموزش مدیریت شبکه های اجتماعی، آموزشگاه فنی سازان مهارت های لازم را در این زمینه کسب کنید.

     

    مهارت های شما در پایان دوره آموزش مدیریت شبکه های اجتماعی

    شما بعد از اتمام دوره آموزش مدیریت شبکه های اجتماعی قادر خواهید بود موارد زیر را به خوبی انجام دهید.

    • ایجاد و مدیریت حضور در رسانه های اجتماعی.
    • یک صفحه تجاری فیس بوک و یک حساب اینستاگرام برای تجارت ایجاد کنید.
    • نحوه و چرایی ایجاد محتوا برای رسانه های اجتماعی را بدانید.
    • یک نام تجاری، برای حضور در رسانه های اجتماعی ایجاد کنید.
    • یک تقویم محتوا برای حضور در رسانه های اجتماعی خود مدیریت کنید.
    • عملکرد محتوای خود را در رسانه های اجتماعی ارزیابی کنید و عملکرد را تکرار و بهینه کنید.
    • محتوای رسانه های اجتماعی را با استفاده از داده های دنیای واقعی مدیریت کنید.

     

    طرح دوره آموزش مدیریت شبکه های اجتماعی

    دوره آموزش مدیریت شبکه های اجتماعی، ابتدا شما را با اصول مدیریت رسانه های اجتماعی، 5 رکن مربوطه و استراتژی های مختلف بازاریابی موثر آشنا می کند. شما در مورد فرآیند ایجاد، ارسال، و تجزیه و تحلیل محتوای خاص یاد خواهید گرفت.

    در مرحله بعد این دوره، دلایل مهم و مزایای استفاده از رسانه های اجتماعی به عنوان پلتفرم بازاریابی را توضیح می دهد.

    سپس حقایقی در مورد برخی از پلتفرم های معروف رسانه های اجتماعی خواهید آموخت.

    این دوره به طور مفصل درباره مدیریت رسانه های اجتماعی مهم بحث می کند.

    در ادامه، نکات و ترفندهای مهم برای شروع بازاریابی رسانه های اجتماعی مورد بحث قرار می گیرد.

    در پایان دوره، دلایل مهم سرمایه گذاری در بازاریابی رسانه های اجتماعی و ارتباط بین بازاریابی و مدیریت رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است.

    طرح دوره آموزش مدیریت شبکه های اجتماعی

    مدیریت شبکه های اجتماعی چیست؟    آموزش مدیریت شبکه های اجتماعی

    در دوره آموزش مدیریت شبکه های اجتماعی، اصول بازاریابی رسانه های اجتماعی را یاد می گیرید و با فرآیند ایجاد، ارسال و تجزیه و تحلیل مطالب محتوا آشنا می شوید. احساسات ایجاد برندها و جوامع مورد بحث قرار خواهد گرفت.

    مدیر رسانه های اجتماعی معمولاً مسئول تنظیم استراتژی محتوا و ایجاد تعامل در سیستم عامل های اجتماعی یک شرکت است. برای موفقیت در این نقش، مدیران رسانه‌های اجتماعی معمولاً باید در داستان سرایی مهارت داشته باشند، چشمی تیزبین برای طراحی داشته باشند، و توانایی تجزیه و تحلیل این که چه چیزی برغی مخاطب خوب است و چه چیزی خوب نیست، داشته باشند.

    رسانه‌های اجتماعی به دلیل توانایی آن در دستیابی به مشتریان و جذب آنها و در عین حال یادگیری بیشتر در مورد نیازها، خواسته‌های آنها به یک حوزه بازاریابی کلیدی تبدیل شده‌اند. و همه جا در صنایع وجود دارد. شرکت ها، برندها، سازمان های غیرانتفاعی، مقامات دولتی، افراد مشهور و غیره حساب هایی برای ارتباط مستقیم با دنبال کنندگان خود دارند که به این معنی است که کار به عنوان مدیر رسانه های اجتماعی می تواند به زمینه های مختلفی منجر شود.

     

    مهارت های لازم برای مدیریت شبکه های اجتماعی

    در دوره آموزش مدیریت شبکه های اجتماعی به شما یاد خواهند دارد که مهارت های لازم برای مدیریت شبکه های اجتماعی کدام موارد هستند. در زیر به برخی از آنها می پردازیم.

    • توانایی نوشتن       آموزش مدیریت شبکه های اجتماعی

    مدیران رسانه‌های اجتماعی محتوا را در تمام کانال‌ های رسانه‌ های اجتماعی تولید و نظارت می‌کنند؛ بنابراین باید با نوشتن محتوا راحت باشند. به ویژه، آنها باید بتوانند سبک نوشتاری خود را متناسب با صدای برند، جذب مخاطبان مختلف و موفقیت در کانال های مختلف تطبیق دهند.

    • ارتباط قوی

    برای اینکه مدیر هر تیمی باشید، باید مهارت های ارتباطی بالایی داشته باشید. این تضمین می‌کند که تیم می‌تواند به آرامی کار کند و همه نقش خود را درک می‌کنند. علاوه بر این، مدیران رسانه های اجتماعی باید بتوانند به خوبی با مردم ارتباط برقرار کنند، زیرا نقش مشتری رو به رو است و آنها وظیفه به تصویر کشیدن تصویر برند خوب را به صورت آنلاین بر عهده دارند.

    • مهارت طراحی        آموزش مدیریت شبکه های اجتماعی

    بسیاری از رسانه‌های اجتماعی بسیار بصری هستند، بنابراین یک مدیر رسانه اجتماعی باید بفهمد چه چیزی آنلاین خوب به نظر می‌رسد. داشتن برخی مهارت‌های طراحی کمک می‌کند تا ایجاد محتوای عالی آنلاین آسان‌تر شود و تصویر برند جذاب و منسجم باشد.

    • مهارت های سازماندهی

    مدیران رسانه‌های اجتماعی اغلب وظایف زیادی را به طور همزمان انجام می‌دهند، بنابراین سازماندهی در این نقش حیاتی است. آنها نه تنها باید مجموعه ای از کارکنان را سازماندهی کنند، بلکه مسئول سازماندهی و نگهداری تقویم محتوا، نظارت بر همه کانال ها، پاسخ دادن به نظرات و تحقیق در مورد روندها هستند.

     

    مزایای رسانه های اجتماعی برای مشاغل

    در دوره آموزش مدیریت شبکه های اجتماعی با مزایای رسانه های اجتماعی برای مشاغل آشنا می شوید، در زیر به برخی از آنها می پردازیم.

    • توان مالی      آموزش مدیریت شبکه های اجتماعی

    حتی اگر شرکت شما بودجه محدودی داشته باشد، می‌توانید برای به رسمیت شناختن برند عالی در رسانه‌های اجتماعی تلاش کنید. هنگام راه‌اندازی یک کسب‌وکار کوچک ، نیازی به هزینه کردن برای تبلیغات پولی در مرحله اولیه نیست. بهتر است با بازاریابی ارگانیک برای برند خود شروع کنید.

    رسانه‌های اجتماعی بستری هستند که می‌توانید از طریق بازاریابی ارگانیک راه خود را انجام دهید. در ابتدا، می توانید برای شروع یک صفحه فیس بوک یا اینستاگرام برای برند خود با هزینه صفر ایجاد کنید. بعداً، می‌توانید پس از دستیابی به دسترسی ارگانیک خوب به تبلیغات پولی فکر کنید.

    • دسترسی هدفمند

    رسانه های اجتماعی می توانند به شما کمک کنند تا مخاطب خاصی را برای نتایج بهتر هدف قرار دهید. می توانید تبلیغات پولی را در سایت های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام و فیس بوک اجرا کنید تا به مخاطبان هدف خود دسترسی پیدا کنید. حتی می توانید این تبلیغات را بر اساس معیارهای مختلف مانند مکان، سن، جنس و حقوق تنظیم کنید. این به شما امکان می دهد تا تبدیل های خود را افزایش دهید زیرا بخش های خاصی از مشتریان را هدف قرار می دهید. این کار درآمد شما را نیز افزایش می دهد.

    • بدون محدودیت در ساعات کاری

    اگر کسب و کار خود را با کمک رسانه های اجتماعی اداره می کنید، هیچ محدودیتی برای ساعات کاری وجود ندارد. حتی زمانی که خواب هستید، کسب و کار شما بیدار خواهد بود. از آنجایی که نمایه کسب و کار شما در هر زمان به صورت آنلاین در دسترس است، افراد می توانند پیشنهادات کسب و کار شما را بررسی کنند و خدمات شما را در هر لحظه دریافت کنند.

    با در دسترس بودن و دسترسی 24 ساعته، می‌توانید روی توسعه کسب‌وکارتان تمرکز کنید و آن را به سطح بعدی ببرید. بهترین چیز در اینجا این است که حتی می‌توانید پاسخ‌های خودکار یا ربات‌های چت را برای خدمات رسانی به مشتریان خود در زمانی که شما و کارمندانتان بی‌اعتنا هستید راه‌اندازی کنید.

    • خدمات مشتری پیشرفته  آموزش مدیریت شبکه های اجتماعی

    پلتفرم های رسانه های اجتماعی شکاف بین مشتریان و برندها را پر کرده اند. اکنون برندها می توانند مستقیماً با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند. این باعث افزایش حس ارتباط و همچنین افزایش سطح رضایت مشتریان می شود. خدمات مشتری نقش مهمی در ایجاد وفاداری به برند دارد. با استفاده از رسانه‌های اجتماعی، کسب‌وکارهای کوچک تا شرکت‌های بزرگ می‌توانند برای ایجاد اعتبار و وفاداری بر خدمات مشتری و ارتباط متمرکز شوند.

    • رشد جامعه برند

    هنگامی که برند خود را در رسانه های اجتماعی رشد می دهید، همچنین در حال ایجاد جامعه ای از افراد با علایق متقابل هستید. با افراد بیشتری در جامعه خود، می توانید انتظار فرصت های رشد فوق العاده ای را داشته باشید. علاوه بر این، این اعضای جامعه به طور بالقوه می توانند محتوا تولید کنند و به عنوان سفیران برند نیز عمل کنند.

    وظایف مدیر شبکه های اجتماعی

     

    وظایف مدیر شبکه های اجتماعی  آموزش مدیریت شبکه های اجتماعی

    مدیران رسانه‌های اجتماعی معمولاً مسئول توسعه استراتژی‌هایی برای افزایش فالوور، ایجاد و نظارت بر کمپین‌های اجتماعی، تولید محتوا، بررسی تحلیل‌ها و برقراری ارتباط با سهامداران کلیدی در یک شرکت هستند.

    به عنوان یک مدیر رسانه های اجتماعی، مسئولیت های خاص شما به اندازه شرکت شما بستگی دارد. برای مثال، در حالی که بسیاری از مدیران رسانه‌های اجتماعی در شرکت‌های بزرگ‌تر معمولاً کپی یا ویدیوها را به جای ایجاد آن‌ها تأیید می‌کنند، معمولاً مدیران رسانه‌های اجتماعی در شرکت‌های کوچک‌تر تولید محتوا را بیشتر می‌کنند.

    در دوره آموزش مدیریت شبکه های اجتماعی به شما وظایف یک مدیر رسانه عای اجتماعی را توضیح می دهند که شامل موارد زیر است.

    • افزایش فالوورها و ایجاد تعامل: با افزایش تعداد فالوورها و میزان تعامل (لایک، کامنت، اشتراک گذاری) که دریافت می کنید، پروفایل یک شرکت را در تمام پلتفرم های اجتماعی فعال تقویت می کنید. ممکن است از شما انتظار داشته باشند که برای دستیابی به هر دو، پست های نوشتاری یا تصویری ایجاد کنید.
    • استراتژی ‌سازی محتوا و کمپین‌ها: برای ایجاد تعامل، شما مسئول ایده‌پردازی (و گاهی اوقات اجرای) کمپین‌های اجتماعی هستید که با استراتژی‌های بازاریابی بزرگ‌تر یک شرکت همسو هستند. همچنین ممکن است ایده هایی برای محتوای به موقع و همیشه سبز ایجاد کنید یا محتوای تولید شده توسط کاربر را تغییر دهید.
    • تجزیه و تحلیل داده ها: علاوه بر کار خلاقانه، شما همچنین زمانی را صرف تجزیه و تحلیل داده ها خواهید کرد تا در مورد نحوه عملکرد پست ها و محتوای یک شرکت نتیجه گیری کنید. این می تواند شامل گوش دادن اجتماعی باشد، نظارت بر آنچه کاربران رسانه های اجتماعی در مورد یک نام تجاری یا رقبا می گویند.
    • گزارش معیارها به سهامداران کلیدی: شرکت ها می خواهند بدانند کاری که انجام می دهید تأثیر دارد، بنابراین احتمالاً از شما انتظار می رود که دستاوردهای خود یا هر مشکلی که پیش می آید را به تیم بازاریابی خود و حتی ذینفعان شرکت گزارش دهید. آنها احتمالاً به دنبال این هستند که ببینند شما چگونه فالوورهای خود را افزایش می دهید، تعامل را افزایش می دهید، محتوا و کمپین های خلاقانه را توسعه می دهید.
    • ارسال و نظارت بر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی: بسته به اندازه تیم خود، ممکن است مسئولیت ارسال و نظارت بر همه پلتفرم‌های اجتماعی را بر عهده بگیرید. در این صورت، ممکن است لازم باشد پست‌ها را زمان‌بندی کنید و پاسخ‌های دنبال‌کنندگان را مشاهده کنید. همچنین ممکن است شما مسئول پاسخگویی به نظرات و پیام های فالوورها باشید.

    با در نظر گرفتن این موضوع، کسب‌وکارها در تلاش هستند تا بهترین مدیران رسانه‌های اجتماعی را پیدا کنند تا رشد کسب و کار خود را افزایش دهند. در حال حاضر، پیشنهادهای شغلی زیادی برای مدیران رسانه های اجتماعی در هر زمینه ای وجود دارد.

    برای تبدیل شدن به یک مدیر رسانه های اجتماعی، باید الگوریتم پلتفرم های مختلف را بدانید. هنگامی که آموخته ها را دریافت کردید، باید شروع به اعمال آنها در حساب های شخصی خود کنید و آنها را رشد دهید. آن وقت است که مردم شما را معتبر خواهند یافت.

    ممکن است نکات زیادی برای تبدیل شدن به یک مدیر رسانه های اجتماعی پیدا کنید، اما مهم ترین نکته تمرکز بر یادگیری است. قبل از اینکه بتوانید بیرون بروید و آزمایش کنید، باید نکات زیر و بم پلتفرم های رسانه های اجتماعی را بیاموزید.

    شرکت در دوره آموزش مدیریت شبکه های اجتماعی، آموزشگاه فنی سازان بهترین روش برای تبدیل شدن به یک مدیر رسانه های اجتماعی در بازار موجود است. پس می توانید با اطمینان کامل در این دوره شرکت کنید تا مهارت های لازم را کسب کنید.