آموزش کلید سازی و قفل سازی

آموزش کاملا عملی توسط اساتید برتر کشور

کارگاه مجهز به تجهیزات پیشرفته

پشتیبانی نامحدود پس از اتمام دوره

صدور گواهینامه قابل ترجمه و بین المللی

سرفصل های دوره کلیدسازی و قفل سازی درجه 1

  • 1. آموزش تعمیر و نصب قفل درب های چوبی
  • 2. آموزش تعمیر و نصب قفل درب حیاط
  • 3. آموزش تعمیر و نصب قفل درب های ضد سرقت
  • 4. آموزش نصب قفل های آرام بند
  • 5. آموزش نصب و تعمیرات قفل درب های ضد سرقت
  • 6. آموزش تعمیر قفل گاوصندق ها
  • 7. آموزش نحوه ساخت کلید کامپیوتری
  • 8. آموزش ساخت کلیدهای کد دار
  • 9. آموزش طریقه ساخت سوئیچ کلید شیاردار
  • 10. آموزش ساخت کلیدهای معمولی

سرفصل های دوره کلیدسازی و قفل سازی درجه 2

  • 1. آموزش آشنایی با انواع کلیدها
  • 2. آموزش آشنایی با ابزارهای کلیدسازی
  • 3. آموزش کار با انواع ابزار و دستگاه های کلیدسازی
  • 4. آموزش طریقه اندازه گیری با دستگاه های کلیدسازی
  • 5. آموزش ساختن کلیدهای معمولی
  • 6. آموزش ساختن کلیدهای کامپیوتری
  • 7. آموزش ساختن کلیدهای گاو صندوق
  • 8. آموزش ساختن کلیدهای شیاردار
  • 9. آموزش ساختن کلید موتورسیکلت ها
  • 10. آموزش ساختن کلید خودروها
  • 11. آموزش نحوه لرن کردن ریموت جک پارکینگی
  • 12. آموزش نحوه لرن کردن ریموت کنترل کرکره برقی
  • 13. آموزش کار با دستگاه تراش کلید
  • 14. آموزش سوهان کاری کلیدها
  • 15. آموزش ساختن کلیدهای قدیمی
  • 16. آموزش ساختن کلیدهای ناودانی

شهریه ثبت نام در دوره کلید سازی و قفل سازی

شهریه دوره کلید سازی درجه 2 با 30% تخفیف

شهریه دوره عمومی : 4،000،000 تومان

شهریه دوره خصوصی: 7،500،000 تومان

شهریه دوره کلید سازی درجه 1 با 30% تخفیف

شهریه دوره عمومی : 5،000،000 تومان

شهریه دوره خصوصی: 8،800،000 تومان

راه های ثبت نام در دوره های آموزشی

مجتمع فنی سازان 

روش اول: واریز مبلغ 200,000 تومان به کارت بانک ملی: 7347-3378-9919-6037 بنام آقای حمید سالاررضایی و فرستادن تصویر رسید واریزی به شماره واتساپ 09359293340

روش دوم: ارسال درخواست مشاوره از طریق فرم ثبت نام 

روش سوم: تماس از طریق تلفن ، واتساپ و یا مراجعه حضوری به محل آموزشگاه

    جواب را با کیبورد انگلیسی وارد کنید

    آموزش کلید سازی و قفل سازی [دوره صفر تا صد عملی + مدرک فنی]

    در حال حاضر کلید سازی و قفل سازی جز یکی از بهترین و پر رونق ترین  مشاغل در سراسر ایران و دیگر کشور ها می‌باشد. این شغل نیز همانند دیگر مشاغل نیازمند دوره آموزشی است. در دوره آموزش کلید سازی و قفل سازی کلیه تکنیک ها و مهارت های کلید سازی به افراد آموزش داده می‌شود. در این مقاله قصد داریم شما را با آموزش کلید سازی آشنا سازیم. اما در ابتدا لازم می‌باشد که بدانیم شغل کلید سازی چگونه شغلی است و از چه اهمیتی برخوردار می‌باشد.

     

    شغل کلید سازی و قفل سازی :

    در شغل کلید سازی و قفل سازی فرد کلید ساز به ساخت و تهیه انواع قفل و کلید‌های مورد نیاز افراد می‌پردازد. امروزه این شغل جز مشاغل پر درآمد محسوب می‌شود و به همین دلیل افراد زیادی به یادگیری مهارت کلید سازی می‌پردازند. نکته ای که در رابطه با این نوع شغل وجود دارد و هر فردی که به این عشق علاقه دارد بایستی بداند این است که در شغل کلید سازی فرد کلید ساز باید خود را با نیاز مردم و جامعه هماهنگ سازد. . به اصطلاح ساده تر می‌توان گفت با پیشرفت فناوری، تغییر و تحولات بسیاری در هر زمینه ای به وجود می‌آید و به همین دلیل افراد کلید ساز باید با توجه به تکنولوژی های روز در این عرصه گام بردارند و فقط مشغول به ساخت و ساز قفل و کلید‌های سنتی نشوند. زیرا امروزه از قفل و کلید‌های به اصلاح مدرن و پیشرفته به طور گسترده تری استفاده می‌شود. به همین دلیل افرادی که مشغول به فعالیت در شغل کلید سازی می‌باشند باید برای کسب درآمد بیشتر، جلب نظر مشتریان و رونق کار خود و… فعالیت خود را به شکل حرفه‌ای و پیشرفته دنبال کنند.

     

    اهمیت شغل کلید سازی و قفل سازی :

    مطمئنا برای شما هم پیش آمده است، هنگامی که قفل در شما خراب می‌شود اقدام به باز کردن قفل می‌نمایید اما موفق نمی‌شوید. آیا تا به حال به دلیل موفق نشدن در این کار توجه کرده‌اید؟ دلیل آن کاملا مشخص است، شغل کلید سازی از جمله مشاغلی است که نیازمند اطلاعات فنی بالا و هوش و استعداد می‌باشد. به همین دلیل است که نمی توان به راحتی و سهولت در کارهای مربوط به کلید سازی موفق شد. شغل کلید سازی جدا بر اینکه یک شغل خدماتی فنی می‌باشد و نیازمند هوش و استعداد بالا است، یک شغل کاملا هنری نیز می‌باشد. اما چه چیزی سبب شده است که شغل کلید سازی جز مشاغل هنری باشد؟ اکثر کلید سازهای ماهر در بسیاری از مواقع بدون آسیب رسیدن به مغزی کلید آن را باز می‌کنند. این کار مسلما جدا از یک کار تکنیکی و تخصصی یک کار هنری نیز به حساب می‌آید. اما بهتر است بدانید یادگیری فوت و فن کلید سازی و قفل سازی به همین راحتی و آسانی نمی‌باشد و اگر شما قصد دارید یک کلید ساز ماهر و کاربلد باشید و در کار خود سرشناس شوید و علاوه بر آن درآمد بالایی داشته باشید باید دوره آموزش کلید سازی را به صورت تخصصی پشت سر بگذارید. با پشت سر گذاشتن این مرحله تخصصی شما می‌توانید کسب و کار خود را راه اندازی نمایید و به ارائه خدمات بسیار ارزشمند و مهم کلید سازی بپردازید. اما بسیاری از افراد در شروع آموزش کلید سازی دچار تردید هستند و نمی‌دانند که باید کار خود را از کجا شروع کنند. اما جای نگرانی نیست در بخش های بعدی به صورت جامع و مفید درمورد این نوع آموزش صحبت خواهیم کرد.

    اهمیت شغل کلید سازی و قفل سازی :

    آموزش کلید سازی و قفل سازی :

    آموزش کلید سازی برای افرادی که قصد دارند در شغل کلید سازی و قفل سازی فعالیت کنند جز واجبات می‌باشد. امروزه تنوع قفل و کلید‌ها بسیار زیاد می‌باشد و هریک از آن‌ها به صورت کاملا متفاوتی ساخته می‌شوند. کلید ساز‌ها در تهیه و ساخت قفل و کلید‌ها از دانش و مهارتی که دارند استفاده می‌نمایند و در نتیجه قفل و کلید‌های کاربردی و بسیار کارآمدی را تهیه می‌کنند. در دوره آموزش کلید سازی صفر تا صد کلید سازی به صورت تخصصی به شما آموزش داده می‌شود. در شغل کلید سازی کارهای بسیار مختلفی انجام می‌شود. به همین علت فرد کارآموز بایستی تمام این کار‌ها و مراحل را فرا گیرد. اما نکته بسیار مهمی که در رابطه با آموزش کلید سازی  وجود دارد این است که تنوع آموزشگاه‌هایی که به ارائه آموزش کلید سازی می‌پردازند بسیار زیاد می‌باشد و به همین دلیل ممکن است افراد در انتخاب بهترین آموزشگاه دچار تردید شوند، در ابتدا لازم است بدانید که انتخاب بهترین آموزشگاه کلید سازی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد زیرا؛ آموزش کلید سازی شامل مراحل خاص و پیچیده ای است و به همین دلیل باید در انتخاب بهترین آموزشگاه توجه بالایی داشته باشید تا بتوانید فوت و فن کلید سازی را در کوتاه‌ترین مدت و بهترین روش بیاموزید و در کار خود استاد شوید. همانطور که گفتیم شما جهت انتخاب آموزشگاه کلید سازی گزینه‌های متعددی در مقابل دارید به همین دلیل ممکن است در انتخاب بهترین آموزشگاه کلید سازی که خدمات آموزشی را به صورت کاملا هوشمندانه به شما آموزش دهند مقداری مشکل داشته باشید. اما همانطور که می‌دانید در انتخاب هر چیزی بایستی نظرات و تجربه‌های دیگران را نیز مدنظر داشته باشید تا بتوانید یک انتخاب خوب و مطمئن داشته باشید. بی شک می‌توان گفت آموزشگاه فنی سازان جز برترین و از جمله معتبر‌ترین آموزشگاه‌های کلید سازی می‌باشد که خدمات آموزشی را به بهترین شکل به طرفداران این شغل ارائه می‌دهد این آموزشگاه با توجه به سابقه درخشانی که در زمینه ارائه آموزش کلید سازی دارد همواره می‌تواند بهترین گزینه انتخابی برای شما باشد. آموزشگاه فنی سازان طی سال‌های متعدد به آموزش و پرورش افراد زیادی  پرداخته است و آن ها را در کار خود ماهر و خبره نموده است پس با توجه به این موضوع علاقمندان به شغل کلید سازی می‌توانند با اطمینان کامل این آموزشگاه کلید سازی را انتخاب نمایند و از آموزش کلید سازی  بسیار خوب آن بهره‌مند شوند. در ادامه بررسی جامع‌تر این نوع آموزشگاه خواهیم پرداخت.

    اهمیت شغل کلید سازی و قفل سازی :

     

    مزایا و ویژگی‌های شرکت در دوره آموزش کلید سازی و قفل سازی آموزشگاه فنی سازان :

    تمامی آموزشگاه‌های ارائه دهنده آموزش‌های مربوط به کلید سازی و قفل سازی یک سری ویژگی‌های خوب و بد دارند. و بر اساس همین ویژگی‌ها است که می‌توان آموزشگاه‌‌های خوب و معتبر را از دیگر آموزشگاه های مختلف سوا کرد. در حقیقت معیار انتخاب بهترین آموزشگاه برای دریافت آموزش توجه به ویژگی‌های آنها می‌باشد. اما به نظر شما آموزشگاه فنی سازان دارای چه ویژگی‌های خوبی است که امروزه به  عنوان بهترین آموزشگاه کلید سازی شناخته می‌شود؟ این آموزشگاه دارای ویژگی‌های بسیار متعددی است که در اینجا ما به بررسی برخی از این ویژگی‌های خوب خواهیم پرداخت. اولین و می توان گفت اصلی ترین ویژگی که این نوع آموزشگاه را از دیگر آموزشگاه ها متمایز می‌کند مربوط به آموزش خوب و جامع کادر آموزشی آن می‌باشد. آموزشگاه فنی سازان دارای استاد‌های بسیار ماهر و با‌تجربه در زمینه کلید سازی و قفل سازی است، این افراد خدمات مربوط به آموزش کلید سازی را به بهترین شکل ارائه می‌دهند بدین صورت که شما با ثبت نام و شرکت در آموزشگاه فنی سازان می‌توانید در کوتاه‌ترین مدت در کار خود خبره شوید و تمامی فوت و فن و آموزش کلید سازی و قفل سازی  را فرا بگیرید. از دیگر ویژگی های خوب آموزشگاه فنی سازان می‌توان به مقرون به صرفه بودن آن اشاره نمود. مقرون به صرفه بودن به چه معناست؟ بسیاری از افراد تصور می‌کنند که هزینه‌های مربوط به آموزش کلید سازی در تمامی آموزشگاه‌های کلید سازی یکسان است و تفاوتی میان هزینه‌های آموزش کلید سازی در آموزشگاه های مختلف وجود ندارد. اما در حقیقت اینطور نیست بهتر است بدانید تمامی آموزشگاه‌های کلید سازی در قبال آموزش‌هایی که به افراد ارائه می‌دهند، هزینه‌های متفاوتی از آن‌ها دریافت می‌نمایند‌. مطمعنا تمامی افراد خواهان آموزش با کیفیت و هزینه آموزش مقرون به صرفه می‌باشند، به همین علت انتخاب آموزشگاه‌هایی که دارای این ویژگی‌ها می‌باشند، بسیار با اهمیت می‌باشد. آموزشگاه فنی سازان در مقابل آموزش‌های بسیار تخصصی و ارزشمندی که به افراد ارائه می‌دهد هزینه ی بسیار مناسبی نیز از آن‌ها دریافت می‌کند. پس با توجه به اطلاعات و بررسی  ویژگی‌هایی که به ارائه آن پرداختیم، می‌توانید از ارزش و اهمیت بالای این آموزشگاه مطلع شوید. اگر شما نیز به دنبال بهترین مرکز جهت آموزش و فراگیری اصول و قواعد کلید سازی می‌باشید می‌توانید با ثبت نام و شرکت در آموزشگاه فنی سازان از خدمات بسیار خوب آن بهره‌مند شوید.

     

    سخن پایانی:

    امروزه تنوع کسب و کار‌ها و مشاغل به طور گسترده‌ای افزایش یافته است. با توجه به نیاز مردم و جامعه همواره هر فردی سعی دارد به ارائه خدمات به جامعه و مردم بپردازد و در مقابل آن کسب درآمد داشته باشد. انتخاب شغل مناسب و پر درآمد از اهمیت بالایی برخوردار است. در انتخاب شغل مناسب باید یک سری معیار‌‌های مهم و ارزشمند همچون نیاز مردم به این نوع خدمات، مقدار درآمد حاصل از این شغل و … را مد نظر داشته باشید. بی تردید می‌توان گفت که شغل کلید سازی و قفل سازی از جمله مشاغل بسیار پر درآمد و رایج در میان مردم می‌باشد. البته بهتر است در نظر داشته باشید که میزان درآمد شما در این شغل به میزان تلاش و مهارت شما وابستگی شدیدی دارد. برای کسب مهارت و دانش بالا در شغل کلید سازی همواره لازم می‌باشد تا دوره آموزشی آن را به خوبی پشت سر بگذارید و پس از آن به فعالیت در شغل کلید سازی بپردازید.

     

    دوره های پرطرفدار

    هوشمند سازی ساختمان

    آموزش هوشمند سازی ساختمان