بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در تهران کجاست ؟ ✔️ هر آنچه که باید بدانید !

اگر می خواهید درباره اینکه بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در تهران کدام آموزشگاه می باشد بیشتر بدانید، با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا اطلاعات لازم را با شما به اشتراک بگذاریم. امروزه برای ورود به یک رشته فنی و یافتن شغل، زمان و هزینه زیادی نیاز است. با این حال، اگر نمی خواهید زمان و هزینه زیادی صرف کنید، ممکن است بخواهید راه های دیگری را امتحان کنید. تعمیرات گوشی همراه به یادگیری چند مفهوم اساسی نیاز داد که با هزینه کم از طریق دوره های اموزشگاه فنی سازان می توانید، یاد بگیرید.

شغل تکنسین تعمیرات موبایل یکی از مشاغل پر درآمد است. اگر قصد دارید در این زمینه، شغلی ایجاد کنید، آموزش های لازم را می توانید در آموزشگاه فنی سازان در کنار اساتید برجسته فرا گیرید.

مزیت شرکت در کلاس های آموزشی تعمیرات موبایل آموزشگاه فنی سازان این است که شما دانش زیادی به دست می آورید و ترفندهای مختلف را بدون هزینه ای اضافی یاد می گیرید.

آموزشگاه فنی سازان علاوه بر اینکه می توان بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در تهران است، در کلاسهای آموزش تعمیرات برد و آموزش تعمیرات لوازم خانگی بسیار تخصصی عمل می کند. برای یادگیری این حرفه ها فقط کافیست در کلاس های آموزشی، آموزشگاه فنی سازان ثبت نام کنید، تا مهارت های لازم را کسب کنید.

 

دوره های آموزشی در حال برگزاری در آموزشگاه فنی سازان :

1- دوره آموزش تعمیرات موبایل

از تخصصی ترین و پرطرفدارترین دوره ها که درآمد آن بسیار بالا است، دوره ی آموزش تعمیرات موبایل است. این دوره در آموزشگاه فنی سازان با هزینه ای مناسب برگزار می شود. هنرجویان در این دوره به آموزش کامل مفاهیم نرم افزاری و سخت افزاری از مبتدی تا پیشرفته می پردازد. افرادی که به تعمیرات موبایل علاقمند هستند در هر سطح از دانش و تجربه در دوره آموزش تعمیرات موبایل می توانند با خیال راحت شرکت کنند. هنرجویان در کارگاهی مجهز و به صورت عملی توسط اساتید مجرب، بر روی انواع موبایل آموزش های لازم را می بینند.

با مدل‌ های جدید گوشیعای همراه که به سرعت عرضه می‌شوند. هیچ کمبودی در فضای کاری برای افرادی که علاقمند به تعمیرات موبایل هستند، وجود ندارد.

با پتانسیل فوق العاده ای که برای رشد به عنوان نفوذ گوشی های هوشمند در کشور وجود دارد، نیاز به نیروی انسانی ماهر زیادی برای تعمیر گوشی است. پس می توان با شرکت در دوره های تعمیرات موبایل، آینده شغلی مناسبی را برای خود فراهم کنید. در این دوره ها یاد می گیرید که مشکلات پیش روی گوشی های همراه را به آسانی تشخیص و تعمیر کنید.

پیشنهاد ویژه : آموزش تعمیرات موبایل به صورت کاملا تخصصی در تهران

دوره آموزش تعمیرات موبایل

برخی از مشکلاتی که احتمال دارد برای گوشی های همراه پیش بیاید در زیر آمده است:

  • شکستن صفحه نمایش گوشی
  • مشکل پورت شارژ
  • آب دیدن گوشی
  • تخلیه سریع باتری
  • آسیب به بلندگو گوشی همراه
  • داغ شدن بیش از حد گوشی
  • مسائل مربوط به اتصال به اینترنت
  • کار نکردن دکمه ها

 

از مزایای انتخاب تعمیرات موبایل به عنوان شغل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بدون نیاز به تحصیل
  • آموزش آن بسیار آسان است.
  • دوره آموزش آن کوتاه است.
  • نیاز به سرمایه زیادی ندارد.

 

2- دوره آموزش تعمیرات برد

تعمیر برد می تواند بسیار چالش برانگیز باشد. برای تعمیر برد مدار، داشتن مهارت و دانش لازم در مورد موضوع مهم است. در این دوره ها راه‌هایی زیادی را به شما نشان می دهند که از طریق آنها می‌توانید تعمیر برد مدار را انجام دهید. که در اینجا به شرح آن می پردازیم.

  • مشخص کنید مشکل چیست.

اولین کاری که باید در حین تعمیر برد مدار چاپی انجام دهید، شناسایی مشکل با تشخیص آن است. چه بخشی از برد باعث این مشکل می شود؟ هنگامی که بتوانید این قطعه معیوب را شناسایی کنید و سپس آن را مشاهده کنید، می توانید آن را با استفاده از یک قطعه متفاوت اما مشابه جایگزین کنید. همچنین ممکن است لازم باشد همان قطعه را تهیه کنید.

می توانید برخی از قطعات برد را با استفاده از یک قطعه مشابه جایگزین کنید. با این حال توجه داشته باشید که هر قطعه معیوب که یک عملکرد منحصر به فرد را بازی می کند باید با استفاده از یک قطعه مشابه جایگزین شود.

  • یک تنظیم را انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که بردهای مدار چاپی دارای اجزای کوچک زیادی هستند. بنابراین برای تعمیر این برد مدار باید نهایت هوشیاری را به خرج دهید. ابزار لازم برای تعمیر را تهیه کنید. با این حال، قبل از شروع هر کاری، مطمئن شوید که از پلتفرم مناسب استفاده می کنید.

می توانید برد مدار خود را به میز خود بچسبانید یا از چند گیره برای نگه داشتن آن در حین کار استفاده کنید. به یاد داشته باشید که نوار اضافی را کوتاه کنید زیرا این کار از حرکت مدار در حین کار جلوگیری می کند. گذشته از این، نیاز است که لوازم و ابزار لازم را روی میز خود آماده کنید.

  • از شر قطعه معیوب یا خراب خلاص شوید.

از یک تفنگ هوای گرم برای خلاص شدن از شر قطعه خراب از برد مدار چاپی خود استفاده کنید. به محض اینکه تفنگ هوای گرم را روشن کردید، آن را چند اینچ بالاتر از قسمتی که معیوب است نگه دارید. این به شل شدن آن جزء معیوب کمک می کند. پس از آن، اکنون می توانید آن را با استفاده از موچین بیرون بکشید.

  • لحیم کاری قطعات برد

چند قیطون مسی با طول خاص بگیرید و سپس آنها را روی پد برد قرار دهید. آنها را در یک مکان از جایی که این قطعه معیوب از آن جدا شده است قرار دهید. پس از قرار دادن قیطان مسی روی پد، از نوک آهن لحیم کاری استفاده کنید و سپس به همان اندازه حرارت را روی نوار مسی خود اعمال کنید.

این نوارهای مسی به جذب لحیم اضافی روی پد برد شما کمک می کنند. به محض اینکه این مرحله را به پایان رساندید، از سواب های الکلی تمیز در تمیز کردن این پدها استفاده کنید.

پیشنهاد ویژه : آموزش تعمیرات برد به صورت کاملا تخصصی در تهران

دوره آموزش تعمیرات موبایل

3- دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی

از مسئولیت های تکنسین خدمات لوازم خانگی عبارتند از:

  • بررسی مشکل لوازم خانگی مشتریان و شناسایی کردن علت خراب شدن انها
  • انجام دادن کارهای تعمیر لوازم خانگی

ما با اطمینان می توانیم بگوییم که بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در تهران، آموزشگاه فنی سازان است که با هزینه ی مناسب و توسط اساتید مجرب دوره های آموزش را برگزار می کند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۷ از ۵
از مجموع ۳ رای
اشتراک در
اطلاع از
guest

3 دیدگاه
قدیمی‌تر
جدیدتر پر امتیازترین
بازخورد درون متنی
مشاهده همه نظرات
حسام
حسام
10 ماه پیش

عالی

آرش نظریان
آرش نظریان
10 ماه پیش

آموزشگاه فوق العاده ای بود ممنون از معرفیتون

مهدی آرام
مهدی آرام
10 ماه پیش

سپاس از راهنماییتون در مورد معرفی بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در تهران