10 فیلترشکن قوی فعال و پرسرعت گوشی های اندرویدی

با توجه به محدودیت های اخیر اینترنتی در کشور ما و عدم اتصال مستقیم شبکه های اجتماعی یافتن بهترین فیلترشکن قوی و فعال اندروید و آیفون به یک دغدغه برای مردم تبدیل شده است. برخی افراد حتی چندین فیلتر شکن vpn نصب می کنند تا در نهایت یکی از آن ها به اینترنت متصل شده و مشکل شان حل شود. اگر قصد دارید از یک فیلتر شکن قوی فعال و پرسرعت اندروید که قابل نصب بر روی گوشی هستند استفاده کنید، بهتر است تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

پیشنهاد ویژه  : آموزش صفر تا صد تعمیرات موبایل

 

نحوه انتخاب یک فیلتر شکن قوی و فعال پرسرعت برای گوشی های اندرویدی و آیفون دانلود فیلترشکن قوی  فعال و پر برای گوشی سامسونگ

فیلترینگ یا به عبارتی ایجاد محدودیت دسترسی کاربران به اینترنت و وبسایت ها کاری است که توسط ارگان های بالادستی انجام می شود و روش های مختلفی دارد. اما معمولا از طریق سانسور افزارها و مسدود کردن پورت ها انجام می شود. سانسورافزارها نرم افزارهایی هستند که بیشتر توسط دانشگاه ها و مدارس اعمال می گردد و در خیلی از کشورها مانند ایالات متحده آمریکا هم اکنون نیز در حال اجرا است. پورت ها نیز درگاه های ارائه سرویس هستند که اگر مسدود شوند، آن درگاه غیر قابل دسترس خواهد شد. به همین دلیل این روزها عبارت فیلترشکن پرسرعت اندروید سرچ بسیار بالایی دارد.

هر چند که بیشتر افراد از فیلترینگ ناراضی هستند، اما فیلترینگ هم مزایای خود را دارد. از جمله اینکه فیلترینگ مانع گسترش اطلاعات نادرست در بین عموم مردم، مانع کلاهبرداری و مانع رد و بدل شدن محتواهای غیراخلاقی در جامعه می شود. از معایب آن نیز می توان به کندی اینترنت و هدر رفتن وقت زیادی از کاربران و عدم دسترسی به بسیاری از سایت های مهم به خصوص صفحه های علمی اشاره کرد. به همین دلایل است که به فیلترشکن ها روی می آوریم.

نکات مهم هنگام نصب خودکار فیلترشکن فیلترشکن قوی و پرسرعت اندروید

برای انتخاب و نصب یک فیلترشکن قوی اندروید، باید به نکات مهمی توجه کرد. اکثر مردم به خصوص آن هایی که برای نخستین بار قصد نصب فیلترشکن بر روی دستگاه خود را دارند، بدون توجه به خوب یا بد بودن آن، برنامه های زیادی را دانلود و نصب می کنند. در بسیاری از این موارد این فیلترشکن ها نامناسب هستند و فقط حجم اینترنت مصرفی را بالا می برند. به همین دلیل است که بعضی از عوامل مهم را که بایستی هنگام دانلود فیلتر شکن رایگان در نظر بگیریم برایتان در این قسمت بیان کرده ایم. فیترشکن قوی

1- شبکه سرور:  فیترشکن قوی و فعال گوشی اندروید 

اولین سوالی که باید از خود بپرسید این است که یک فیلترشکن چند سرور دارد و این سرورها کجا قرار دارند.

2- روش رمزگذاری و پروتکل های امنیتی: فیلتر شکن فعال و پرسرعت

یک فیلتر شکن قوی اندروید ترکیبی از سرعت و امنیت را در اختیار کاربران خود قرار می دهند.

3- متن ارائه شده توسط فیلتر شکن را بخوانید: فیلترشکن فعال

برای همه ما این بخش خسته کننده است، اما خواندن خط مشی رازداری یک مرحله بسیار مهم است. پس از خواندن این خط مشی باید متوجه شده باشیم که آیا سازندگان این فیلتر شکن داده ها را جمع آوری می کنند؟ اگر پاسخ بله است، باید ببینیم چه نوع داده هایی را نگه داری می کنند و برای چه مدت در سیستم آن ها باقی می ماند و آیا احتمال افشای اطلاعات به یک کاربر ثالث وجود دارد. البته فیلتر شکن هایی که ما در ادامه مطلب به شما معرفی خواهیم کرد دارای یک خط مشی دقیق هستند؛ بنابراین نیازی به نگرانی در مورد آن وجود ندارد.

4- محدودیت داده:     فیلترشکن قوی و پرسرعت گوشی اندورید

محدودیت داده یکی دیگر از عوامل مهم در انتخاب یک فیلترشکن قوی اندروید است. زمانی که در مورد یک فیلتر شکن رایگان صحبت می کنیم، باید انتظار محدودیت داده توسط آن را نیز داشته باشیم. اکثر فیلتر شکن های رایگان، ماهیانه بین 500 مگابایت تا 10 گیگابایت را پشتیبانی می کنند و احتمالا این مقدار برای برگزاری یک کنفرانس ویدیویی یا بازی آنلاین کافی نباشد.

با در نظر گرفتن موارد گفته شده در بالا قبل از خرید یا دانلود هر فیلترشکنی باید کامل بدانید که از آن برنامه برای چه کاری قصد استفاده دارید و لیستی از ویژگی هایی که برای شما مهم است را تهیه کنید. این گونه تصمیم گیری در انتخاب فیلتر شکن برایتان بسیار راحت تر خواهید شد.

دانلود فیلترشکن قوی گوشی سامسونگ با لینک مستقیم

خرید فیلتر شکن قوی و پرسرعت گوشی های اندرویدی

در صورتی که به دنبال یک فیلترشکن قوی اندروید هستید، با کمی هزینه می توانید گزینه های باکیفیت تر و بهتری را در پیش روی خود داشته باشید. در صورتی که قصد خرید فیلتر شکن را دارید، مطمئن شوید که این برنامه روش های پرداخت رایج مانند کارت های اعتباری را می پذیرد. اگر نگران حفظ حریم خصوصی خود هستید، باید به دنبال فیلتر شکن هایی باشید روش پرداختشان از طریق ارز دیجیتال است و به شما این امکان را می دهند که بدون اشتراک گذاری اطلاعات، در سرویس مورد نظر ثبت نام کنید. البته اگر حساب بانکی دارید که معمولا پول زیادی در آن نگه نمی دارید، می توانید از آن برای پرداخت های کوچک مثل خرید فیلتر شکن استفاده کنید. در این صورت حتی در صورت هک شدن به نحوه فیشینگ پول زیادی را از دست نمی دهید.

فیلترشکن فعال

فیلتر شکن ( vpn ) قوی و پرسرعت گوشی اندروید رایگان

1- وی پی ان اولتراسرف ( ultrasurf ) برای اندروید 2.3.0

این فیلترشکن پرسرعت و رایگان را می توان یک فیلترشکن قوی اندروید دانست. از همه مهم تر اولتراسرف تبلیغات ندارد و می تواند وب سایت های محبوب و شبکه های مجازی مانند تلگرام و اینستاگرام را از حالت انسداد خارج کند و با همه انواع داده های تلفن همراه کار می کند. این فیلترشکن یکی از محبوب ترین اپ هایی است که به مردم زیادی در جهان کمک کرد تا محدودیت های اینترنتی را دور بزنند. شما در این برنامه می توانید جهت حفظ حریم خصوصی و امنیت خود را رمزگذاری کرده و آی پی خود را مخفی کنید. در آخرین نسخه به روز رسانی شده فیلترشکن اولتراسرف اشکالات رفع شده، پاسخ دهی سریع تر شده و با اندرویدهای بالاتر از 7 هم سازگاری پیدا کرده است و هم چنین مشکلات قطع اتصال نیز در این نسخه جدید کاملا حل شده است.

اولترا سورف وی پی ان

پیشنهاد ویژه : آموزش تعمیرات پکیج دیواری

2- توربو وی پی ان ( Turbo vpn ) فیلترشکن قوی گوشی اندروید و آیفون

توربو وی پی ان یک پروکسی رایگان و نامحدود است و دسترسی به سرورهای آن سریع و پایدار می باشد. با کمک توربو وی پی ان نه تنها می توان بدون محدودیت به اینترنت متصل شد، بلکه می توانید تجربه بازی آنلاین بدون توقف و لذت بخش را داشته باشید. توصیه ما به شما این است که همین الان این فیلتر شکن قوی را دانلود کنید.  فیلترشکن قوی اندورید و آیفون

 

 توربو وی پی ان

پیشنهاد ویژه : آموزش تعمیرات لوازم خانگی به صورت  کاملا تخصصی

3- نت وی پی ان  Net VPN فیلتر شکن قوی و پرسرعت اندورید

یکی از وی پی ان های موثر و پرسرعتی که در هفته های اخیر بدون هیچگونه مشکلی روی انواع گوشی های اندرویدی به خوبی عمل کرده و امتحان خود را پس داده است، نت وی پی ان می باشد. اگر به دنبال یک فیلترشکن قوی اندروید برای گوشی خود هستید، ما به شما Net VPN را توصیه می کنیم. البته در برخی مواقع سرعت این VPNها تغییراتی دارد اما در کل می توان برای برقرار ارتباط و انتقال پیام روی آنها حساب کرد. هنگامی که این وی پی ان را باز می  کنید باید زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید که بهترین آن برای ما زبان انگلیسی است. در فضای برنامه شما می توانید وی پی ان خود را روی سرورهایی از کشورهای مختلف تنظیم کنید و به اینترنت جهانی متصل شوید. استفاده از این نرم افزار کاملا رایگان است و می توانید آن را از گوگل پلی و یا با سرچ در فضای اینترنت، به راحتی پیدا کنید.

 

نت وی پی ان  Net VPN

پیشنهاد ویژه : آموزش تعمیرات برد الکترونیکی مخصوص بازار کار

4- فیلترشکن Swing VPN فیلتر شکن قوی و فعال گوشی اندورید 

این وی پی ان یکی از انواع فیلترشکن پرسرعت اندروید در بین اپلیکیشن های از نوع خود است. همچنین این وی پی ان یک فیلترشکن قوی اندروید با استفاده از وای فای های کم سرعت خانگی است. شکل ارائه خدمات این فیلترشکن خیلی شبیه فیلترشکن های دیگر بوده و شما می توانید با انتخاب کشور مورد نظر خود از خدمات این فیلترشکن استفاده کنید. از نظر خیلی از کاربران، بهترین فیلترشکن پرسرعت اندروید را می توان همین وی پی ان دانست. البته این مساله ممکن است به برند و مدل گوشی شما نیز وابسته باشد. در برخی گوشی ها برخی فیلترشکن ها بهتر جواب می دهند. لذا پیشنهاد می شود لیست فیلترشکن های معرفی شده در این مقاله را یکی یکی نصب کنید تا بررسی کنید کدام یک روی گوشی شما موثر تر می باشد.

 

فیلترشکن Swing VPN

جهت دریافت فیلترشکن کلیک کنید : دانلود

5- فیلتر شکن V2ray NG  دانلود فیلترشکن قوی و فعال گوشی اندورید 

شاید تا به حال نام این برنامه را نشنیده باشید، اما اگر به دنبال یک فیلترشکن قوی اندروید برای گوشی خود هستید این وی پی ان یکی از نرم افزارهایی است که می تواند محیط های شبکه های خاص را به صورت خصوصی روی گوشی شما پیاده سازی کند. هدف اصلی استفاده از این نرم افزار جلوگیری از سانسور اینترنت می باشد. با استفاده از V2ray NG VPN می توان حتی در کشورهایی مانند چین که نظارت شدیدی روی محتوای فضای مجازی آن است، به مطالب دلخواه و فیلتر شده دست پیدا کرد. این فیلترشکن وظیفه کنترل و هدایت پروتکل های ارتباطات و شبکه را بر عهده دارد. با استفاده از این نرم افزار می توان انواع پورت های خصوصی و عمومی را روی آن نصب کرد. پروکسی های نصب شده روی این نرم افزار می تواند رایگان و یا پولی باشند. به طور حتم پروکسی های پولی ثبات و سرعت بیشتری دارند.

 

فیلترشکن V2ray NG VPN

 

6- فیلترشکن Ada آدا وی پی ان دانلود فیلترشکن قوی و پرسرعت اندورید 

یکی از فیلترشکن های قوی اندروید آدا وی پی ان است. این فیلترشکن کانال ارتباطی خودش را به صورت اتوماتیک سرچ می کند و لازم نیست کشور خاصی را انتخاب کنید. شما می توانید تنها با فشار دادن روی دکمه استارت و صبر کردن برای حدود 10 ثانیه، به راحتی به فیلترشکن خود متصل شوید. این فیلترشکن حاوی تبلیغاتی برای ارائه خدمات خود می باشد ولی تعدد تکرار این تبلیغات و زمان نمایش آنها به هیچ وجه برای کاربر آزار دهنده نیست و به طور کل، این تبلیغات نسبت به سرعت و امکاناتی که این نرم افزار ارائه می دهد ارزش دیدن دارند.

فیلترشکن فعال

7- فیلتر شکن Tunnelbear دانلود فیلترشکن قوی گوشی اندورید

اگر بخواهیم 10 فیلترشکن قوی اندروید را در یک لیست معرفی کنیم، به طور حتم یکی از آنها فیلترشکن Tunnelbear می باشد. این فیلترشکن پرسرعت همچنین امنیت بالایی نیز دارد. این فیلترشکن در دو نسخه رایگان و پولی عرضه می شود. نسخه رایگان این فیلترشکن دارای محدودیت داده می باشد. ترافیک داده رایگان این فیلترشکن فقط 500 مگابایت در هر ماه است و تنها می توان در مواقع ضروری از آن استفاده کرد. یکی از ویژگی های خاص این فیلترشکن قابلیتی به نام خرس شبح است. این قابلیت باعث می شود شما به عنوان یک استفاده کننده از فیلترشکن معرفی نشوید. با این نرم افزار می توان به بیش از 25 کشور و 350 سرور متصل شود. از دیگر قابلیت های این فیلترشکن پرسرعت اندروید kill switch و spilit tunneling می باشد.

 

فیلترشکن Tunnelbear

 

8- نورد وی پی ان NordVPN نصب خودکار فیلترشکن

یکی دیگر از وی پی ان های پرسرعت در تعیین بهترین فیلترکشن قوی اندروید را می توان NordVPN در نظر گرفت. این وی پی ان حدود 6000 سرور در بیش از 50 کشور دنیا دارد. با استفاده از این وی پی ان می توان خیلی آسان و سریع به فیلترشکن متصل شد. از دیگر ویزگی های برتر این وی پی ان می توان به پهنای باند نامحدود، دسترسی آسان و عدم محدودیت جغرافیایی نام برد. به علاوه می توان این فیلترشکن ها را در مرورگرهای Chrome و Firefox نصب کرد. همچنین با این فیلترشکن می توان به مدت یک هفته از سرویس رایگان وی پی ان استفاده کرد.

 

نورد وی پی ان

فیلترشکن فعال

بهترین فیلتر شکن آیفون ( آی او اس IOS )فیترشکن قوی

در پیدا کردن یک فیلترشکن قوی برای آیفون باید در امنیت و سرعت وی پی ان دقت کرد. عمده افراد از گوشی های اندرویدی استفاده می کنند اما تعداد کاربران گوشی های آیفون نیز در کشور ما کم نیست. اگر شما نیز از گوشی آیفون استفاده می کنید، بهترین فیلترشکن های این گوشی ها شامل موارد زیر می شوند: فیلترشکن فعال و قوی

1- فیلتر شکن آویرا فانتوم ( Avira phantom ) دانلود فیلترشکن قوی و فعال اندورید  

این فیلتر شکن ساخت کشور آلمان با شعار آزادی بیشتر و امنیت بهتر، سعی کرده است تا رضایت کاربران سیستم های آی او اس را به دست بیاورد و البته موفق هم بوده است. از مهم ترین ویژگی این فیلتر شکن رفع انسداد سایت های خارجی است که در جغرافیای ما به طور طبیعی باز نمی شوند. شما با کمک این فیلتر شکن می توانید بدون نگرانی در مورد امنیت دستگاه خود و داده هایتان به شبکه های عمومی وای فای در فرودگاه ها هتل ها و کافه ها متصل شوید. فانتوم آدرس آی پی شما را پنهان می کند و کسی اجازه دسترسی به داده های شما را ندارد و امنیت شما به خطر نخواهد افتاد.

همچنین فانتوم وی پی ان به شما این امکان را می دهد تا اپلیکیشن هایی را که در منطقه شما دچار محدودیت دسترسی شده است، دانلود کنید و به سرورهای بازی دست بیابید. این فیلترشکن فوق العاده از دستگاهتان در برابر حملات DDoS محافظت می کند، و به طور شگفت انگیزی قابلیت اتصال به 1400 سرور از 37 کشور را دارد. فیلتر شکن فانتوم از اطلاعات ایمیل و حساب بانکی شما هنگام خرید آنلاین نیز محافظت می کند. این برنامه همچنین قابلیت اتصال خودکار به وای فای را نیز دارد، البته اگر اعلان را رد کنید هر دفعه که بخواهید به وای فای متصل شوید این را به شما یادآوری می کند؛ بنابراین ما به شما توصیه می کنیم که گزینه اتصال خودکار را از همان ابتدا در منوی تنظیمات برنامه روشن کنید.

آویرا وی پی ان

 

2- فیلتر شکن هاتسپات شیلد (Hotspot Shield) فیلترشکن قوی گوشی اندروید 

این فیلترشکن بسیار محبوب توانسته است در میان بیش از 148 هزار نظرسنجی انجام شده، رتبه 5/4 ستاره را در اپ استور کسب کند و به عنوان یکی از سریع ترین فیلترشکن های گوشی های آیفون شناخته می شود. هات اسپات شیلد سرورها را در بیش از 115 مکان ارائه می کند. علاوه بر آن این فیلتر شکن به شما این امکان را می دهد بدون این که نیازی به ثبت نام کردن یا وارد کردن شماره کارت اعتباری باشد، به تمام امکاناتش دسترسی پیدا کنید و خطر دزدیده شدن اطلاعات شخصی وجود نخواهد داشت.

علاوه بر این، هات اسپات شیلد به عنوان یکی از بهترین مدیران رمز عبور طوری عمل یکپارچه سازی را انجام می دهد که به شما امکان مدیریت آسان رمز عبورتان را بدهد و از دستگاه شما در برابر هکرها محافظت می کند. البته این را نیز به خاطر داشته باشید که برای استفاده از تمام ویژگی های این برنامه بدون محدودیت، بایستی نسخه حرفه ای آن را خریداری کنید که هزینه ماهیانه آن چیزی حدود 13 دلار در ماه است.

فیلترشکن قوی اندورید و آیفون

هک شدن با فیلتر شکن فعال گوشی اندروید  فیلترشکن قوی و پرسرعت گوشی

در کنار معرفی بهترین فیلتر شکن برای گوشی در اپ استور، در این قسمت سعی کرده ایم درباره نحوه هک شدن توسط فیلتر شکن و روش های مقابله با آن با شما صحبت کنیم. در این روش هدف مهاجم این است که قربانیان را مجبور کند به جای ورود به سایت اصلی به وب سایت جعلی مراجعه کنند. او قصد دارد از این طریق یا دزدی اطلاعات کند یا ویروس را وارد سیستم فرد نماید. هیچ راهی برای محافظت کامل در برابر این هکرها که از طریق معرفی فیلترشکن قصد ورود به سیستم قربانی را دارد، وجود ندارد؛ بنابراین تنها راه حل دانلود فیلترشکن های مطمئن از منابع مشخص است.

 

جمع بندی :

در این مقاله فیلترشکن های قوی اندورید و آیفون را بررسی کردیم. با در نظر گرفتن تمام نکات گفته شده، پیشنهاد ما به شما این است که فیلترشکن های معرفی شده را حتما در لیست امتحانی خود قرار دهید. بهتر است هرگونه فیلترشکنی را که توسط منابع نامشخص به شما معرفی می شوند را دانلود نکنید؛ زیرا ممکن است حاوی لینک های مخرب باشند و سیستم شما را هک کنند و به اطلاعات شخصی شما دسترسی یابند.

در آموزشگاه فنی سازان تمام دوره های آموزشی مخصوص تعمیرات و نصب از جمله آموزش تعمیرات موبایل ، آموزش نصب دوربین مداربسته ، آموزش تعمیرات لوازم خانگی ، آموزش برق ساختمان و آموزش تعمیرات پکیج دیواری … در حال برگزاری می باشد که شما کارآموزان گرامی می توانید با ثبت نام، در این دوره ها تخصص خود را بالا برده و مستقیم وارد بازار کار شوید .

 

توجه :

این مقاله صرفا آموزشی است و فیلترشکنی برای فروش موجود نمی باشد لطفا تماس نگیرید .

 

سوالات متداول

دانلود فیلترشکن قوی فعال و پرسرعت برای گوشی

کدوم فیلترشکن ها قوی تر و سرعتشون بالاتره؟

اگر هارد گوشی شما فضا برای اتصال فیلترشکن ندارد بهتر است ابتدا وی پی ان swing و همچنین v2rayNG را امتحان کنید زیرا این دو سازگاری بهتری روی انواع گوشی دارند.

برای گوشی آیفون فیلترشکن قوی پولی ولی ارزان چی پیشنهاد میدین؟

اگر قصد دارید از قطع و وصل شدن فیلترشکن خلاص شوید می توانید از فیلترشکن پرسرعت Surfshark استفاده کنید. این فیلترشکن هرچند پولی می باشد اما هزینه آن ناچیز است و در مقابل، کیفیت و سرعت انتفال آن بسیار زیاد است.

کدوم فیلترشکن هم برای اندروید و آیفون استفاده میشه هم برای ویندوز و مک ؟

اشتباه برخی کاربران این است که تصور می کنند اگر یک فیلترشکن قوی به گوشی خود متصل کنند و سپس با هات اسپات به لپ تاپ متصل شوند، می توانند با لپ تاپ بدون فیلترشکن در اینترنت گشت و گذار کنند. اگر قصد دارید از فیلترشکن برای لپ تاپ خود استفاده کنید توصیه می کنیم از فیلترشکن پرسرعت Expressvpn استفاده کنید که علاوه بر نسخه اندروید و آیفون، نسخه لپ تاپ مک و ویندوز نیز دارد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۱ از ۵
از مجموع ۷۵۳ رای
اشتراک در
اطلاع از
guest

22 دیدگاه
قدیمی‌تر
جدیدتر پر امتیازترین
بازخورد درون متنی
مشاهده همه نظرات
Hamid
Hamid
1 سال پیش

خوب و عالی

علی اصغر
علی اصغر
1 سال پیش

عالی

علی
علی
1 سال پیش

بنظرم که اطلاعات درمورد فیلترشکن عالی بودن
من خودم به شخصه از BD net vpn استفاده میکنم که محیط ساده و اتصالش بسیار سریعه

alireza alipoor
alireza alipoor
1 سال پیش

عاای هست حرف نداره

فلاح
فلاح
1 سال پیش

اين فلتر شكن خيلي خوبه

رافع
رافع
1 سال پیش

خیلی عالیی تست

منصور علامه
منصور علامه
1 سال پیش

خیلی هم عالی

منصور علامه
منصور علامه
1 سال پیش

فیلتر شکن نباید موقتی باشه و گاهی فعال باشه و گاهی بلااستفاده باشه باید مدام فعال و پر قدرت باشه

محمد
محمد
11 ماه پیش

خیلی عالی هست خوبه

حسین
حسین
11 ماه پیش

عالی

hamze shabani
hamze shabani
10 ماه پیش

خوب

Shadman
Shadman
10 ماه پیش

عالی هست

بنیامین احمدی
بنیامین احمدی
10 ماه پیش

عالیه امیدوارم دیگه برای وارد شدن به اینستاگرام مشکلی نداشته باشم

محمد
محمد
9 ماه پیش

سلام تشکر هنوز استفاده نکردم

بنیامین
بنیامین
8 ماه پیش

عالی

بنیامین
بنیامین
8 ماه پیش

خوب است من دانلود کردم

محمد
محمد
8 ماه پیش

عالی

آزیتا
آزیتا
7 ماه پیش

بهترین وی پی ان پرسرعت

موسي قوام
موسي قوام
7 ماه پیش

عالی بود

مرتضی
مرتضی
6 ماه پیش

عالی

مستر
مستر
6 ماه پیش

اینا دو روز کار میکنن کلا. برای ایران وی پی ان ایرانی لازمه. بست اسپید انصافا عالی هست. همیشه هم وصله

amirhesam
amirhesam
5 ماه پیش

عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی