آموزش هتل داری

آموزش کاملا عملی توسط اساتید برتر کشور

کارگاه مجهز به تجهیزات پیشرفته

پشتیبانی نامحدود پس از اتمام دوره

صدور گواهینامه قابل ترجمه و بین المللی

تعرفه ثبت نام در دوره آموزش هتل داری

شهریه دوره آموزشیشهریه دوره عمومی با 30% تخفیفشهریه دوره خصوصی
شهریه دوره 10،000،000 تومان 16،800،000 تومان

راه های ثبت نام در مجتمع فنی سازان 

روش اول: واریز مبلغ 200,000 تومان به شماره کارت بانک ملی: 7347-3378-9919-6037 بنام آقای حمید سالاررضایی و فرستادن تصویر رسید واریزی به شماره واتساپ 09359293340

روش دوم: ارسال درخواست مشاوره از طریق فرم ثبت نام 

روش سوم: تماس از طریق تلفن ، واتساپ و یا مراجعه حضوری به محل آموزشگاه

    جواب را با کیبورد انگلیسی وارد کنید

    آموزش هتل داری

    رشته مدیریت هتل یکی از پرطرفدارترین رشته‌ها می‌باشد که دارای آینده شغلی بسیار خوبی است. رشته هتل داری با تمامی مسائلی که مربوط به اقامت، خدمات به مسافران، مهمانان و اقامتگاه‌ها می‌باشد ارتباط دارد. این رشته امروزه به طور گسترده‌ای مورد توجه افراد قرار گرفته است زیرا  دارای درآمد بالا و آینده شغلی مناسبی می‌باشد. یکی از متداول ترین سوالات افراد این است که چگونه می‌توانیم وارد این عرصه شغلی   شویم؟ خب قبل از هرچیزی بهتر است بدانید که هتل داری نیز مانند بسیاری دیگر از رشته‌ها نیازمند دانش و اطلاعات بالا در این زمینه می‌باشید، یعنی اینکه افراد برای اینکه بتوانند در این مسیر موفق شوند جدا از هرچیزی باید قدرت برقراری ارتباط و تعامل بالایی داشته باشند. اما مدیریت هتل داری به همینجا ختم نمی‌شود. علاوه بر داشتن قدرت تعامل بالا، افراد علاقمند به این رشته باید قبل از پا گذاشتن در این مسیر از دانش و اطلاعات مربوط به هتل داری مطلع شوند بلکه بتوانند مدیریت هتل داری را به بهترین شکل انجام دهند. فراگیری دانش‌های مربوط به هتل داری نیازمند شرکت در دوره‌های آموزشی مربوط به آن می‌باشد. یعنی تمامی افراد علاقمند به این رشته قبل از هر اقدامی بایستی برای یادگیری دانش‌ها و مسائل مربوط به مدیریت هتل داری در کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی شرکت نمایند. دوره‌های مربوط به رشته هتل داری در آموزشگاه‌های مربوطه که زیر نظر سازمان فنی حرفه ای فعالیت می‌کنند برگزاری می‌شود. در رابطه با انتخاب آموزشگاه مربوط به آموزش هتلداری همواره یک سری نکات مهم و کلیدی وجود دارد که افراد که قصد دارند در این زمینه فعالیت کنند بایستی از آن ها مطلع شوند. بلکه بتوانند با توجه به این نکات مهم و ارزشمند، آموزشگاه معتبر و مناسب را انتخاب نمایند. در ادامه مطلب ما به ارائه این مطالب ارزشمند خواهیم پرداخت تا افراد بتوانند با در نظر گرفتن این موضوعات مهم، آموزشگاه مناسب و معتبر را برای فراگیری دوره آموزش هتل داری انتخاب نمایند.

     

    آموزشگاه مناسب برای آموزش هتلداری :

    امروزه تعداد علاقمندان به رشته هتل داری نسبت به گذشته بسیار افزایش یافته است که این می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشید. با افزایش تعداد افراد علاقمند به این رشته، تعداد آموزشگاه‌های ارائه دهنده آموزش هتل داری نیز رشد بسیار زیادی داشته است.  به همین علت انتخاب آموزشگاه مناسب ممکن است برای برخی از افراد مشکل و دشوار باشد. معیار‌های انتخاب آموزشگاه مناسب برای تمامی افراد  متفاوت است. اما در ابتدا لازم است بدانیم که آموزشگاه مناسب به چه آموزشگاهی اطلاق می‌شود. آموزشگاه مناسب آموزشگاهی است که خدمات آموزش را به بهترین نحو ممکن به هنرجویان آموزش می‌دهد. بنظر شما برای اینکه یک آموزشگاه بتواند خدمات آموزش مناسب را ارائه دهد باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد. یک آموزشگاه مناسب باید دارای اعتبار بالا باشد تا افراد بتوانند با اطمینان در آن ثبت نام کنند و در دوره‌های آموزش شرکت نمایند. یعنی اینکه آموزشگاه مناسب باید از جنبه‌های مختلف معتبر باشد. این از اصلی‌ترین ویژگی‌های یک آموزشگاه مناسب است. دومین موردی که از ویژگی‌های آموزشگاه مناسب است و بایستی مورد توجه افراد قرار گیرد مربوط به کیفیت آموزش می‌باشد. مطمعنا آموزشگاه‌هایی که دارای افراد و اساتید مجرب آموزش می‌باشند جز برترین آموزشگاه‌ها به حساب می‌آیند.  همچنین هزینه آموزش در آموزشگاه‌های مناسب باید مقرون به صرفه باشد. علاوه بر آن آموزشگاه معتبر و مناسب باید در پایان دوره آموزش به هنرجویان مدرک معتبر فنی حرفه ای ارائه دهد. در اینجا به بررسی ویژگی‌های یک آموزشگاه مناسب و معتبر پرداختیم. افراد با در نظر داشتن این ویژگی‌ها همواره می‌توانند انتخاب مناسب و دقیق‌تری داشته باشند و بتوانند منتخب‌ترین آموزشگاه را انتخاب نمایند. اما با توجه به توضیحات ارائه داده شده بنظر شما چه آموزشگاهی دارای این ویژگی‌های خوب می‌باشد؟ پیدا کردن آموزشگاه مناسب که دارای چنین ویژگی‌هایی باشد برای برخی از افراد دشوار است. اما جای نگرانی نیست زیرا ما در ادامه یکی از بهترین آموزشگاه‌ها را برای یادگیری دوره آموزش هتل داری به شما معرفی خواهیم کرد.

    آموزشگاه مناسب برای آموزش هتلداری :

    آموزشگاه فنی سازان برای آموزش هتل داری :

    همانطور که گفتیم انتخاب آموزشگاه مناسب برای فراگیری آموزش هتل داری ممکن است برای برخی از افراد دشوار باشد. با در نظر گرفتن توضیحاتی که در خصوص آموزشگاه مناسب به ذکر آن پرداختیم، باید بگوئیم که آموزشگاه فنی سازان همواره می‌تواند بهترین مرکز آموزشی برای فراگیری آموزش هتل داری باشد. این آموزشگاه در طی چندین سال اخیر توجه بسیاری از افراد را به خود جلب نموده است و به همین علت افراد زیادی به آموزش در این آموزشگاه پرداخته‌اند. اما بنظر شما چه چیزی سبب شده که امروزه آموزشگاه فنی سازان جز برترین اموزشگاه‌ها به حساب آید؟ یا چه چیزی این آموزشگاه را از دیگر آموزشگاه‌ها متمایز می‌کند؟ مطمعنا آموزشگاه فنی سازان دارای ویژگی‌های بسیار خوبی نسبت به آموزشگاه‌های دیگر می‌باشد به همین علت این آموزشگاه مورد استقبال افراد قرار گرفته است. اما این ویژگی‌های خوب شامل چه مواردی می‌باشند؟ در اینجا به بررسی ویژگی‌های خوب آموزشگاه فنی سازان خواهیم پرداخت و خواهیم گفت که چرا باید  این آموزشگاه را انتخاب نماییم؟ آموزشگاه فنی سازان در طول سال‌های بسیار زیادی به آموزش افراد در رشته‌های مختلف پرداخته است و آن‌ها را در مسیر توسعه و کسب درآمد هدایت نموده است. این آموزشگاه دارای سابقه بسیار درخشانی در آموزش و پرورش هنرجویان مختلف می‌باشد. این مورد از ویژگی‌های بسیار خوب آموزشگاه فنی سازان است که همواره باید مورد توجه افراد قرار گیرد. آموزشگاه فنی سازان افراد و اساتید با تجربه و ماهری را در گروه‌های آموزشی خود قرار داده است. مربیان با تجربه و ماهر در آموزشگاه فنی سازان آموزشات مربوط به آموزش هتل داری را با جزئیات کامل و به صورت جامع به افراد ارائه می‌دهند و تمامی سوالات افراد را  در این رابطه برطرف می‌نمایند و آگاهی آن‌ها را نسبت به مدیریت هتل بالا می‌برند. این آموزشگاه آموزش‌های مربوط به مدیریت هتل را در بالا‌ترین کیفیت و مناسب ترین هزینه به افراد آموزش می‌دهند. پس می‌توان گفت هزینه آموزش مناسب از دیگر ویژگی‌های خوب این آموزشگاه می‌باشد. علاوه بر مواردی که به عنوان ویژگی‌های آموزشگاه فنی سازان به ذکر آن پرداختیم، این آموزشگاه دارای یک ویژگی بسیار خوب دیگر نیز می‌باشد که این ویژگی در مقایسه با ویژگی‌های دیگر آموزشگاه فنی سازان بیشتر مورد پسند افراد می‌باشد. آموزشگاه فنی سازان در پایان دوره آموزش هتلداری به افرادی که در دوره‌های مربوط به این رشته و کلاس‌های مربوطه شرکت کرده‌اند مدرک معتبر از سوی سازمان فنی حرفه‌ای واگذار می‌کند. این مدرک از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است زیرا، هیچ فردی بدون داشتن این مدرک معتبر نمی‌تواند در زمینه مدیریت هتل فعالیت نماید. پس با در نظر گرفتن این موضوع باید بگوئیم که دریافت مدرک معتبر از سوی آموزشگاه مربوطه بسیار ارزشمند و مفید است. تمامی ویژگی‌های ارائه شده درمورد آموزشگاه فنی سازان می‌باشد. این آموزشگاه همواره با دارا بودن بهترین ویژگی‌ها انتخاب مناسب و مفیدی برای افراد علاقمند به این رشته به حساب می‌آید. علاوه بر ویژگی‌های ذکر شده این آموزشگاه دارای مزایای بسیار خوبی نیز می‌باشد که در ادامه به بررسی مزایای شرکت در دوره‌های مربوط به آموزش هتل داری در آموزشگاه فنی سازان خواهیم پرداخت.

     

    مزایای شرکت در دوره‌های آموزش هتل داری در آموزشگاه فنی سازان:

    آموزشگاه فنی سازان همانطور که گفتیم یکی از برترین آموزشگاه‌های مربوط به آموزش هتل داری می‌باشد. به همین دلیل شرکت در دوره‌های آموزش هتل داری در این آموزشگاه داری مزایای متعددی است. یکی از بهترین مزایای شرکت در این دوره‌ها در آموزشگاه فنی سازان این است که هزینه آموزش در این آموزشگاه بسیار مناسب است و این یکی از مواردی است که تمامی هنرجویان به آن توجه بسیاری دارند؛ زیرا تامین هزینه‌های سنگین آموزش‌های مربوط به هتل داری برای برخی از افراد دشوار است. به همین علت می‌توان این مورد را یکی از مزایای بسیار خوب آموزشگاه فنی سازان دانست. همچینن اساتید مجرب آموزشگاه فنی سازان با ارائه بهترین آموزش‌ها افراد را برای ورود در این زمینه یعنی مدیریت هتل داری راهنمایی می‌کنند و راه را برای آن‌ها هموار می‌سازند. در نظر داشته باشید که شما با شرکت در دوره‌های آموزش هتل داری می‌توانید در مدت زمان مناسب تمامی اموزش‌های مربوطه را فرا گیرید و در این زمینه فعالیت کنید. و با فعالیت در زمینه مدیریت هتل به درآمد‌های بالا دست یابید. پس در نتیجه باید بگوئیم که شرکت در دوره‌های آموزش مربوط به هتل داری در آموزشگاه فنی سازان همواره دارای ارزش و مزایای بسیار زیادی است.

     

    سخن پایانی:

    مدیریت هتل داری یکی از مشاغل پر درآمد است که از بازار کار بسیار خوبی برخوردار است. به همین علت امروزه افراد زیادی اقدام به فعالیت در این زمینه می‌نمایند. فعالیت در زمینه مدیریت هتل همواره نیازمند یادگیری دانش و تخصص مربوط به آن می‌باشد. یادگیری این دانش و مهارت‌ها در آموزشگاه‌های مختلف که تحت نظر سازمان فنی حرفه ای فعالیت می‌کنند به افراد آموزش داده می‌شود. ممکن است انتخاب آموزشگاه مناسب برای برخی از افراد مشکل باشد. اما در نظر داشته باشید با توجه به توضیحاتی که در زمینه آموزشگاه فنی سازان به ذکر آن پرداختیم. این آموزشگاه بهترین آموزشگاه برای علاقمندان به این رشته به حساب می‌آید. پس اگر شما نیز قصد دارید در زمینه مدیریت هتل فعالیت کنید اما نمی‌دانید که باید اموزش‌های مربوط به آن را در چه مرکز آموزشی بگذرانید، ما آموزشگاه فنی سازان را به عنوان برترین آموزشگاه فراگیری آموزش هتل داری به شما معرفی می‌کنیم.