برای برند ها و سازندگان رسانه های اجتماعی در اینستاگرام، تأیید اعتبار بهترین نوع اعتبارسنجی است. اطمینان از تیک آبی نه تنها اعتبار شما را تأیید می کند، بلکه با اطمینان از اینکه نمایه شما تنها نماینده برند شما است، کنترل بیشتری بر حضور آنلاین خود به شما می دهد. در حال حاضر، گرفتن تیک آبی اینستاگرام آسان نیست، و این چیزی نیست که همه قادر به انجام آن باشند. اما اگر می‌خواهید این شناخت را به دست آورید، این مقاله در مورد آموزش گرفتن تیک آبی اینستاگرام است تا شما را در این موضوع راهنمایی کند که چگونه با موفقیت برای دریافت و دریافت نشان تأیید اعتبار در اینستاگرام موفق شوید. با ما همراه باشید.

آنچه در این مقاله می خوانید:

تایید اینستاگرام به چه معناست؟

شرایط لازم برای درخواست تیک آبی در اینستاگرام

نحوه درخواست تایید در اینستاگرام

۱۰ نکته مفید برای تایید شدن در اینستاگرام

از دست دادن نشان تأیید یا تأیید نشدن در اینستاگرام

 

تایید اینستاگرام به چه معناست؟

تایید اینستاگرام به معنای تایید شدن توسط اینستاگرام است به این صورت که این پلتفرم نمایه شما را به عنوان حضور شخصیت معتبر عمومی و سلبریتی یا یک برند جهانی تایید می کند.

بنابراین، اگر با اکانتی در اینستاگرام برخورد کردید که دارای تیک آبی در بیو است، به این معنی است که به اکانت رسمی آن برند یا شخصیت نگاه می‌کنید، نه اکانت جعلی، غیر رسمی یا طرفداران آن.

تیک آبی اینستاگرام به برندها و هچنین سازندگان کمک می‌کند تا این برند ها و سارندگان برجسته شوند و آن ها را معتبر می کنند و از جعل هویت آن نیز جلوگیری می کنند. علاوه بر این، اینستاگرام به کاربران نیز کمک می کنند تا هنگام جستجوی برند مورد نظر یا شخصیت مورد علاقه خودشان، اکانت اصلی را پیدا کنند.

با این حال، برای واجد شرایط بودن برای تایید اینستاگرام، باید معیارهای خاصی را رعایت کنید.

 

دوره پیشنهادی : آموزش تعمیرات موبایل به صورت تخصصی

تایید اینستاگرام به چه معناست؟

 

شرایط لازم برای درخواست تیک آبی در اینستاگرام

هر کسی می‌تواند در اینستاگرام درخواست تأیید کند، اما برای تأیید تیک آبی باید معیارهای خاصی را رعایت کنید.

اگرچه فرآیند دقیق و الزامات دریافت نشان تأیید و تیک آبی در اینستاگرام نامشخص است، این پلتفرم دستور العمل‌ هایی را ارائه می‌ کند تا به شما در یافتن واجد شرایط بودن کمک کند.

قبل از هر اقدامی اطمینان حاصل کنید که دستور العمل‌ های انجمن اینستاگرام و شرایط استفاده آن را رعایت می‌کنید. به غیر از آن، حساب شما نیز باید موارد زیر را داشته باشد:

  • معتبر

حساب شما باید به یک شخص، تجارت، برند یا نهاد واقعی تعلق داشته باشد.

  • عمومی

اکانت های خصوصی در اینستاگرام نمی توانند تیک آبی دریافت کنند.

  • کامل

پروفایل شما باید بیو و عکس داشته باشد و حتما در پلتفرم نیز فعال باشید.

  • منحصر به فرد

حساب شما باید تنها حسابی باشد که خود یا تجارت منحصر به فرد شما را نشان می دهد. اینستاگرام هرگز چند اکانت مختلف را برای یک شخص یا یک کسب و کار تایید نمی کند. همچنین، حساب های بهره عمومی واجد شرایط نیستند، فقط افراد یا شرکت ها واجد شرایط هستند.

  • قابل توجه

حساب اینستاگرام شما باید یک شخص یا یک کسب و کار شناخته شده عمومی را معرفی کند که چندها بار جستجو کرده اند و در چند منبع خبری معتبر نیز نشان داده شده باشد. منابع رسانه ای که پولی یا حمایت شده هستند به حساب نمی آیند.

به خاطر داشته باشید که تعداد دقیق فالوور هایی که برای داشتن نشان تأیید واجد شرایط باشید، وجود ندارد. چه بیش از 100000 فالوور داشته باشید و چه کمتر از 10000 دنبال کننده، همچنان می توانید در صورت داشتن معیار های ذکر شده در بالا درخواست دهید.

همچنین توجه داشته باشید که حتی اگر صفحه فیس بوک که به حساب اینستاگرام شما پیوند داده شده است قبلا تأیید شده باشد، همچنان باید برای نشان تأیید در اینستاگرام درخواست دهید.

 

 

نحوه درخواست تایید در اینستاگرام

برای درخواست تایید درخواست اینستاگرام باید وارد حساب کاربری شوید و از منوی که در بالا سمت راست است وارد قسمت تنظیمات شوید.

در تنظیمات، روی حساب کلیک کنید و درخواست تأیید را انتخاب کنید.

فیلدهای که مورد نیاز هستند را تکمیل کنید و بعد از آن ارسال را بزنید تا فرآیند بررسی کردن شما شروع شود.

همانطور که اینستاگرام بیان می کند، فقط به این دلیل که حساب شما ممکن است واجد شرایط تأیید باشد، لزوماً به این معنی نیست که به این صورت تعیین می شود. متأسفانه، هیچ جدول زمانی تضمینی برای اینکه چه زمانی به شما اطلاع داده شود که آیا تأیید شده اید یا خیر، وجود ندارد. اما اگر رد شد، باید 30 روز صبر کنید تا دوباره درخواست تأیید کنید.

 

مقاله پیشنهادی : کد شارژ همراه اول

نحوه درخواست تایید در اینستاگرام

10 نکته مفید برای تایید شدن در اینستاگرام

اگر آماده درخواست برای تایید در اینستاگرام هستید، نکاتی داریم که می توانید برای افزایش شانس خود برای به دست آوردن تیک آبی اینستاگرام استفاده کنید.

اگر به نتیجه نرسید، یا تصمیم گرفتید که مراحل تأیید را انجام ندهید، همچنان می توانید با در نظر گرفتن این بهترین شیوه ها، به طور کلی در اینستاگرام به موفقیت دست پیدا کنید.

1- پروفایل اینستاگرام خود را تکمیل کنید. آموزش گرفتن تیک آبی اینستاگرام

یکی از راه هایی که اینستاگرام هویت شما را تایید می کند، نگاه کردن به پروفایل شما است.

با اضافه کردن یک بیو نوشته شده و یک عکس نمایه که نشان دهنده کسب و کار، نام تجاری یا خود شماست، مطمئن شوید که نمایه شما 100٪ کامل است. به عنوان مثال، می توانید لوگوی شرکت خود را به عکس نمایه اضافه کنید و برچسب و وب سایت برند خود را در بیو اضافه کنید.

اطمینان از کامل و معتبر بودن نمایه شما همچنین می‌تواند به شما در ایجاد اعتبار برای مخاطبان تان کمک کند، که راهی عالی برای جلب دنباله کنندگان، تعامل و توجه رسانه‌ های بیشتر است.

2- پروفایل های اجتماعی خود را بسازید.

ایجاد یک فالوور قوی در سایر پلتفرم ها می‌تواند به شما کمک کند تا حساب اینستاگرام شما به‌ویژه واقعی به نظر برسد.

به عنوان مثال، پیوند های قوی بین توییتر و اطلاعیه های مطبوعاتی وجود دارد. به نفع خودت از آن استفاده کن! هنگامی که نام شما در اخبار یا رسانه ها ظاهر می شود، از آن برای ایجاد نمایه های اجتماعی و دنبال کنندگان خود استفاده کنید.

برای اینکه فالوور های بیشتری در اینستاگرام به دیت اورید این نکات را امتحان کنید:

شخصیت خود را با صدا و مضمون ثابت بسازید: آموزش گرفتن تیک آبی اینستاگرام

 بسیاری از برند ها رویکرد تفنگ ساچمه ای را برای برقراری ارتباط با مخاطبان خود امتحان می کنند. با این حال، اگر صدای منحصر به فرد خود را به صورت آنلاین نشان دهید، برقراری ارتباط قوی با مردم بسیار آسان تر است.

پست‌های مکرر و مداوم:آموزش گرفتن تیک آبی اینستاگرام

در هر شبکه اجتماعی، هرچه فعال‌تر باشید، احتمال بیشتری وجود دارد که مردم را متقاعد کنید تا با حساب شما تعامل داشته باشند.

تولید محتوای عالی: آموزش گرفتن تیک آبی اینستاگرام

همانطور که برای بهبود دنبال کردن خود عکس های عالی در اینستاگرام پست می کنید، باید برای کانال های دیگر خود نیز محتوای روشنگری تولید کنید. ببینید دنبال کنندگان شما از شما به دنبال چه چیزی هستند و به نیازهای آنها پایبند باشید.

3- مراقب پروفایل های جعل هویت باشید. آموزش گرفتن تیک آبی اینستاگرام

نشان تأیید شده شما را به عنوان تنها شما متمایز می کند. این باعث می شود که فالوورهای شما بدانند که یک جعل هویت تصادفی را دنبال نمی کنند، اعتماد ایجاد می کند. مردم می خواهند بدانند که معامله واقعی را دنبال می کنند.

این که اینستاگرام بداند در خطر جعل هویت هستید، ممکن است به آنها کمک کند تا عمل کنند.

4- در حساب خود فعال بمانید. آموزش گرفتن تیک آبی اینستاگرام

این ممکن است واضح به نظر برسد، اما اگر به طور فعال از این پلتفرم استفاده نکنید، احتمالاً هرگز تأیید اینستاگرام نخواهید شد. وقتی ادمین‌ ها می‌ آیند تا ببینند آیا ارزش تأیید اینستاگرام را دارید یا خیر، به دنبال فعالیت منظم هستند. اگر از پلتفرم استفاده نمی‌ کنید، هیچ فایده‌ ای برای شروع فرآیند تایید وجود ندارد.

به سمت دیگری هم می رود. اگر در اینستاگرام فعال نیستید، تأیید اعتبار چیست؟ برای افزایش شانس خود برای دریافت نشان تیک آبی اینستاگرام:

در حساب خود فعال بمانید

 

عکس‌های عالی تهیه کنید: آموزش گرفتن تیک آبی اینستاگرام

اینستاگرام همه چیز در مورد زیبایی‌ شناسی است. اینفلوئنسر ها فالوور هایی به دست می آورند زیرا می دانند چگونه برای مخاطبان خود جذاب باشند. ببینید فالوور های شما چه چیز هایی را دوست دارند در صفحه شما ببینند و از آن عکس بگیرید.

از Insights استفاده کنید: آموزش گرفتن تیک آبی اینستاگرام

به صفحه کسب و کار اینستاگرام خود بروید و از Insights خود برای برنامه ریزی محتوایی استفاده کنید که با افراد موجود در فید شما طنین انداز شود. مطمئن شوید که در زمانی که فالوور های شما بیشتر فعال هستند پست ارسال کنید. از ابزار های شخص ثالث مانند: Sprout Social برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فالوور های اجتماعی خود و تنظیم کمپین های خود استفاده کنید.

با مخاطبان خود تعامل داشته باشید: آموزش گرفتن تیک آبی اینستاگرام

فراموش نکنید که وقت خود را برای پاسخ دادن به نظرات، لایک کردن پست ها و کاوش در هشتگ های مرتبط صرف کنید. تعامل در هر پلتفرم اجتماعی کلیدی است.

گزارش تعامل مخاطبان اینستاگرام Sprout اطلاعات دقیقی در مورد روند ها، استفاده از هشتگ، لایک ها و سایر معیار های تعامل ارائه می دهد. این برای هر برندی که سعی می کند تجزیه و تحلیل را در بین حساب ها یا مارک ها آسان تر کند بسیار مهم است.

5- رسانه های کسب شده خود را تقویت کنید. 

آیا می خواهید اینستاگرام تیک آبی را به شما بدهد؟ به آنها نشان دهید که ارزش آن را دارید.

به یاد داشته باشید، این یک الگوریتم نیست که تصمیم بگیرد چه کسی باید تیک آبی را در حساب اینستاگرام خود دریافت کند. افراد واقعی هر درخواستی را به صورت دستی بررسی می‌کنند و احتمالاً به موتورهای جستجویی مانند Google مراجعه می‌کنند تا ببینند چه چیزی برای اعتبار خارجی به دست می‌آید.

6- سعی نکنید یک نشان تایید اینستاگرام بخرید.

تنها راه تأیید اعتبار در اینستاگرام، درخواست از طریق برنامه یا از طریق شرکای رسانه ای فیس بوک است. سعی نکنید از میانبرها استفاده کنید.

7- هر گونه پیوند بین پلتفرمی را از بیو خود حذف کنید.

طبق گفته اینستاگرام، حساب های تایید شده مجاز به تشویق کاربران به افزودن یا دنبال کردن سایر پروفایل های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک یا یوتیوب در بیوگرافی خود نیستند.

با این حال، همچنان می‌توانید لینک‌هایی را به وب‌سایت، صفحه فرود و سایر صفحات وب خود در بیو اضافه کنید. لینک اینستاگرام در بیو را به عنوان یک راه استراتژی دیگر برای هدایت ترافیک به چندین کمپین، پروفایل یا سایت در نظر بگیرید.

8- قابلیت جستجوی خود را بهبود بخشید.

یکی از الزامات کلیدی برای تأیید اعتبار در اینستاگرام این است که شناخته شده و جستجو شده باشد. این به این معنی است که شما باید در جبهه روابط عمومی فعال تر باشید و سعی کنید نام خود را به صورت ارگانیک به نمایش بگذارید.

9- پست های خود را شخصی سازی کنید.

ایجاد و نگهداری یک حساب کاربری منحصر به فرد و معتبر برای تایید در اینستاگرام بسیار مهم است.

به همین دلیل است که توصیه می کنیم پست های خود را شخصی سازی کنید تا به شما کمک کند حساب خود را از جعل هویت متمایز کنید.

10- یک کارشناس تبلیغاتی یا آژانس برای کمک استخدام کنید.

اگر ترجیح می دهید شخصی را برای کمک به شما در این فرآیند استخدام کنید، به یک آژانس روابط عمومی یا دیجیتال حرفه ای مراجعه کنید که به ابزارهای پشتیبانی شریک رسانه ای فیس بوک دسترسی دارد.

آن‌ها می‌توانند درخواست‌هایی برای تأیید حساب شما، ادعای نام کاربری و ادغام حساب‌ها از طرف شما از طریق پورتال صنعتی که می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند، ارسال کنند.

 

از دست دادن نشان تأیید یا تأیید نشدن در اینستاگرام

حتی اگر در اینستاگرام تأیید ‌شوید، بدانید که می ‌توانید آن تیک آبی را از دست بدهید. این معمولاً زمانی اتفاق می‌افتد که از قوانین استفاده و دستورالعمل ‌های انجمن اینستاگرام پیروی نکنید، یا اگر اینستاگرام متوجه شود که اطلاعات گمراه‌ کننده یا نا درستی را در برنامه تأیید خود ارائه کرده ‌اید.

برای حفظ وضعیت تأیید شده خود، مطمئن شوید که طبق قوانین بازی می‌ کنید، در پلتفرم فعال می ‌مانید، محتوای منحصربه ‌فرد و جذاب منتشر می‌ کنید و حساب خود را همیشه عمومی نگه می‌ دارید.

اگر به هر دلیلی موفق به تأیید اعتبار نشدید، می‌توانید پس از 30 روز مجدداً برای تأیید درخواست دهید.

ما در این مقاله تلاش کردیم شما را با آموزش گرفتن تیک آبی اینستاگرام آشنا کنیم، امیدواریم سودمند بوده باشیم.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد درون متنی
مشاهده همه نظرات