فیلترشکن سویینگ  Swing vpv یک سرویس وی پی ان رایگان برای اندروید با سرورهای پراکسی VPN سریع و نامحدود است که امن ترین و آسان ترین تجربه VPN را ارائه می دهد. با این فیلتر شکن به سادگی مکانی را که می خواهید به آن متصل شوید انتخاب کنید و برنامه رایگان VPN به طور خودکار شما را به سریع ترین و امن ترین سرور پروکسی VPN در دسترس شما متصل می کند.  فیلتر شکن Swing بهترین برنامه پروکسی VPN برای اندروید است که به طور کامل فعالیت اینترنتی شما را رمزگذاری می کند، وب سایت ها یا برنامه ها را مسدود می کند، آدرس IP شما را تغییر می دهد، مکان های کلاهبرداری ایجاد می کند، از دستگاه شما در برابر هکرها محافظت می کند و موارد دیگر.  برنامه VPN Proxy بر اساس اصل VPN یا Virtual Private Network کار می کند که اتصال شما به شبکه تلفن را از طریق سرورهای پروکسی ایمن در نقاط مختلف جهان تونل می کند و به شما امکان می دهد به راحتی، سریع و ایمن در اینترنت گشت و گذار کنید. فیلتر شکن Swing یک برنامه VPN مناسب برای کاربران مبتدی است. نصب در زمان کوتاهی انجام می شود، بنابراین تمام مراحل نصب غیر ضروری کوتاه شده و کاربر فقط باید از برنامه VPN استفاده کند. با Swing VPN، ممنوعیت ها دیگر مانعی برای شما نخواهند بود. البته به شما بستگی دارد که چگونه و برای چه هدفی از برنامه استفاده می کنید.

با ما همراه باشید تا اطلاعات لازم را در مورد Swing VPN با شما به اشتراک بگذاریم.

 

فیلترشکن سویینگ Swing چیست؟ سویینگوی پی ان Swing VPN

در میان برترین پلتفرم های آنلاین موجود، Swing Lite VPN Android است. می توان به بیش از 2000 سرور مختلف و 50 آدرس IP منطقه مختلف متصل شد. این پلتفرم همچنین به کاربران اجازه دسترسی به محتوای ممنوعه را می دهد.

در گذشته، تنها تعداد کمی از نهادها به چنین عملیاتی دسترسی داشتند. از جمله آنها می توان به صنعت بانکداری و چند سازمان کلیدی دیگر اشاره کرد. آنها از این خدمات استفاده می کنند زیرا داده های آنها حساس است.

این موسسات از VPN برای محافظت از خود در برابر هکرها استفاده می کنند. با این حال، چنین خدماتی گران و دشوار است. بله، ابزارها و بسترهای اینترنتی تنها از طریق خرید عضویت های گران قیمت در دسترس هستند.

از سوی دیگر، اطلاعات کاربران موبایل دیگر امن نیست. علاوه بر این، اکثر مردم منابع مالی لازم برای پرداخت چنین خدمات سطح بالایی را ندارند. به همین دلیل، سازندگان هنگام ایجاد محصول بر قیمت و دسترسی تمرکز کردند.

هنگامی که فیلتر شکن Swing روی تلفن همراه نصب می شود، این برنامه واحد خدمات بسیاری را ارائه می دهد. یک آدرس IP یا سرور پروکسی که از مکان‌های مختلف قابل دسترسی است. در حال حاضر در چندین سیستم عامل در دسترس است.

پس از بررسی برنامه، متوجه می شوید که فیلتر شکن Swing کارآمدتر و دارای ویژگی های غنی تری است. ویژگی های اصلی شامل آدرس های IP متعدد، سرورهای پروکسی، مکان های چند کشور، رفع انسداد وب سایت های مختلف، دسترسی به محتوای ممنوعه و موارد دیگر است.

در طول بازی، تونل ها و پل ها را می توان یافت. این تونل ها به عنوان گذرگاه ایمن عمل می کنند. پردازش داده ها ساده است. انتقال یکنواخت داده برای کاربران نیز مفید است.

در حال حاضر، این نرم افزار در بیش از 50 کشور در دسترس است. علاوه بر این، این فناوری با شبکه های نسل عمومی سازگار است. علاوه بر شبکه های 2G، 3G، 4G و 5G، شبکه های LTE نیز وجود دارد. مقدار پهنای باندی که کاربر می تواند استفاده کند نامحدود است.

به عبارت دیگر کاربر هیچ گاه مشکلی در دسترسی به محتوا نخواهد داشت. افرادی که می خواهند در محدوده یک کانال خصوصی ناشناس بمانند. اکنون می توانید با دانلود و نصب Swing Lite VPN Download که رایگان است این کار را انجام دهید.

پیشنهاد ویژه : آموزش تعمیرات موبایل به صورت کاملا تخصصی

فیلترشکن سویینگ Swing چیست؟

 

ویژگی های Swing VPN  سویینگ وی پی ان Swing VPN

  • نامحدود: واقعا نامحدود، بدون محدودیت سرعت یا پهنای باند.
  • سازگاری: با همه WIFI، LTE، 2G، 3G، 4G، 5G کار می کند
  • رایگان:  100٪ رایگان، به ثبت نام نیاز ندارد.
  • پوشش: به سرورهای پروکسی VPN رایگان نامحدود از بیش از 50 کشور دسترسی پیدا کنید.
  • ساده: ساده، آسان برای استفاده با یک لمس اتصال VPN.
  • امن: رمزگذاری قدرتمند SSL شما را کاملاً ناشناس و ایمن می کند.

 

مزایای Swing VPN

با swing VPN موارد زیر امکان پذیر است.

  • به تمام وب سایت ها در هر کشوری می توانید دسترسی داشته باشید. 

برای رفع انسداد وب سایت ها و برنامه ها به دلیل محدودیت های موقتی که توسط ISP، مدرسه، محل کار یا دولت ایالتی شما اعمال می شود، محدودیت های جغرافیایی را دور بزنید. برای رفع انسداد فیس بوک، تماشای یوتیوب و اجتناب از محدودیت های VOIP، فایروال را دور بزنید.

  • محافظت از داده های در برابر هکرها

اگر به وای فای عمومی در فرودگاه یا کافی شاپ متصل هستید، نام، رمز عبور، عکس ها و اطلاعات شخصی شما به راحتی در معرض خطر قرار می گیرد. با این برنامه امن VPN، Swing VPN داده های شما را رمزگذاری می کند و سطح بالایی از امنیت را برای شما فراهم می کند. شما اینترنت را از طریق یک تونل رمزگذاری شده و بسیار محافظتی مرور می کنید که اطمینان حاصل می کند که مجرمان سایبری به شما دسترسی ندارند.

  • فیلتر شکنSwing یک سرویس VPN با یک کلیک است. 

فیلتر شکن Swing فقط یک دکمه جابجایی دارد، که میتواند شما را به سریع ترین سرور وصل کند. هنگامی که برنامه Swing VPN را اجرا نمی کنید، به شما کمک می کند باتری دستگاه خود را بهینه کنید.

  • آدرس IP شما و مکان را پنهان می کند. 

این برنامه اندروید سریع بدون VPN به نام SwingVPN آدرس IP واقعی شما را از همه پنهان می کند. هیچ کس هویت یا مکان شما را نمی داند

  • سرورهای پروکسی VPN در 50 مکان در دسترس هستند. 

دسترسی به سرور های پراکسی VPN رایگان و نامحدود در بیش از 50 کشور از جمله آرژانتین، برزیل، کلمبیا، آلمان، هند، اندونزی، ایتالیا، روسیه، مکزیک، کره جنوبی، ترکیه، انگلستان، ایالات متحده آمریکا و بسیاری دیگر در دسترس هستند.

  • به صورت ناشناس در وب بگردید. دانلود سویینگ وی پی ان

فیلتر شکن Swing می تواند به شما کمک کند آدرس IP خود را مخفی کنید و سایت خود را کپی کنید تا از نظارت بر فعالیت اینترنت شما توسط ISP و سایر ردیاب های سوم جلوگیری شود. Swing VPN از بهترین برنامه پروکسی VPN برای مخفی کردن هویت خود در اینترنت، چه از WiFi عمومی یا شبکه تلفن همراه خود استفاده کنید، استفاده کنید.

 

معایب فیلترشکن سویینگ Swing VPN سویینگ وی پی ان

آنها به طور خودکار به روز نمی شوند.

گوگل همیشه آنها را تأیید نمی کند.

نوآوری کمی در طراحی آن وجود دارد.

پیشنهاد ویژه : آموزش تعمیرات لوازم خانگی

معایب فیلترشکن سویینگ Swing VPN

نحوه نصب و دانلود فیلتر شکن Swing 

ویژگی منحصر به فرد فیلتر شکن Swing تضمین می کند که کاربران آن در برابر هر خطری محافظت می شوند. در صورتی که نمی توانید این برنامه را از فروشگاه Google Play دانلود کنید، آن را از این وب سایت می توانید به آسانی، دانلود کنید. برای نصب کردن این برنامه روی دستگاه های اندرویدی باید مراحل زیر را دنبال کنید.دانلود سویینگ وی پی ان

  • در قسمت تنظیمات به منابع ناشناس بروید. پس از آن به Security رفته و گزینه Security را فعال کنید.
  • به دانلود منیجر دستگاه اندرویدی خود بروید و روی Gana Play کلیک کنید. حالا می توانید آن را دانلود کنید.
  • دو گزینه را می توان در صفحه نمایش تلفن همراه یافت. دو راه برای نصب یک سیستم عامل وجود دارد و تنها کاری که باید انجام دهید این است که به سرعت آن را در دستگاه اندروید خود بوت کنید.
  • یک پنجره پاپ آپ با گزینه هایی در صفحه موبایل خود خواهید دید. باید کمی صبر کنید تا ظاهر شود.
  • وقتی همه دانلودها و نصب ها انجام شد، کافی است روی گزینه Open کلیک کنید و صفحه نمایش دستگاه تلفن همراه خود را باز کنید.

پیشنهاد ویژه : آموزش نصب کولر گازی

 

نحوه بروز رسانی فیلترشکن Swing دانلود سویینگ وی پی ان

فیلتر شکن Swing از یک توسعه دهنده شخص ثالث است، بنابراین به روز رسانی خودکار در دسترس نخواهد بود. با حذف نسخه قدیمی و نصب نسخه جدید، باید به صورت دستی برنامه را به روز کنید.

ما در این مقابه تمام اطلاعات لازم در مورد Swing VPN را با شما به اشتراک گذاشتیم، امیدواریم سودمند بوده باشیم.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۱۹۹ رای
اشتراک در
اطلاع از
guest

3 دیدگاه
قدیمی‌تر
جدیدتر پر امتیازترین
بازخورد درون متنی
مشاهده همه نظرات
سجاد
سجاد
1 سال پیش

عالی است

Nayab
Nayab
9 ماه پیش

واقعاعالی وقابل ستودن

Nayab
Nayab
9 ماه پیش

یسیارعالیست