کلاس تعمیرات موبایل

تعمیرات تلفن همراه در اصل به یک سری دوره های خاص گفته ی شود که طی آن یک شخص کارآموز با موبایل، سخت افزار، نرم افزارهای اندروید، نرم افزارهای IOS، عیب یابی و همچنین آموزش تعمیرات موبایل انواع برندهای مختلف گوشی تلفن همراه آشنا می شود.

این شخص کارآموز به صورت حرفه ای در یک آموزشگاه دوره می بیند تا به یک تعمیرکار در حیطه تعمیرات تلفن همراه، مبدل شود.

روزانه گوشی های تلفن همراه خیلی زیادی وارد دنیای موبایل می شود و ممکن است گوشی موبایلی که امروز تعمیرات ساده ای دارد فردا به دلیل پیچیده شدن سخت افزار و یا نرم افزارش تعمیرات آن سخت تر باشد. پس باید روزانه بحث تعمیرات را به صورت کاملاً علمی پیش بروید تا به یک تعمیرکار موبایل کاملاً حرفه ای، تبدیل شوید.

پیشنهاد ویژه: آموزش تعمیرات موبایل و تبلت (60 ساعت آموزش نرم افزار و سخت افزار)

آموزش-تعمیرات-موبایل

آیا تعمیرات موبایل همراه می تواند یک شغل پردرآمد باشد؟

این روزها دغدغه ی خیلی از جوانان، نداشتن شغل و درآمد مناسب است. شغل مناسب می تواند یک آینده زیبا و دوست داشتنی را برای هر شخصی رقم بزند و شاید به جرأت بتوان گفت که تبدیل شده به یک تعمیرکار موبایل می تواند آینده شغلی شما را تضمین کند.

چرا که این شغل نه تنها به مرور زمان از بین نمی رود بلکه برای تعمیر موبایل مجبورید دانش و اطلاعات خودتان را روز به روز افزایش دهید و شاید جالب باشد بدانید که تعمیرات تلفن همراه و آموزش تعمیر موبایل یکی از شغل های پر درآمد در کل دنیا محسوب می شود و این می تواند دلیلی باشد برای انتخاب این شغل برای کسب درآمد.

مقاله مرتبط: تعمیرات گوشی iPhone 13 Pro Max

تعمیرات تلفن همراه شامل چه نوع تعمیراتی می شود؟

  • تعمیرات سخت افزاری: مانند شکستگی صفحه نمایش، خراب شدن باطری، خرابشدن بُرد الکترونیکی، شارژ نشدن گوشی، کار نکردن سیم کارت روی گوشی و غیره
  • تعمیرات نرم افزاری: مشکلات صدا، کار نکردن دوربین، کند شدن عملکرد گوشی، ویروسی شدن گوشی و خیلی از مشکلات دیگر

با تبدیل شدن به یک تعمیرکار موبایل و آموزش تعمیرات موبایل به راحتی می توانید تمام متد آموزشی در حیطه تعمیرات گوشی همراه را به صورت حرفه ای فرا بگیرید و در این بازار بزرگ، یک کسب و کار مداوم با درآمد خوب برای خودتان دست و پا کنید.

آموزش-تعمیرات-تلفن-همراه

آموزش تعمیرات موبایل همراه

هر آموزشگاهی برای آموزش کارآموزان خود سعی می کنند پیشرفته ترین و مجهزترین کارگاه ها را آماده کنند تا بهترین تعمیرکاران را روانه بازار کسب و کار کنند.

در این آموزشگاه ها به شما می آموزند که یک گوشی تلفن همراه را به چه صورت و در کمترین زمان ممکن باید عیب یابی کنید. بعد از گذراندن دوره آموزشی، شما موفق به دریافت مدرک علمی معتبر در زمینه تعمیر موبایل می شوید.

اساتیدی که در این آموزشگاه ها به شما آموزش می دهند سال هاست که خودشان در حیطه آموزش و تعمیر موبایل تجربه کسب کرده اند و صد البته به راحتی به شما می آموزند که چطور یک قطعه سخت افزاری را بدون اینکه به دیگر قطعات دیگر آسیب برسانید، تعمیر کنید.

 

دوره های آموزشی تعمیرات تلفن همراه شامل چه دوره هایی است؟

 

در اصل آموزش تعمیر موبایل دوره های متفاوتی دارد که به صورت شخصی این کارآموز هست که با توجه به نوع علاقه، توانایی و استعدادی که دارد انتخاب می کند که چه دوره ای را بگذراند.

برخی ها مایل اند فقط در قسمت تعمیرات سخت افزاری کار کنند. برخی دیگر عقیده دارند تعمیرات نرم افزاری در آینده درآمد بیشتری دارد و به طبع دردسر کمتری هم دارد. برخی از کارآموزان هم هر دو دوره را با هم می گذرانند.

هر کدام از دوره ها که مایل به گذراندن آن هستید زیر نظر اساتید مجرب که خودشان به نوعی تعمیرکار حرفه ای موبایل هستند، خواهد بود و به صورت عملی تمامی مواردی که یک کارآموز نیاز دارد تا به یک تعمیرکار موبایل تبدیل شود را به صورت کاملاً جامع و حرفه ای به شما یاد خواهند داد.

اما یک سوال که ذهن خیلی از کاربران را به خودش مشغول کرده این است:

چه آموزشگاهی را برای آموزش تعمیرات تلفن همراه انتخاب کنم؟

به طبع با یک جستجوی کوچک در اینترنت می توانید آموزشگاه های مختلفی را پیدا کنید که در امر آموزش تعمیرات تلفن همراه فعالیت می کنند اما ما در اینجا قصد داریم یک مجموعه کاملاً حرفه ای به نام“فنی سازان” به آدرس اینترنتی https://fannisazan.com را به شما معرفی کنیم که با سال ها تجربه در زمینه تعمیرات انواع برندهای گوشی افتخار این را دارد که با در اختیار داشتن بهترین و حرفه ای ترین تعمیرکارها و مدرسین برتر کشور در زمینه تعمیرات تلفن همراه این مهم را برای شما کارآموزان عزیز فراهم کند که در کمترین زمان ممکن بهترین روش ها و بهترین متد تعمیر موبایل را فرا بگیرید.

شرکت فنی سازان با تجاربی که در این سال ها کسب کرده توانسته تعداد خیلی زیادی از کارآموزان را وارد بازار کار کند.

اما این پایان کار نیست و شرکت “فنی سازان” فعالیت ها و خدمات دیگری هم به جز تعمیر موبایل در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. از جمله:

و خلاصه این شرکت یک شرکت با تجربه برای شروع کارآموزی و کسب تجربه و وارد شدن به دنیای کسب و کار است. مدرسین و اساتیدی که در این مجموعه فعالیت می کنند سعی دارند با بهترین امکانات، تمامی اصول حرفه ای تعمیرات را در هر زمینه ای که شما تصور می کنید به کارآموزان یاد بدهند و در پایان دوره هم موفق به اخذ مدرک تعمیرات از شرکت فنی سازان می شوند.

تمامی کارآموزان هر کدام از دوره های اجرا شده در شرکت فنی سازان” از مبتدی گرفته تا حرفه ای را به صورت کامل فرا خواهند گرفت و در کل از ابتدای فعالیت در این شرکت تمامی دوره ها به صورت عمومی خواهد بود و بعد از دوره های عمومی برای اینکه به یک تعمیرکار حرفه ای تبدیل شوید بایستی دوره های پیشرفته را بگذرانید تا به یک تعمیرکار موفق و با تجربه تبدیل شوید و این شروعی است برای کسب درآمد.

جمع بندی آموزش تعمیرات تلفن همراه

در این مقاله تعمیرات تلفن همراه را بررسی کردیم. تعمیرات تلفن همراه تعمیرات خاصی هستند که با ابزار مخصوص تلفن همراه انجام می شوند. برای انجام تعمیرات تلفن همراه باید آموزش ببینید. آموزش تعمیرات تلفن همراه باید به صورت عملی انجام شود. اگر به تعمیرات انواع گوشی و تبلت علاقه مند هستید می توانید در دوره جامع آموزش تعمیرات تلفن همراه در آموزشگاه فنی سازان شرکت کنید. با شرکت در این دوره تعمیرات انواع گوشی های موبایل را به صورت کاربردی و ویژه بازار کار فرا می گیرید.

کارگاه آموزش تعمیرات موبایل در آموزشگاه فنی سازان بسیار مجهز است و آموزش ها توسط اساتید مجرب صورت می گیرد و در پایان دوره نیز مدرک قابل ترجمه و رسمی به کارآموزان اعطا می شود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد درون متنی
مشاهده همه نظرات