آموزش طراحی سایت

آموزش کاملا تخصصی از 0 تا 100

کارگاه مجهز به تجهیزات پیشرفته

پشتیبانی نامحدود پس از اتمام دوره

صدور گواهینامه قابل ترجمه و بین المللی

تعرفه ثبت نام در دوره آموزش طراحی سایت

شهریه دوره آموزشیشهریه دوره عمومی با 30% تخفیفشهریه دوره خصوصی
شهریه دوره طراحی سایت3،500،000 تومان5،000،000 تومان

راه های ثبت نام در مجتمع فنی سازان 

روش اول: واریز مبلغ 200,000 تومان به شماره کارت بانک ملی: 7347-3378-9919-6037 بنام آقای حمید سالاررضایی و فرستادن تصویر رسید واریزی به شماره واتساپ 09359293340

روش دوم: ارسال درخواست مشاوره از طریق فرم ثبت نام 

روش سوم: تماس از طریق تلفن ، واتساپ و یا مراجعه حضوری به محل آموزشگاه

    جواب را با کیبورد انگلیسی وارد کنید

    سرفصل های دوره آموزش طراحی سایت

    • 1. آشنایی با مفاهیم اولیه طراحی وبسایت
    • 2. معرفی کامل دامنه ، هاست و انواع CMS ها برای طراحی سایت
    • 3. معرفی سایت دینامیک، وب سرور و پایگاه داده (آموزش وردپرس)
    • 4. بیان مراحل ایجاد وب سایت با وردپرس
    • 5. نصب و راه اندازی ووردپرس
    • 6. آشنایی با مفاهیم UI/UX
    • 7. آموزش نصب قالب بر روی دامنه و معرفی انواع قالب ها
    • 8. آشنایی با انواع صفحه ساز ها (المنتور و ویژوال کامپوزر)
    • 9. سفارشی سازی وب سایت
    • 10. افزونه‌ها و کاربرد آن‌ها در وردپرس
    • 11. تنظیمات وردپرس
    • 12.مدیریت کاربران و نقش آن‌ها
    • 13. بررسی امنیت و پروتکل های امنیتی در وردپرس
    • 14. انجام پروژه عملی

    آموزش حضوری طراحی سایت از 0 تا 100

    یکی از موثرترین و کاربردی ترین آموزش ها، آموزش طراحی سایت می _باشد. این آموزش قابلیت این را دارد که شما را به سطح مهارتی برساند که به آسانی بتوانید درآمد چند میلیونی در هر ماه داشته باشید. آموزش حضوری طراحی سایت در آموزشگاه فنی سازان به شما کمک می کند تا بتوانید هر نوع وب سایتی بسته به نیاز مشتری طراحی کنید.

    برخی از افراد قصد دارند که یک وب سایت مخصوص به خود را طراحی و راه اندازی کنند و کسب کردن مهارت طراحی سایت، کمک زیادی به افراد می کند. این افراد می توانند ایده خود را به بهترین شکل ممکن اجرا کنند و در هزینه های خود صرفه جویی زیادی داشته باشند.

    امروزه هر کسب و کاری به یک وب سایت نیاز دارد، خواه کسب و کار کوچک یا بزرگ در حد یک کارخانه باشد. در هر صورت تمام کسب و کار ها برای رقابت در بازاریابی جدید به یک وب سایت نیاز خواهند داشت. طراحی سایت لازمه وارد شدن شما به رقابت های بازاریابی دیجیتال می باشد؛ بنابراین در این مقاله می خواهیم اطلاعات لازم در مورد آموزش حضوری طراحی سایت را با شما به اشتراک بگذاریم. با ما همراه باشید.

     

    برنامه ریزی قبل از شروع طراحی وب سایت

    داشتن یک برنامه مشخص برای طراحی وب سایت قبل از آن بسیار مهم است. هرچه برنامه ریزی بیشتری انجام دهید، تصمیم گیری شما آسان تر است. صرف نکردن زمان کافی برای برنامه ریزی و پرش مستقیم به سمت توسعه وب سایت یکی از بزرگترین اشتباهاتی است که هنگام طراحی یک وب سایت جدید می توانید مرتکب شوید. تمام این اطلاعات را می توانید با آموزش حضوری طراحی سایت فرا بگیرید.

     

    آموزش حضوری طراحی سایت را از کجا شروع کنم؟

    اولین سوالی که زمان شروع آموزش طراحی سایت به ذهن همه می رسد این سوال است که از کجا شروع کنم؟

    باید گفت که طراحی سایت را می توانید به دو روش متفاوت آغاز کنید.

    • روش اول: طراحی سایت بدون کدنویسی
    • روش دوم: طراحی سایت با کد نویسی

    در گام بعدی در صورتی که شما هر کدام از این روش ها را انتخاب کنید. در حوزه های مختلف می توانید شروع به آموزش دیدن کنید، مانند آموزش طراحی سایت وردپرس، آموزش لاراول، آموزش PHP، آموزش CSS، آموزش HTML و غیره. هریک از این حوزه ها نقاط قوت و ضعف بخصوصی دارند. اگر برای انتخاب کردن زمینه شروع فعالیت خود مشکل دارید، توصیه میکنیم به صورت آنلاین با مشاوران در تماس باشید و در کلاس های آموزش حضوری طراحی سایت ثبت نام کنید.

    پیشنهاد ویژه : آموزش حضوری سئو به صورت کاملا تخصصی مخصوص ورود به بازار کار

    مراحل مختلف طراحی سایت  آموزش حضوری طراحی سایت

    1- طرح وب سایت را تعریف کنید:

    پاسخ به برخی سؤالات اساسی و اصلاح مشکلات آنها در یک طرح، فرآیند مهمی در درک اهداف و الزامات وب سایت است. به عنوان مثال، هدف ما از طراحی وب سایت چیست؟ کاریرد وب سایت چیست؟ مخاطبان ما چه کسانی هستند و چگونه بازدید کننده جذب می کنیم؟

    2- نقشه وب سایت خود را ترسیم کنید:  آموزش حضوری طراحی سایت

    پس از فکر کردن در مورد اهداف اساسی وب سایت خود، باید سازماندهی کلی وب سایت را تعیین کنید. نقشه وب سایت ابزاری است که برای برنامه ریزی و طراحی وب سایت ها به شدت مورد نیاز است. شما می توانید با ترسیم نقشه سایت یک نمایش تصویری از معماری وب سایت خود دریافت کنید.

    قابلیت استفاده از وب سایت شما باید به عنوان بخشی از برنامه ریزی شما به طور مداوم مورد توجه قرار گیرد. سایت شما نباید در ذهن بازدیدکنندگان سردرگمی ایجاد کند. باید مطمئن شوید که پیمایش بین صفحات واضح است و بازدیدکننده را در مورد اینکه چه کاری باید انجام دهد سردرگم نمی کند. با داشتن یک نقشه معماری واضح وب سایت، می توانید به طور منطقی درک کنید و در نظر بگیرید که کاربران شما چگونه در سایت حرکت می کنند، سپس محتوا را برای آنها تنظیم کنید.

    3- نمونه اولیه وایرفریم خود را بسازید:  آموزش حضوری طراحی سایت

    وایرفریم ها نقشه های خطی اساسی هستند که به شما و مشتری شما اجازه می دهد تا روی طرح بندی وب سایت تمرکز کنید. آنها نمونه های اولیه هستند که برای اهداف آزمایشی ساخته شده اند. Wireframes به شما نشان می دهد که وب سایت شما چگونه ظاهر و احساس خواهد شد تا بتوانید عملکرد وب سایت را حتی قبل از درگیر شدن در توسعه شناسایی کنید.

    شما می توانید این مهارت ها را به صورت آموزش حضوری طراحی سایت، در آموزشگاه طراحی سایت فرا گیرید.

     

    اقدامات مورد نیاز قبل از طراحی وب سایت

    قدم اول: تعیین نوع سایت    آموزش حضوری طراحی سایت

    در مرحله اول باید نوع سایت خود را مشخص کنید، هر نوع وب سایت  دارای امکانات مخصوص به خود است؛ درنتیجه این کار، زمان کمتری را از شما می گیرد.

    انواع وب سایت  آموزش حضوری طراحی سایت

    الف – وب سایت های شرکتی :

    سایت های شرکتی اغلب خدمات یا محصولات یک شرکت را معرفی می کنند و همچنین می توانند در کنار آن اخبار شرکت و بخش های مقالات را نیز مدیریت کنند.

    ب- وب سایت های فروشگاهی :  آموزش حضوری طراحی سایت

    این طراحی به منظور فروش یک کالا انجام می شود. سایت فروشگاهی دارای درگاه پرداخت آنلاین است و می توان کالا معرفی شده را به صورت آفلاین بفروشند.

    ج- وب سایت های تخصصی :

    این وب سایت اغلب برای یک کسب و کار خاص طراحی می شود. در طراحی این سایت ها باید مهمترین اهداف خواسته شده را در نظر بگیرید.

     

    گام دوم: تعیین مخاطبان

    در گام دوم باید مخاطب سایت خود را به خوبی بشناسید، باید بدانید که کدام دسته از افراد را می خواهید مخاطب سایت خود قرار دهید؟


    گام سوم: تعیین امکانات

    پیش از اقدام کردن برای طراحی سایت، بررسی کنید چه امکاناتی می تواند اهداف و نیازهای شما و همچنین اهداف و نیازهای مشتریان و سایت شما را برآورده کند.

    اقدامات مورد نیاز قبل از طراحی وب سایت

     

    نکاتی قابل توجه هنگام آموزش طراحی سایت حضوری

    در آموزش طراحی سایت حضوری نکاتی زیادی را به شما آموزش می دهند که باید در نظر داشته باشید.

    از عملکرد و ظاهر گرفته تا یکپارچگی ناوبری و کدنویسی، چیزهای زیادی برای ایجاد یک وب سایت کاربر پسند انجام می شود. به همین جا هم ختم نمی شود. باید وب سایت هایی را تولید کنید که توسط موتورهای جستجو قرار می گیرند و مشتریان را جذب می کنند.

    1- انتخاب دامنه و هاست

    علاوه بر خاطره انگیز بودن، نام دامنه باید به طور دقیق صدای برند شما را منعکس کند و غلط املایی آن تقریبا غیرممکن باشد. یافتن نام مناسب برای برند شما بسیار مهم است، زیرا ترکیبی از سئو ، املای ساده و هویت برند در نام دامنه منجر به شانس بیشتری برای قرار گرفتن در نتایج موتورهای جستجو می شود.

    2- خدمات بکند Backend (کد نویسی)

    ایجاد یک وب سایت عالی بدون یک برنامه کاربردی که از وب سایت مراقبت کند غیرممکن است.

    3- خدمات فرانت اند frontend (طراحی زیبا)

    یکی از مهمترین چیزهایی که در طول فرآیند توسعه وب سایت باید به خاطر بسپارید، ایجاد یک طراحی تمیز و جذاب است.  طراحی تمیز به بینندگان کمک می کند تا به جای پرت کردن گرافیک ها و حجم زیاد متن، روی ارزش برند و محتوای شما تمرکز کنند.

    طرح های رنگی مهم تر از آن چیزی است که مشتریان تصور می کنند. رنگ های مختلف توانایی برانگیختن واکنش های احساسی مانند آرامش، شادی یا ناامیدی را دارند. وقتی صحبت از استفاده از رنگ ها در طراحی وب سایت شما می شود، مهم است که جایگاه شرکت، مخاطبان هدف، برندسازی و عناصر تئوری رنگ را در نظر بگیرید. مخاطب هدف شما به چه رنگ هایی پاسخ خواهد داد؟ اگر طرح رنگ شما شبیه به لوگو و برند شما باشد، آیا دیدن آن بسیار زیاد است یا دلپذیر؟

    4- برندسازی

    برندسازی برای همه کسب و کارهای بزرگ و کوچک مهم است. طراحی و قرار دادن لوگوی برند شما به نظر کلی بیننده کمک می کند. لوگوهای طراحی شده حرفه ای با موفقیت چشم مشتری را به خود جلب می کنند و تصویر واضحی از صدای منحصر به فرد برند ارائه می دهند.

    5- عملکرد

    هنگامی که به عملکرد فکر می کنید، چند نکته وجود دارد که باید در نظر بگیرید. یعنی آیا وب سایت به معنای واقعی کلمه کاربردی است؟ آیا مشکلات بارگذاری یا لینک های خراب وجود دارد؟ آیا ویژگی های امنیتی سایت برای نیازهای کسب و کار شما کافی است؟ علاوه بر این مسائل عملیاتی، دیدن ویژگی های وب سایت خود از دیدگاه کاربر بسیار مهم است. آیا فرم های تماس، نظرسنجی ها و بخش های بازخورد مشتریان سایت شما به درستی کار می کنند؟ یکی یا همه این مشکلات عملکردی می تواند باعث شود مشتری سایت شما را ترک کند.

    6- ناوبری

    برای افزایش کارایی و جذابیت ناوبری سایت خود، به گونه ای که گویی بازدیدکننده جدیدی هستید، یک بررسی عمیق سایت انجام دهید. یکی از راه‌های بهبود توانایی بازدیدکنندگان برای پیمایش آسان سایت شما اضافه کردن نقشه سایت است. علاوه بر این، ساده‌سازی پیمایش با حذف صفحات غیرضروری یا با عملکرد ضعیف ممکن است زمان بارگذاری را کاهش دهد و در عین حال کیفیت حضور آنلاین برند شما را بهبود بخشد.

    7- کاربر پسند بودن 

    وب‌سایت‌هایی که استفاده از آن‌ها آسان است، احتمالاً علاقه مشتری را جلب کرده و تجارت را تشویق می‌کنند.

    8- وبلاگ فعال

    یک وبلاگ در محل به مشتریان کمک می کند تا از آخرین محصولات، رویدادهای شرکت و اطلاعات مربوط به صنعت مطلع شوند.

    9- بهینه سازی کد ها و صفحات

    چه در حال توسعه صفحات وب جدید یا بهینه سازی صفحات وب فعلی باشید، داشتن کد تمیز و سئو پسند بسیار مهم است. با صرف زمان برای بهبود کد سایت خود، می توانید بازده کلی سرمایه را افزایش دهید.

    آموزش حضوری طراحی سایت را از کجا شروع کنم؟

     

    اشتباهات رایج در طراحی صفحات وب

    هزران نفر در سرتاسر جهان هستند که به طراحی وب سایت مشغول هستند. با آموزش حضوری طراحی سایت می توانید تمام مهارت های لازم را فرا گیرید و از اشتباهات رایج در طراحی سایت جلوگیری کنید.

    در این قسمت اشتباهات رایجی را که مردم هنگام ایجاد وب سایت مرتکب می شوند، تجزیه و تحلیل می کنیم. در اینجا لیستی از بایدها و نبایدها برای هر ابزار یا سرویس طراحی وب که استفاده می کنید قابل اعمال است.

    1- محتوا به بلوک های منطقی تقسیم نمی شود.

    اگر اطلاعات در بلوک‌های منطقی گروه‌بندی شوند، برای کاربران آسان‌تر است. padding را روی 20 پیکسل تا 150 پیکسل تنظیم کنید و با استفاده از پس‌زمینه‌های رنگی، بلوک‌های متن را جدا کنید.

    2- فاصله های ناهموار بین موارد در یک صفحه وب

    فضاهای هم اندازه باید در اطراف بلوک های منطقی تنظیم شوند. در غیر این صورت صفحه شما نامرتب به نظر می رسد و کاربران ممکن است به هر بخش به یک اندازه توجه نکنند.

    3- از کنتراست کم برای کپی متن روی یک تصویر اجتناب کنید :

    باید تضاد کافی بین متن و پس زمینه وجود داشته باشد. برای برجسته کردن کپی، یک فیلتر متضاد روی تصویر قرار دهید. مشکی رنگ محبوبی است اما می‌توانید از رنگ‌های روشن نیز استفاده کنید و آن‌ها را با هم ترکیب کنید.

    گزینه دیگر استفاده از یک تصویر متضاد از ابتدا و قرار دادن کپی در بالای بخش تاریک یک عکس است.

    4- سبک های بیش از حد در یک صفحه  آموزش حضوری طراحی سایت

    بسیاری از سبک های تایپوگرافی و طراحی در یک صفحه باعث می شود که غیرحرفه ای و خواندن آن سخت به نظر برسد. برای جلوگیری از این، خود را به یک فونت و دو گزینه برای اشباع محدود کنید، به عنوان مثال، معمولی و پررنگ.

    5- بلوک رنگ خیلی باریک 

    از تاکید بر عناصر صفحه باریک با رنگ خودداری کنید. به عنوان مثال، سرفصل ها به دلیل اندازه، نوع اشباع و لایه هایشان به خوبی مشخص شده اند. آیا می خواهید نقطه خاصی را در یک صفحه برجسته کنید؟ از یک پس‌زمینه رنگی برای کل بلوک، از جمله عنوان مرتبط و کپی متن استفاده کنید.

    6- کپی متن بیش از حد در ستون های باریک

    هنگامی که تعداد زیادی کپی متن در ستون های باریک وجود دارد، خواندن آن دشوار است زیرا بازدیدکنندگان سایت باید از یک خط به خط بعدی پرش کنند. به علاوه، ظاهر خوبی ندارد. بهتر است تعداد ستون ها را کاهش دهید و کپی متن را کوتاه کنید، در غیر این صورت کسی آن را نخواهد خواند.

    7- وسط بودن بیش از حد متن آموزش حضوری طراحی سایت

    وسط قرار دادن متن در صفحه زمانی که متن کمی وجود دارد به خوبی کار می کند، در غیر این صورت پیمایش موثر آن برای کاربران سخت است. در همان زمان، اندازه فونت را از 24 پیکسل افزایش دهید.

    اگر می‌خواهید متن زیادی اضافه کنید، از بلوک‌های دارای کپی متنی جمع‌شونده استفاده کنید (در Tilda، بلوک‌های TX12، TX16N یا دکمه BF703 هستند).

    8- استفاده نادرست از سلسله مراتب بصری

    برای اینکه سلسله مراتب اطلاعات به وضوح در یک صفحه قابل مشاهده باشد، عنوان روی جلد باید بزرگتر از بقیه سرفصل ها یا حداقل یک اندازه باشد، مخصوصاً اگر عنوان طولانی باشد.

    ما در این مقاله درباره طراحی سایت و همچنین ویژگی عای آموزش حضوری طراحی سایت پرداختیم. امیدواریم سودمند بوده باشیم.

     

    دوره های آموزشی در حال برگزاری در آموزشگاه فنی سازان:

    آموزش تعمیرات موبایل

    آموزش برق ساختمان