آموزش نصب دزدگیر اماکن

آموزش کاملا عملی توسط اساتید برتر کشور

 کارگاه مجهز به تجهیزات پیشرفته

 پشتیبانی نامحدود پس از اتمام دوره

 صدور گواهینامه قابل ترجمه و بین المللی

سرفصل های دوره نصب دزدگیر اماکن

  • 1. بازبینی تاریخچه و علت پیدایش دزدگیر اماکن
  • 2. مروری بر برق صنعتی و ساختمان در دزدگیر اماکن
  • 3. آموزش سیستم دزدگیر اماکن و بازبینی متعلقات آن
  • 4. آموزش ومعرفی انواع پنل مرکزی در دزدگیر اماکن
  • 5. آموزش ومعرفی انواع ترمینال و طریقه نصب و عملکرد آنها
  • 6. آموزش انواع دزدگیر اماکن (بدون تلفن کننده ،تلفن کننده خط شهری و تلفن کننده سیم کارتی)
  • 7. آموزش طریقه زون بندی سازمانی
  • 8. آموزش ومعرفی انواع چشمی از قبیل سیمی،بیسیم و وزنی
  • 9. آموزش طریقه تنظیم فرکانس در چشمی های بی سیم
  • 10. آموزش طریقه لرن کردن انواع چشمی بی سیم به پنل دزدگیر اماکن
  • 11. آموزش طریقه لرن کردن ریموت کنترل به پنل مرکزی
  • 12. آموزش و معرفی انواع پدال ها و شستی ها و چگونگی نصب آنها
  • 13. آموزش طریقه نصب و برنامه ریزی تلفن کننده های شهری
  • 14. آموزش طریقه نصب و برنامه ریزی تلفن کننده های سیم کارتی
  • 15. آموزش طریقه ارسال فرمان فعال و غیر فعال از جانب تلفن کننده
  • 16. آموزش طریقه طریقه ضبط پیغام بر روی انواع تلفن کننده ها
  • 17. آموزش طریقه شارژ نمودن سیم کارت تلفن کننده سیم کارتی
  • 18. آموزش طریقه فرمان دادن از طریق sms جهت روشن و خاموش نمودن وسایل برقی
  • 19. آموزش و معرفی انواع بلندگو و طریقه نصب آن
  • 20. آموزش و معرفی وطریقه نصب انواع آژیر پیزو
  • 21. آموزش طریقه برنامه ریزی انواع زون ها به طور موقت یا دائم
  • 22. آموزش طریقه سیم کشی و استاندارد کابل ها
  • 23. آموزش طریقه نصب باطری پشتیبان بر روی پنل دزدگیر اماکن
  • 24. آموزش کاملا تخصصی و عملی تمامی مراحل نصب دزدگیر اماکن
  • 25. آموزش طراحی کردن دزدگیر کارآمد برای مکان مورد نظر شما
  • 26. و...

شهریه ثبت نام در دوره نصب دزدگیر اماکن

شهریه عمومی با 30% تخفیف:1،200،000 تومان
شهریه دوره خصوصی: 2،500،000 تومان

راه های ثبت نام در دوره های آموزشی 

مجتمع فنی سازان 

روش اول: واریز مبلغ 200,000 تومان به شماره کارت بانک ملی: 7347-3378-9919-6037 بنام آقای حمید سالاررضایی و فرستادن تصویر رسید واریزی به شماره واتساپ 09359293340

روش دوم: ارسال درخواست مشاوره از طریق فرم ثبت نام 

روش سوم: تماس از طریق تلفن ، واتساپ و یا مراجعه حضوری به محل آموزشگاه

    جواب را با کیبورد انگلیسی وارد کنید

    سوالات متداول کارآموزان

    آیا مدرک معتبر است؟

    مدرک آموزشگاه داده میشود و در صورت تمایل کارآموزان معرفی به فنی و حرفه ای انجام خواهد شد.

    مدت دوره چند ساعت می باشد؟

    تا زمانی که خود کارآموزان از لحاظ فنی و تئوری به حد قابل قبول رسیده باشند

    در یک روز برگزار می شود یا چند روز؟

    کلاس ها هم به صورت مدت دار و هم یک روزه برگزار میشود. ویژه کارآموزهای شهرستان و شاغلین

    آیا خوابگاه تدارک دیده اید برای افرادی که از شهرستان شرکت می کنن؟

    خوابگاه هم تدارک دیده شده است.

    آموزش نصب دزدگیر اماکن

    آموزش نصب دزدگیر اماکن یکی از رشته های پرطرفدار در زمینه برق می باشد که در مجتمع فنی سازان به صورت تخصصی و عملی با تجهیزات کامل به کار آموزان آموزش داده می شود.
    دزدگیر اماکن یا سیستم امنیتی، باعث جلوگیری از ورود افراد سود جو به منزل و مغازه و یا سازمان و… می شود. و در زمانی که شما سیستم را فعال می نمائید در صورت ورود دزدگیر عمل نموده و سنسورها آلارم می دهند. دزدگیر اماکن به سه المان دزدگیر معمولی و دزدگیر با تلفن کننده ثابت خط شهری و سیم کارتی در بازار عرضه شده که در مجتمع فنی سازان به صورت کاملا تخصصی آموزش داده می شود تا کار آموزان در بازار کار از لحاظ تئوری وعملی کارآمد باشند.
    افرادی که علاقمند هستند در دوره آموزش نصب دزدگیر اماکن شرکت کنند، می توانند در این صفحه سرفصل هایی که در این دوره آموزشی تدریس می شود را مطالعه کنند و با کسب اطلاعات کامل اقدام به ثبت نام در این دوره نمایند. فنی سازان سعی دارد، دوره آموزش نصب دزدگیر اماکن را به صورت کامل و بی نقص برگزار کند تا کار آموز بدون هیچ مشکلی بتواند در بازار کار، با مجوز رسمی فعالیت نماید.

     

    خصوصیات و مزایای شرکت در دوره آموزش نصب و راه اندازی دزدگیر اماکن

    یکی از خصوصیات و مزایای شرکت در دوره آموزشی نصب و راه اندازی دزدگیر اماکن آشنایی کامل با انواع سیستم های اعلام سرقت دستی و اتوماتیک می باشد. به طوری که با مکانیزم عملکرد انواع تشخیص دهنده یا آشکارسازها که در بازار با سنسور یا چشمی معرفی می شوند آشنا گردند.و یکی دیگر از مزایا این است که با توجه به فراوانی محصولات با برندهای متفاوت باعث شده است که در نگاه اول کارآموز تصور اینکه سیستم اعلام سرقت را نتواند نصب و راه اندازی کند ولی ما در این مجتمع با بروز ترین تجهیزات و متد آموزشی این امر را میسر کردیم که پس از دوره کارآموز به راحتی بتواند تمامی برندهای موجود در بازار را نصب و راه اندازی نماید.
    مجتمع آموزشی فنی سازان با استفاده از اساتید مطرح در صنعت اعلام سرقت و کارگاه مجهز و با امکانات بروز تلاش کرده تا کارآموزان عزیز پس از پایان دوره آموزشی به راحتی بتوانند کار نصب را انجام دهند.

     

    مراحل نصب دزدگیر اماکن

    در نصب و راه اندازی دزدگیر اماکن اولین مرحله تشخیص بهترین مکان برای نصب سنسورها می باشد. پس از پیدا کردن مکان مناسب برای سنسورها که معمولا در نزدیک ترین مبادی ورود برای سنسورها می باشد. باید سیم کشی آنها را نیز از کوتاه ترین مسیر به پنل مرکزی رساند که از نظر هزینه سیم کشی و مقدار سیم مصرفی به صرفه باشد. البته سنسورهای بی سیم نیز هستند که نیازی به سیم کشی ندارند. و یا سنسورهایی که به صورت مگنت هست لای درب ورود نصب می شوند .
    سپس مکان مناسب برای نصب آژیر یا اسپیکر پیدا می کنیم تا صدای ایجاد شده در زمان وقوع سرقت قابل شنیدن برای خودمان و یا اطرافیان باشد. و در نهایت پنل را راه اندازی و برنامه ریزی کرده و شماره های مد نظر جهت پیامک و زنگ داخل حافظه پنل ذخیره نموده و پس از تست از سلامت عملکرد آماده تحویل دادن به مشتری می باشد.
    تمامی مراحل ذکر شده بالا به همراه کوچکترین جزئیات مربوطه به صورت کاملا تخصصی و عملی به کارآموزان در مجتمع آموزشی فنی سازان آموزش داده می شود.

     

    انواع دزدگیر های مورد استفاده در صنعت اعلام سرقت

    در صنعت دزدگیر اماکن و یا اعلام سرقت ما با انواع دزدگیرها آشنا می شویم که هر کدام کاربرد و کاربری خاصی دارد.یکی از دزدگیرهای اماکن به همراه تلفن کننده خط شهری می باشد و دومی دزدگیر اماکن با تلفن کننده سیم کارتی می باشد. در ضمن دزدگیر اماکن تحت شبکه نیز وجود دارد که در بستر شبکه کار می کند. البته این موارد ذکر شده به صورت مکانیزم و سیستم عملکرد می باشد که در برندهای متفاوتی در بازار موجود می باشد. لازم به ذکر است که تفاوت برند و مارک تاثیری بر مکانیزم ساختاری تولید ندارد. قریب به اتفاق اکثر پنل ها از نظر نصب و راه اندازی شبیه به هم هستند و اگر تفاوتی هم باشد در قسمت تلفن کننده و کدهای دستوری آن می باشد که سلیقه سازنده در آن اعمال شده است.

     

    آموزش طریقه راه اندازی تلفن کننده دزدگیر اماکن

    در دوره آموزش نصب دزدگیر اماکن پس از نصب سنسورها و آژیرها و راه اندازی پنل باید به قسمت تلفن کننده مراجعه کرد بابت برنامه ریزی حافظه جهت برقراری تماس و ارسال و دریافت پیامک. البته لازم به ذکر هست که تلفن کننده می تواند با خط ثابت شهری (line) و یا سیم کارتی (GSM) باشد که در تلفن کننده خط شهری فقط تماس حاصل می شود. در تلفن کننده سیم کارتی علاوه بر تماس تماس قابلیت ارسال و دریافت پیامک نیز میسر می باشد که معمولا دستگاه های اعلام سرقت 30 حافظه برای ثبت شماره دارند. 10 حافظه برای پیامک، 10 حافظه برای خط تلفن ثابت (Line) و 10 حافظه نیز برای تماس با شماره های موبایل (GSM) می باشد. در ضمن کدهایی نیز در حافظه دستگاه قرار دارد که از راه دور قابلیت کنترل قطع و وصل آژیر و فعال و غیر فعال کردن دستگاه میسر می باشد. علاوه بر این کدهایی برای کنترل خروجی ها در دستگاه برای کنترل مصرف کننده 220 ولت تعریف شده است که ما به راحتی می توانیم با این کار مانند ادوات هوشمند سازی کنترل لوازم منزل را نیز از راه دور بدست بگیریم. مانند روشن و خاموش کردن لامپ ، قهوه جوش، گرمکن استخر، کولر و سایر تجهیزات دیگر….
    تمامی موارد ذکر شده بالا به صورت کاملا تخصصی در مجتمع آموزشی فنی سازان مورد بحث و بررسی قرار گرفته و خود کارآموزان به صورت عملی اجرا می کنند تا در آینده در بازار کار مشکلی نداشته باشند.

     

    انتخاب نقاط مناسب برای سنسورها و پنل مرکزی

    در بحث انتخاب مکان مناسب برای نصب آزیر ها و سنسورها و پنل مرکزی باید در پروژه دقت نمائیم که در مکان نصب سنسورها و پنل مرکزی باید در پروژه دقت نمائیم که در مکان نصب سنسورها رعایت شود تا زاویه دید سنسور تمام ورودی مد نظر را بتواند کنترل نمائید تا نقطه کوری نماند که در آینده مشکل ساز شود.
    در نصب آژیر بسته به نوع و وات مصرفی اسپیکر و یا آژیر مکانی انتخاب می گردد که صدای خروجی در زمان آلارم اطلاع رسانی لازم را انجام دهد و دور از دسترس باشد که قبل از رخ دادن خطا در سیستم جدا و قطع نگردد و معمولا پنل مرکزی در مرکز و دید سنسورها به صورتی که فرد ناشناس به راحتی نتواند به پنل مرکزی نزدیک شود پ پنل را از دستری خارج نماید.
    عموما پنل پشت در ورودی در داخل ساختمان و زیر سقف نصب می شود که به راحتی و بدون امکانات در دسترس قرار نگیرد که تمامی این موارد گفته شده با جزئیات کامل بستگی به طراحی ما و نیاز مشتری در پروژه دارد.

     

    بررسی درآمد نصب دزدگیر اماکن

    نصب و راه اندازی در دزدگیر اماکن یا در بعضی موارد با نام اعلام سرقت ذکر می شود بستگی به نرخ صنق اتحادیه هر استان متفاوت می باشد و در اول هر سال اتحادیه مربوطه لیست نرخ نامه صنف را به صنف ارائه می دهد.
    در سال 1401 نرخ نصب و راه اندازی پنل اعلام سرقت هزینه دریافتی بابت نصب 500 هزار تومان و 600 هزار تومان و نصب و راه اندازی سایر ادوات مانند سنسور و آژیر و اسپیکر هر کدام 40 هزار تومان الی 50 هزار تومان و نرخ سیم کشی متری 4 هزار تومان می باشد. بر فرض مثال اگر در یک پروژه یک پنل به همراه 10 سنسور و 2 آژیر و 40 متر سیم کشی نیاز باشد و دستمزد دریافتی بین 1 میلیون و 1.2 میلیون بابن نصب و راه اندازی دریافت می گردد.
    البته لازم به ذکر است در سخت ترین شرایط در یک روز قابل اجرا می باشد. این دستمزد دریافتی بدون احتساب خرید جنس می باشد چنانچه تامین جنس بر عهده ما باشد می توان سودی بین 10 الی 25 درصد هم از کل خرید اجناس از مشتری دریافت نمود.

     

    آموزش نصب دزدگیر اماکن در تهران

    آموزش نصب دزدگیر اماکن در تهران بسیار پر کاربرد است و یکی از رشته های پر متقاضی در صنعت برق ساختمان می باشد که در مجتمع آموزشی فنی سازان با استفاده از اساتید مجرب در این حوزه و با کارگاه مجهز با امکانات بروز این آموزش میسر می باشد.
    استاد مریوطه دوره علاوه بر داشتن تحصیلات عالیه در رشته برق با تجربه اجرایی در بسیاری از پروژه های شخصی و سازمانی شما کار آموزان عزیز را همراهی می نماید تا آموزش نصب دزدگیر اماکن به بهترین شکل ممکن برگزار گردد و مزیت دیگر این مجتمع آموزشی فنی سازان معرفی تامین کنندگان و فروشندگان تجهیزات در این زمینه با قیمت همکار می باشد که تمامی این موارد برای تمامی کارآموزان این مجتمع فراهم می باشد.

     

    دوره های آموزشی دیگر در حال برگزاری در آموزشگاه فنی سازان :

    آموزش نصب دوربین مداربسته

    آموزش تعمیرات موبایل

    اموزش تعمیرات لوازم خانگی

    آموزش برق ساختمان

     

    دوره های مرتبط

    اشتراک در
    اطلاع از
    guest

    0 دیدگاه
    بازخورد درون متنی
    مشاهده همه نظرات