این روزها حتما خبر اعطای وام صد میلیونی بازنشستگان را از خبرگزاری های مختلف شنیده اید. طبق دستور رئیس جمهور در ابتدا قرار بر این بود که وام صد میلیونی تنها به کارمندان و حقوق بگیران دولت و بدون نیاز به ضامن پرداخت شود. اما بعد از چند روز وزیر اقتصاد از اعطای وام صد میلیونی به تمام بازنشستگان خبر داد. بعد از این خبر، بانک مرکزی نیز پرداخت وام صد میلیونی بازنشستگان را تایید کرد.

از کدام بانک‌ها می‌توان وام بدون ضامن دریافت کرد؟

طبق اعلام رسمی وزارت اقتصاد، بانک های زیر مکلف هستند به کارمندان و حقوق بگیران دولتی و همچنین بازنشستگان وام 100 میلیونی بدون ضامن بدهند:

  • بانک کشاورزی
  • بانک صادرات ایران
  • بانک مسکن
  • بانک صنعت و معدن
  • بانک تجارت
  • بانک سپه
  • بانک توسعه تعاون
  • بانک رفاه کارگران
  • پست بانک ایران
  • بانک قرض الحسنه مهر ایران
  • بانک صادرات
  • بانک ملت
  • بانک ملی ایران

شرایط دریافت وام صد میلیونی بازنشستگان

مدیر روابط عمومی بانک مرکزی، در تاریخ پنجم بهمن ماه شرایط اعطای وام صد میلیونی بازنشستگان را اعلام کرد. اگر افراد حقوق خود را از یکی از شعب بانک های ذکر شده در بالا دریافت می کنند می توانند طبق شرایط زیر وام خود را دریافت کنند.

دریافت وام تا سقف 50 میلیون تومان فقط با یک نامه کسر از حقوق

دریافت وام تا سقف 100 میلیون تومان با یک نامه کسر از حقوق به همراه یک فقره چک یا سفته

طبق اعلام بانک مرکزی، افراد زیر می توانند از این تسهیلات خرد بدون ضامن استفاده کنند:

  • شاغلان، بازنشستگان و مستمری‌بگیران دستگاه‌های دولتی
  • کارمندان و بازنشستگان نهادهای عمومی غیر دولتی
  • کارمندان شرکت‌های معتبر خصوصی که حقوقشان در یکی از بانک‌های زیر مجموعه وزارت اقتصاد پرداخت می شود.

مهلت ۲۴ ساعته به بانک‌ها برای پرداخت وام صد میلیونی بدون ضامن

پس از ابلاغ دستور رئیس جمهور به بانک ها مبنی بر تسهیل اعطای وام، شرایط اخذ وثیقه در پرداخت وام تغییر کرد و به جای معرفی ضامن، اعتبارسنجی افراد مبنا قرار گرفت. در همین راستا، وزارت اقتصاد پرداخت تسهیلات خرد به کارمندان، و مستمری بگیران را به بانک های زیرمجموعه خود اعلام کرد.

اما اتفاقی که پس از این افتاد این بود که بانک ها از پرداخت وام به مردم امتناع کردند تا جایی که دولت مجبور شد به روسای تمام بانک های زیر مجموعه بانک مرکزی دستور دهد و آنها را موظف کند که تا حداکثر 24 ساعت نسبت به اعطای وام صد میلیونی بازنشستگان اقدام کنند.

با امتناع دوباره بانک ها در پرداخت این وام و کش و قوس هایی که بین وزارت اقتصاد، بانک مرکزی و روسای بانک ها به وجود آمد، شرایط پرداخت وام تغییر کرد و شرایط تازه ای برای پرداخت وام صد میلیونی به شرح زیر اعلام شد.

اعلام شرایط تازه برای دریافت وام صد میلیونی بازنشستگان

شرایط پرداخت وام با آن چیزی که رئیس جمهور در ابتدا اعلام کرد تفاوت زیادی کرده است. در ابتدا قرار بود بدون هیچ پیش شرطی و به درخواست وام گیرنده، مبلغی تا سقف 100 میلیون تومان با سود 4 درصد و با یک نامه کسر از حقوق و یک فقره چک یا سفته به کارمندان، مستمری بگیران و کارمندان دولتی پرداخت شود. همچنین مهلت بازپرداخت این وام می توانست سه ساله یا پنج ساله باشد.

طبق شرایط جدید پرداخت وام که از طرف رئیس بانک رفاه اعلام شده، این وام با سود 18 درصد پرداخت می شود و بازپرداخت آن نیز باید حداکثر سه ساله باشد. ضمن اینکه مبلغ وام بر اساس اعتبارسنجی حقوق و قدرت خرید فرد پرداخت می شود و فرد نمی تواند تا هر مقدار که مطلوب خودش باشد وام دریافت کند.

چه کسب و کارهایی که در صورت دریافت وام می توانید راه اندازی کنید؟

کسب-و-کارهای-فنی-حرفه-ای

اما شاید از همان لحظه که خبر اعطای این وام به گوش واجدین شرایط رسید، آنها به این فکر افتاده باشند که بهترین راه استفاده از این وام چیست؟ شاید خیلی از افراد به فکر خرید یا نوسازی وسیله نقلیه خود باشند و شاید هم به این فکر باشند که چطور می شود با این پول یک کسب و کار کوچک راه اندازی کنند.

بازنشستگان درست از وقتی که خدمت آنها تمام می شود باید به فکر یک کسب و کار مناسب برای ادامه زندگی خود باشند. حتی اگر درآمد بازنشستگی آنها کافی باشد، عدم فعالیت روزانه و نداشتن دغدغه در زندگی می تواند به لحاظ روحی روی افراد تاثیرگذار باشد. ضمن اینکه در شرایط امروز جامعه حقوق بازنشستگی برای عموم افراد جامعه کفاف زندگی را نمی دهد و افراد باید به فکر شغل بعد از دوران بازنشستگی خود باشند.

شاید در نگاه اول به نظر بیاید راه اندازی یک کسب و کار با صد میلیون تومان کاری غیر ممکن است یا حداقل نمی توان شغل خیلی پولسازی را با آن راه اندازی کرد. اما در این مقاله قصد داریم هفت کسب و کار پردرآمد، تخصصی و آینده دار را به شما معرفی کنیم که می توانید به راحتی با وام صد میلیونی بازنشستگان و یا حتی نصف این سرمایه راه اندازی کنید. با ما همراه باشید.

نصب و تعمیر پکیج دیواری

آموزش-تعمیرات-پکیج

یکی از شغل های پرتقاضا و پردرآمد بازار کار، شغل تعمیرات پکیج دیواری است. تعمیرات پکیج دیواری پرتقاضاترین و در عین حال ساده ترین حرفه تخصصی می باشد که می توانید آن را راه اندازی کنید. یادگیری این حرفه پیچیدگی های خیلی کمتری نسبت به سایر شغل های فنی و تخصصی دارد و در عین حال بازار کاری بسیار فعال و پولساز دارد.

شغل تعمیرات پکیج های دیواری یک شغل همیشگی است که در همه فصول می توانید سفارشات روزانه زیادی را برای نصب و تعمیرات پکیچ دیواری دریافت کنید و درآمد عالی داشته باشید. درآمد این شغل با توجه به مهارت و تجربه شما می تواند حتی بیشتر از درآمدِ شغلی که از آن بازنشست شده اید داشته باشد.

البته ناگفته نماند که برای ورود به این حرفه باید آموزش ببینید. اگر این حرفه را در یک آموزشگاه فنی و حرفه ای فرا بگیرید، خواهید توانست در مدت زمان کمی به یک متخصص نصب و سرویس پکیج دیواری تبدیل شوید. سبک آموزش در این آموزشگاه ها کاملا عملی می باشد و شما کار با ابزار و انجام انواع تعمیرات را با دستان خود تمرین می کنید.

آموزش ها معمولا در یک کارگاه آموزشی مجهز و زیر نظر اساتید با تجربه ارائه می شود. در آخر نیز می توانید با اخذ مدرک پایان دوره معتبر از این آموزشگاه ها، در شرکت های خدماتی یا به صورت مستقل شروع به کار کنید.

پیشنهاد ما:  آموزش نصب و تعمیرات پکیج دیواری

راه اندازی حرفه نصب و سرویس کولر گازی با وام صد میلیونی بازنشستگان

آموزش-نصب-و-تعمیرات-کولر-گازی

یکی دیگر از شغل هایی که می توانید با وام صد میلیونی بازنشستگان راه اندازی کنید، نصب و سرویس کولر گازی است. این شغل نیز یک شغل فنی و تخصصی است که می توانید به راحتی آن را فرا بگیرید. خوبی شغل های تخصصی این است که به شرکت و یا سازمانی که شما در آن مشغول به کار هستید بستگی ندارد و این تخصص شما است که ارزشمند است. افراد متخصص نگرانی بابت آینده شغلی خود ندارند.

کولرهای گازی امروزی، هم وسیله سرمایشی می باشند و هم گرمایشی. بنابراین فردی که متخصص نصب و سرویس کولر گازی است در تمام فصول سال سفارش سرویس کولر دریافت خواهد کرد. یک متخصص نصب و تعمیر کولر گازی باید قادر باشد انواع برندهای کولر گازی را به طور صحیح و کامل سرویس کند. لذا آموزش این افراد یک قدم مهم در ورود به این بازار کار است و باید یه صورت کاملا عملی و اصولی باشد.

کلیک کنید:  آموزش نصب و تعمیرات کولر گازی

عیب یابی و تعمیرات لوازم خانگی

آموزش-تعمیرات-لوازم-خانگی

خانه های ما پر است از لوازم مختلف الکتریکی و الکترونیکی. امروزه در خانه های ما حداقل ده مورد لوازم خانگی ضروری وجود دارد. از یخچال و تلویزیون گرفته تا جاروبرقی و اتو از لوازم خانگی پرکاربرد می باشند و زندگی ما به نوعی به آنها وابسته است.

به طور طبیعی این لوازم خانگی بعد از مدتی مصرف دچار ایرادات مختلفی می شوند که نیاز به تعمیر خواهند داشت. شاید بازار کار تعمیرات لوازم خانگی را بتوان فعال ترین بازار کار در رشته های فنی و حرفه ای قلمداد کرد و این به دلیل تنوع بسیار زیاد لوازم خانگی می باشد.

پیشنهاد بعدی ما برای راه اندازی یک کسب و کار موفق با وام 100 میلیونی بازنشستگان، شغل تعمیرات لوازم خانگی است. متخصصان این حوزه از پرکارترین و پردرآمدترین فنی کاران در بین رشته های فنی و حرفه ای می باشند. یادگیری این حرفه زمان زیادی نمی برد و امروزه بر خلاف گذشته به آسانی و با شرکت در دوره های آموزش تعمیرات لوازم خانگی می توان این حرفه را به صورت عملی، کاربردی و ویژه بازار کار فرا گرفت.

پیشنهاد ما:  آموزش تعمیرات لوازم خانگی (پک کامل)

راه اندازی حرفه برق ساختمان با وام صد میلیونی بازنشستگان

آموزش-برق-ساختمان

یکی از شغل های تخصصی و کاربردی که می توانید با استفاده از وام صد میلیونی بازنشستگان راه اندازی کنید، شغل برق کشی ساختمان و انجام نصبیجات برقی ساختمان است. ساختمان های مسکونی و اداری زیادی هرساله ساخته می شوند که نیاز به یک متخصص یا یک تیم متخصص برقکار دارند.

برق ساختمان گستره وسیعی را از سیم کشی برق ساختمان و نصب کلید، پریز و آیفون تصویری تا نصب دوربین مداربسته، اعلام حریق، دزدگیر اماکن، کرکره برقی، درب های اتوماتیک و تلفن سانترال شامل می شود. همه این مهارت ها را می توان به سادگی در طول یک دوره آموزشی برق ساختمان شامل آموزش برق ساختمان درجه 1 و آموزش برق ساختمان درجه 2 فرا گرفت و با اخذ مدرک معتبر در بازار کار مشغول به کار شد.

کلیک کنید: آموزش برق ساختمان

تعمیرات بردهای الکترونیکی

آموزش-تعمیرات-برد

یکی از وسیع ترین بازارهای کاری در رشته های فنی و حرفه ای، تعمیرات بردهای الکترونیکی است. دلیل این وسعت، کاربرد رایج این بردها در تمام لوازم خانگی و الکترونیکی است. از کولر گازی و پکیچ گرفته تا ماشین لباسشویی و تلویزیون، همگی دارای یک برد می باشند که نقش مغز دستگاه را بر عهده دارد.

اگر کوچکترین ایرادی مانند سوختن یک مقاومت خیلی ریز در این بردهای الکترونیکی اتفاق بیافتد، نظم مسیر هدایت جریان روی برد بر هم می خورد و دستگاه به کلی عملکرد اولیه خود را از دست می دهد و یا حتی شاید به کلی از کار بیافتد.

در سال های اخیر به دلیل رشد قیمت دلار، قیمت لوازم خانگی جهش بزرگی را داشته و به همین دلیل، برای عموم مردم تعمیر لوازم خانگی به صرفه تر از تعویض آن هاست. به همین دلیل این حرفه علاوه بر اینکه یک شغل کاملا تخصصی می باشد بسیار پردرآمد نیز هست و تقاضا برای آن در بازار کار بسیار است.

به دلایلی که مطرح شد، یکی از شغل های عالی که می توان با وام 100 میلیونی بازنشستگان راه اندازی کرد، شغل تعمیرات بردهای الکترونیکی می باشد.

پیشنهاد ما: آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی

راه اندازی شغل تعمیرات موبایل با وام صد میلیونی بازنشستگان

آموزش-تعمیرات-موبایل

تعمیرات موبایل یک شغل کاملا فوق تخصصی می باشد که بازار عظیمی دارد. امروزه تقریبا همه اعضای خانواده حتی کودکان نیز یک موبایل یا تبلت دارند. این وسایل دائم استفاده می شوند و به همین دلیل نیز با مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری زیادی روبرو می شوند.

فردی که در تعمیرات نرم افزاری و تعمیرات سخت افزاری انواع گوشی های موبایل اندرویدی و آیفون تخصص داشته باشد مطمئنا از درآمد بالایی برخوردار است. ضمن اینکه این فرد می تواند در کنار تعمیرات گوشی، لوازم جانبی گوشی را نیز خرید و فروش کند و سود عالی بدست آورد.

به طور حتم یکی از بهترین شغل هایی که برای راه اندازی با وام 100 میلیونی بازنشستگان به شما پیشنهاد می کنیم، تعمیرات موبایل است. البته برای انجام این کار باید حتما دوره عملی و کاربردی آموزش تعمیرات موبایل را گذرانده باشید و در این کار به یک تکنسین تبدیل شده باشید.

آموزش ها باید حتما در دو حوزه مختلف نرم افزاری و سخت افزاری باشد. در جدول زیر نمونه هایی از آموزش تعمیرات نرم افراری و آموزش تعمیرات سخت افزاری را که در دوره های آموزشی فرا می گیرید، مشاهده می کنید.

آموزش تعمیرات نرم افزاری موبایل آموزش تعمیرات سخت افزاری موبایل
آموزش بازگرداندن اپل آیدی آموزش تعویض lcd موبایل
آموزش تعمیر وای فای آموزش تعمیر باتری موبایل
آموزش حل مشکل گوگل پلی آموزش حل مشکل شارژ گوشی
آموزش حل مشکل شناسایی کارت SD آموزش تعمیر گوشی آب خورده
آموزش حل مشکل فضای ناکافی آموزش تعمیر گوشی ضربه دیده

 

یادگیری مهارت تعمیرات موبایل و تهیه ابزار و لوازم و ورود به بازار کار آن نسبت به شغل های فنی دیگر کمی پرهزینه تر و زمانبر تر است اما اگر از درآمد و سود یک تعمیرکار موبایل اطلاع داشته باشید می بینید که حتما به زمان و هزینه آن میارزد.

کلیک کنید: آموزش تعمیرات موبایل 

سیم پیچی الکتروموتورها

آموزش-سیم-پیچی

یکی از شغل های فنی و حرفه ای که می توانید با وام صد میلیونی بازنشستگان راه اندازی کنید، سیم پیچی الکتروموتورها و آرمیچر است. برای انجام این شغل کمی محاسبات نیز لازم است و شما قبل از سیم پیچی باید قطر سیم و تعداد دورهای کلاف را محاسبه و جنس سیم و عایق را نیز به درستی تشخیص دهید.

تمام موتورهای الکتریکی و دینام ها دارای سیم پیچی هستند و کوچکترین ایرادی در این سیم پیچی ها باعث می شود موتور دستگاه عملکرد اولیه خود را از دست داده و راندمان دستگاه کاهش یابد. شغل سیم پیچی الکتروموتورهای یک شغل بسیار حساس و فوق تخصصی می باشد که برای ورود به این شغل علاوه بر آموزش اصولی به تجربه و مهارت فردی نیز احتیاج است. اما در صورتی که این مراحل را طی کنید، می توانید به درآمد عالی برسید.

پیشنهاد ما: آموزش سیم پیچی الکتروموتورها و آرمیچر

راه اندازی شغل تعمیرات ماشین های اداری با وام صد میلیونی بازنشستگان

آموزش-تعمیرات-پرینتر

تعمیرات ماشین های اداری شامل تعمیرات انواع پرینتر، تعمیرات انواع اسکنر، تعمیرات انواع دستگاه کپی و تعمیرات دستگاه های چندکاره است. خرابی و ایرادات این دستگاه ها بسیار زیاد است و هر چند وقت یکبار نیاز به تعویض یا شارژ کارتریج دارند.

شغل تعمیرات ماشین های اداری یک شغل محبوب در بین رشته های فنی حرفه ای است و بازار کار فعالی نیز دارد، زیرا در تمامی ادارات و سازمان ها و مغازه های عکاسی و خدمات کامپیوتری از انواع این دستگاه ها استفاده می شود و شغل شما تعمیر و سرویس آنها خواهد بود.

کلیک کنید: آموزش تعمیرات ماشین های اداری

 

به طور خلاصه دوره های آموزشی مرتبط با انواع شغل های تخصصی و پیشنهادی ما که می توانید با استفاده از وام 100 میلیونی بازنشستگان راه اندازی کنید، در جدول زیر به طور خلاصه آمده است.

دوره های آموزشی پیشنهادی برای راه اندازی یک کسب و کار با وام صد میلیونی بازنشستگان
آموزش تعمیرات پکیج دیواری آموزش تعمیرات کولر گازی
آموزش تعمیرات لوازم خانگی آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی
آموزش برق ساختمان آموزش تعمیرات موبایل
آموزش سیم پیچی الکتروموتورها و آرمیچر آموزش تعمیرات ماشین های اداری

 

مدیریت هزینه ها در ورود به بازار کار فنی و حرفه ای

سوال اینجاست که هزینه کلی ورود به این کسب و کارها چه میزان است؟ چگونه باید منابع مالی خودمان را مدیریت کنیم که بتوانیم به بهترین شکل وارد این بازارهای کاری تخصصی شویم و به سود عالی برسیم؟ ورود به بازار کار این شغل ها دارای چه مراحلی است؟ اولین قدم در شروع کسب و کارمان چیست؟ آیا با وام صد میلیونی بازنشستگان راه اندازی این کسب و کارها امکانپذیر است؟

در ادامه به این سوالات به طور کامل پاسخ می دهیم. با ما همراه باشید.

مراحل  و هزینه های ورود به بازار کار رشته های فنی حرفه ای

ورود به بازار کار رشته های فنی و حرفه ای دارای سه مرحله است:

  1. آموزش
  2. تهیه ابزار و لوازم
  3. استخدام

همانطور که گفتیم، اولین و مهمترین مرحله برای ورود به بازار کار رشته های فنی و حرفه ای، گذراندن دوره های آموزشی است. شهریه دوره های آموزشی برای دوره های فنی متفاوت فرق دارد. همچنین هزینه ها به این بستگی دارد که کلاس ها را به صورت خصوصی بگذرانید یا خصوصی. اما در واقع هزینه هر دوره آموزشی که مد نظر داشته باشید، چه کلاس عمومی و چه خصوصی، در برابر مهارت و تخصصی که بدست می آورید واقعا ناچیز است. این هزینه بین 2 تا 4 میلیون تومان می باشد.

مرحله بعدی تهیه ابزار و لوازم مورد نیاز برای شروع به کار است. بسته به اینکه کدام رشته فنی و حرفه ای را انتخاب می کنید، نوع و قیمت این ابزار و تجهیزات متفاوت است. برای مثال اگر در رشته تعمیرات موبایل قصد فعالیت داشته باشید باید برای تهیه ابزار و تجهیزات لازم بسته به نوع خدماتی که قصد دارید اراده دهید بیش از 15 میلیون تومان هزینه کنید زیرا تمام ابزار و تجهزات این رشته ویژه و تخصصی همین رشته است. اما اگر قصد ورود به رشته برق ساختمان را داشته باشید، خیلی از ابزاری که احتیاج دارید همان هایی است که در هر خانه ای پیدا می شود، مانند آچار فرانسه و پیچ گشتی و انبردست.

مرحله بعدی بحث استخدام و ورود به بازار کار است. در این مرحله انتخاب های مختلفی پیش روی شماست. برای مثال می توانید در اپلیکیشن آچاره ثبت نام کنید و به صورت آنلاین سفارش تعمیرات دریافت کنید. درست مانند اسنپ.

روش بعدی ورود به بازار کار، استخدام شدن در شرکت های خدماتی است. این شرکت ها به عنوان کارگذار سفارشات اولیه را دریافت می کنند و سپس شما را برای انجام خدمات مورد نظر به محل میفرستند و از شما پورسانت یا همان کمیسیون دریافت می کنند.

روش بعدی نیز این است که خود یک مغازه خدماتی اجاره کنید و شروع به کار کنید. شاید در ماه های اول دستمزد کار شما فقط کفاف اجاره جای شما را بدهد ولی به تدریج قادر خواهید بود حقوق خود را افزایش دهید و به درآمد عالی برسید.

البته اگر در شغل تعمیرات موبایل فعالیت می کنید لازم نیست در ابتدا یک مغازه مجزا برای کار خود اجاره کنید و با اجاره یک میز در یک مغازه فروش موبایل قادر خواهید بود درآمد خوبی را در همان ماه های اول بدست آورید.

همانطور که می بینید راه اندازی تمام کسب و کارهای معرفی شده حتی با نصف وام 100 میلیونی بازنشستگان امکانپذیر است.

راه های افزایش حقوق یک تعمیرکار فنی

در ابتدای ورود به بازار کار، هیچ شغلی از درآمد عالی و رویایی برخوردار نیست. اما از طرفی اگر یکسری اصول را رعایت کنید، شغل شما هرچه باشد، حتما درآمد شما به چند برابر حقوق پایه خواهد رسید. اما راه ها و عوامل افزایش حقوق در رشته های فنی چیست؟

  • مهارت
  • تجربه
  • ساعات کاری
  • به روز رسانی مهارت ها و اطلاعات شخصی
  • مشتری مداری

حرف اول را مهارت می زند. هرچه مهارت شما در انجام یک حرفه بیشتر باشد مشتری بیشتری به سراغ شما می آیند. داشتن مهارت یعنی بتوانید از پس خدمات متنوع در زمینه تعمیرات بر بیایید. در این صورت به زودی به یک متخصص تعمیرات تبدیل می شوید که آنقدر تعداد مشتریان شما زیاد است که مجبورید یک شاگرد کمکی برای خود استخدام کنید.

تجربه نیز یکی دیگر از عوامل مهم در افزایش درآمد است. یک تعمیرکار باتجربه شخصی است که قادر باشد هر نوع وسیله ای را با کمترین هزینه برای مشتری تعمیر کند. حال اگر چنین فردی مشتری مدار نیز باشد، به تدریج در کار خود شناخته شده می شود و سفارشات زیادی را دریافت خواهد کرد.

یکی از کلیدی ترین موارد در افزایش درآمد یک شخص، بروز کردن خود با پیشرفت های تکنولوژی است. سیستم های ساخت وسایل الکترونیکی با پیشرفت های روز افزون در فناوری های روز به سرعت در حال تغییر می باشند. اگر یک تعمیرکار خود را با این پیشرفت ها بروز نکند به تدریج تعداد سفارشات دریافتی اش کمتر و درآمدش کاهش می یابد و بعد از مدتی شاید حتی مجبور شود از بازار کار خارج شود.

مسلما ساعات کاری و تلاش خود شخص نیز در افزایش درآمد تاثیرگذار است. حرفه های مربوط به نصب و تعمیرات جزو شغل های آزاد محسوب می شوند که معمولا کارفرمایی بالای سر شما نیست و هر چه خود شخص در کار خود جدی تر و پرتلاش تر ظاهر شود به موفقیت بیشتری می رسد.

بهترین آموزشگاه های فنی و حرفه ای در تهران 

از کسب و کارهایی که می توانید با استفاده از وام صد میلیونی بازنشستگان به آنها ورود کنیم صحبت کردیم. حالا می خواهیم برگردیم به مرحله اول ورود به بازار کار یعنی آموزش. همانطور که گفتیم آموزش مهمترین مرحله ورود به بازار کار است. در این بخش از مقاله قصد داریم با معرفی معیارهای انتخاب یک آموزشگاه استاندارد و قابل اعتماد، بهترین آموزشگاه فنی و حرفه ای تهران را به شما معرفی کنیم.

معیارهای انتخاب یک آموزشگاه معتبر فنی و حرفه ای

برای انتخاب یک آموزشگاه فنی و حرفه ای معتبر و عالی باید به چند معیار مختلف توجه کنید. اگر یک آموزشگاه معیارهایی که در این قسمت معرفی می کنیم را دارا باشد، می تواند یکی از آموزشگاه های مورد اعتماد شما برای ثبت نام و گذراندن دوره آموزشی مد نظرتان باشد. برای این مهم 8 معیار وجود دارد که به قرار زیر است:

  1. آموزش عملی و ویژه بازار کار
  2. کارگاه مجهز و بروز
  3. اساتید مجرب و باسابقه
  4. مدرک معتبر و رسمی از سازمان فنی و حرفه ای
  5. ساعات کلاسی منعطف با زمان کارآموز
  6. ضمانت یادگیری مباحث دوره
  7. پشتیبانی پس از دوره

با توجه به این هفت معیار، در ادامه مقاله بهترین آموزشگاه فنی و حرفه ای را معرفی می کنیم.

آموزشگاه فنی سازان

کلیک کنید: دوره های جامع فنی و حرفه ای آموزشگاه فنی سازان 

بنر-فنی-سازان-Recovered

یکی از باسابقه ترین آموزشگاه های فنی و حرفه ای در تهران آموزشگاه فنی سازان است. این آموزشگاه حدود یک دهه می باشد که با کسب مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کل کشور مشغول به فعالیت است. در این آموزشگاه حدودا 50 رشته مختلف فنی و حرفه ای تدریس می شود. مدرک پایان دوره این آموزشگاه نیز رسمی و قابل تایید از سازمان فنی حرفه ای می باشد.

شماره های تماس این آموزشگاه جهت دریافت مشاوره و راهنمایی:

02166900941

09359293340

عباراتی که این مقاله با آنها دیده شده است:

وام 100 میلیونی بازنشستگان آموزش تعمیرات موبایل آموزش تعمیرات کولر گازی
وام صد میلیونی بازنشستگان آموزش تعمیرات پکیج دیواری آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی
بازار کار رشته های فنی حرفه ای آموزش سیم پیچی آموزش تعمیرات لوازم خانگی
بهترین آموزشگاه فنی حرفه ای تهران آموزش تعمیرات کولر گازی آموزشگاه فنی سازان
وام بدون ضامن آموزش برق ساختمان آموزش تعمیرات ماشین ها اداری

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد درون متنی
مشاهده همه نظرات