آموزش نصب پرچ کردن لوله

آموزش نصب پرچ کردن لوله كولر يكي از مهم ترين موضوعات آموزشي است كه در مركز آموزشي فني سازان صورت مي گيرد. با اين آموزش هنرجويان مي توانند لوله كولر گازي را به بهترين شكل ممكن پرچ كنند. در اين مقاله در مورد آموزش نصب پرچ کردن لوله، آموزش جوشکاری نقره و کار با وکیوم در مركز آموزشي فني سازان صحبت خواهيم كرد و اين كه اين نوع آموزش ها بر زندگي كاري و حرفه اي هنرجويان چه تاثير مثبتي خواهند داشت. هنرجويان هر چقدر كه بهتر آموزش ببينند به همان اندازه مي توانند با كيفيت خدمات رساني كنند.

پیشنهاد ما: دوره آموزش نصب و تعمیرات کولر گازی با 30 درصد تخفیف 

بنر-آموزش-نصب-و-تعمیرات-کولر-گازی

 

آموزش نصب پرچ کردن لوله كولر گازي

در اين مركز آموزشي نحوه پرچ كردن لوله كولر گازي با كليه امكانات آموزش داده مي شود تا هنرجويان بتوانند در بازار كار از هر جهت كارآمد باشند. مطالب دوره به ترتیب زیر می باشد:

  1. مروري بر تاريخچه كولر گازي
  2. برق صنعتي
  3. برق كولر گازي
  4. نحوه عملكرد كولر گازي
  5. طريقه نصب كولر گازي
  6. جوشكاري نقره
  7. كار با وكيوم
  8. نحوه وكيوم
  9. نحوه جوشكاري صحيح لوله هاي كولر گازي
  10. آشنايي با قطعات كندانسور كولر گازي
  11. نحوه مونتاژ و دمونتاژ كردن كولر گازي
  12. بهينه سازي لوله و اتصالات در كولر گازي
  13. سرويس كاري پنل كولر گازي
  14. عيب يابي كولر گازي
  15. نحوه برطرف كردن اشكالات كولر گازي
  16. نحوه نصب پايه نگهدارنده كولر
  17. نحوه دريل كاري
  18. نحوه پرچ كردن لوله
  19. پاسخ به همه سوالات راجع به طريقه نصب كولر گازی

مقاله مرتبط: نصب کولر گازی در بالکن 

 

هزينه آموزش نصب پرچ کردن لوله

هزينه آموزش متناسب با محتواي آموزشي تنظيم مي شود و هزينه آن 1.050.000 تومان است كه در همزمان با ثبت نام شما مبلغ را واريز مي كنيد. به همه هنرجوياني كه در دوره شركت كرده اند مدرك پايان دوره اعطا مي شود كه مي توانند در شركت ها و كارگاه هايي كه مدرك مراكز فني و حرفه اي را معتبر مي دانند مشغول به كار شوند. هنرجويان دقت كنند كه ميزان مبلغ پرداختي نسبت به آموزش هاي دوره كمتر بوده و شما ارزش آموزش خيلي زيادي دريافت مي كنيد و به همان اندازه مي توانيد در آينده خدمات بهتري را ارائه دهيد.

 

پرچ-کردن-لوله-مسی

مدت زمان آموزش نصب پرچ کردن لوله

مدت زمان آموزش طوري تنظيم شده كه كارآموز بتواند به حد قابل قبولي برسد و بعد از آن است كه مدرك آموزشگاه ارائه مي شود تا هنرجو بتواند در مراكز دولتي و خصوصي ، فني و حرفه اي و كارگاهي مشغول به كار شود. مدت زمان آموزش توسط آموزشگاه تعيين مي شود و هر چقدر كه هنرجويان بيش تر تلاش كنند به همان دوره آموزشي مي تواند زودتر به پايان برسد. البته هر چقدر كه آموزش ها بيش تر باشد به همان اندازه هنرجويان زمان بيش تري را در كلاس ها صرف خواهند كرد. هنرجويان بهتر است كه با حوصله و دقت هر چه بيش تر مطالب آموزشي را دنبال كنند.

از آن جايي كه وسايل سرمايشي و گرمايشي مهم هستند، آموزش نصب پرچ کردن لوله كولر گازي مهم بوده و هنرجويان توجه داشته باشند كه يادگيري و آموزش بهترين سرمايه گذاري است كه در مورد خود انجام مي دهند و مطمئن باشند كه مي توانند طي سال هاي بعدي، خيلي بيشتر از مبلغ سرمايه گذاري خود دريافتي داشته باشند. شما حتي مي توانيد سوالات و نكات مرتبطي كه حتي در كلاس مطرح نشده را از مربي آموزشي خود سوال كنيد و با اين كار علاقمندي شما به دستگاه هاي سرمايشي و گرمايشي مشخص مي شود.

آموزش-نصب-پرچ-لوله

 

كار در شركت هاي خدماتي تعمير وسايل خانگي

هنرجويان هر چقدر در آموزش نصب پرچ کردن لوله دقت و توجه كنند به همان اندازه موفق خواهند بود. هنرجويان مي توانند بعد از گذراندن دوره هاي آموزشي در شركت هاي خدماتي تعمير وسايل خانگي مشغول به كار شوند. امروزه اين شركت ها به نفراتي كه در اين زمينه مهارت كامل را داشته باشند نياز دارند. هنرجويان هر چقدر كه مهارت هاي عملي بيش تر و بهتري داشته باشند به همان اندازه مي توانند در انجام كارهاي خدماتي خود موفق شوند.

شركت هاي خدماتي وسايل خانگي هر ساله تعميركاران و سرويس كاران ماهري را استخدام مي كنند و اين سرويس كاران ماهر مي توانند براي اين شركت ها، ارزش آفريني و درآمدزايي كنند. ارزش خدمات هر چقدر كه بيشتر باشد به همان اندازه سرويس كار و شركت خدماتي ، درآمد بيش تري خواهد داشت.

 

كلاس هاي تئوري آموزش نصب پرچ کردن لوله، آموزش جوشکاری نقره و کار با وکیوم

اين كلاس هاي تئوري از همه جهت كامل بوده و نياز هنرجويان را تامين مي كند و هنرجويان مي توانند از كليه مطالب كلاس هاي آموزشي كمال استفاده را بكنند.  در اين كلاس هاي آموزشي همه مطالب راجع به نحوه نصب كولر گازي و رفع مشكلات آن آموزش داده مي شود تا بتوانند اين خدمات را به نحو احسن به انجام برسانند. در كلاس هاي تئوري، در واقع كارهاي كلاس هاي عملي آموزش داده مي شود و هنرجويان براي انجام آموزش هاي عملي آماده مي شوند. هنرجويان لازم است كه به همه موارد و نكات آموزش نصب پرچ کردن لوله توجه كنند تا بتوانند كار خود را بعدها به نحو احسن انجام دهند. هنرجويان لازم است كه از هر جهت از كلاس هاي آموزشي به نحو احسن استفاده كنند.

در كلاس هاي تئوري به همه سوالات هنرجويان پاسخ داده مي شود تا جاي ابهامي باقي نماند. مربيان آموزشي همه موارد مربوط به نصب كولر گازي را به بهترين وجه ممكن در كلاس هاي آموزشي منكس مي كنند و حتي اگر در دستگاه هاي جديد هم تغييراتي صورت گرفته را نيز بيان مي كنند تا همگام با علم روز اين آموزش ها به انجام برسد و بعدها براي هنرجويان مشكلاتي اتفاق نيفتد.

 

كلاس هاي عملي آموزش نصب پرچ کردن لوله، آموزش جوشکاری نقره و کار با وکیوم

در كلاس هاي عملي نحوه پرچ كردن لوله، جوشكاري نقره و كار با وكيوم به بهترين شكل ممكن آموزش داده مي شود. كولر گازي يكي از وسايلي است كه در همه اماكن از آن استفاده مي شود و به همين دليل نصب و تعميرات آن مهم بوده و لازم است كه با دقت هر چه تمام تر اين كلاس هاي آموزشي برگزار شود و هنرجويان هم به بهترين شكل ممكن از آن ها استفاده كنند. پرچ كردن لوله هاي كولر گازي مهم بوده و اگر نصاب نتواند اين كار مهم را به انجام برساند، كولر گازي نشت خواهد كرد.

در كلاس هاي عملي، همه موضوعات و نكات كلاس هاي تئوري، توسط مربيان و هنرجويان عملياتي مي شود تا هنرجويان تمام و كمال با موضوعات و نكات آموزشي آشنا شوند. كلاس هاي عملي از هر جهت كامل بوده و هنرجويان مي توانند تمامي آموزش هاي خود را كامل دريافت كرده و آن ها را اجرا كنند.

 

پرچ-کردن-لوله

اهميت نصب كولر گازي و آموزش نصب پرچ کردن لوله

نصب كولر گازي مهم بوده و لازم است كه با دقت هر چه تمام تر انجام شود. امروزه علاوه بر اين كه در منازل كولرهاي گازي نصب مي شود در اماكن تجاري و صنعتي هم اين دستگاه نصب مي شود و به همين دليل مي توان گفت كه مشتريان زيادي در سراسر دنيا از اين دستگاه استفاده مي كنند.

کولرهای هوا مبدلهای حرارتی هستند که مایع فرآیند با جریان هوا خنک می شوند. در این مبدل ها ، مایعات گرم در یک سری لوله ها توزیع می شوند که به صورت افقی چیده شده اند. قسمت های بیرونی این لوله ها به یک باله مجهز شده اند تا سطح انتقال حرارت بین بخارات و هوای خنک را افزایش دهند. این مبدلهای حرارتی به صورت متقاطع یا جریان همزمان بر اساس مشخصات جریان هستند که جریان هوای مورد نیاز توسط یک فن ايجاد می شود. در كولرهاي گازي ، آب هيچ نقشي ندارد و به همين دليل مي توان گفت كه براي آب هزينه اي پرداخت نخواهيد كرد.

مراحل پرچ لوله و آموزش نصب پرچ کردن لوله

پرچ كردن لوله روشی است که مي توان با آن لوله هاي نازك فلزي كولر گازي را بهم متصل كرد و در دو مرحله انجام مي شود كه شامل پين و پرچ كردن است. هنرجويان مي توانند با انبر لوله هاي فلزي كولر گازي را پرچ كنند و با اين كار لوله هاي فلزي بهم متصل خواهند شد.

آموزش پرچ کردن لوله مطابق بازار كار

نحوه نصب دستگاه هاي خانگي و از جمله كولر گازي هم مطابق علم روز پيش مي رود. به همين دليل اين نوع آموزش ها هم لازم است كه بروزرساني شده و در اختيار هنرجويان قرار بگيرد. بروزرساني بدين معني است كه آموزش ها ساده و روان تر شده و هنرجويان، مطالب را به راحتي درك مي كنند.

اگر دقت كرده باشيد نيازهاي مردم و مخاطبان طي چند سال اخير تغيير كرده و حتي در دوران بحران كرونا هم نيازهاي كاربران به شدت تغيير يافت و به همين لازم است كه مطابق نيازهاي كاربران اين تغييرات اعمال شود تا بتوان در سريع ترين زمان ممكن به اهداف مورد نظر دست يافت.

آموزش نصب پرچ کردن لوله و خدمات رساني با كيفيت به مشتريان و مخاطبان

نصب كولر گازي در همه اماكن مهم بوده و به همين دليل لازم است كه با دقت هر چه تمام تر اين كار مهم به انجام برسد. اين آموزش مهم بوده و مانند آموزش جوشکاری نقره و کار با وکیوم با اهميت است و هنرجويان لازم است كه به همه جوانب آموزش توجه كنند تا بتوانند بعدها از اين آموزش ها كمال استفاده را بكنند. شركت هاي خدماتي هم ماهرترين افراد را استخدام كرده و حتي هنرجويان نيز مي توانند خوداشتغالي ايجاد كرده و جهت ارائه خدمات به مردم، مغازه اي را راه اندازي كرده و اين خدمات را ارائه كنند.

پرچ-کردن-لوله-کولر-گازی

آموزش نصب پرچ کردن لوله با جديدترين دستگاه ها

لوله هاي فلزي كولر گازي با دستگاه اكسپندر يا لوله گشاد كن به انجام مي رسد. هنرجويان مي توانند با اين دستگاه ها هر نوع لوله بزرگ يا كوچكي را پرچ كنند. با دستگاه هاي پرچ كن مي توان همه نوع لوله هاي مسي و آلومينيومي را مي توان بهم پرچ كرد. دستگاه هاي پرچ هم مطابق با اين تغييرات ساخته مي شوند تا در نصب كولر و پرچ لوله هاي مسي و آلومينيومي از آن ها استفاده شود. شما مي توانيد با ابزارهاي دستي يا پنوماتيك لوله ها را پرچ كنيد.

قطر و لوله براي پرچ 

قطر لوله در پرچ كردن عامل مهمي است و البته متناسب با قطر لوله از دستگاه پرچ كن استفاده مي شود. هر چقدر طول لوله بلند باشد به همان اندازه پرچ كردن به طول خواهد انجاميد. سوراخ پرچ مهم است و نبايد زياد بزرگ يا كوچك باشد و هر چقدر كه سوراخ هم اندازه باشد به همان اندازه لوله ها خيلي سريع بهم متصل خواهند شد. ميخ پرچ را متناسب با قطر لوله انتخاب كنيد. قطر و طول لوله ها متناسب با محل نصب كولر تا كليدها مشخص مي شود. دستگاه ها را متناسب با قطر و طول لوله ها انتخاب كنيد.

کار با وکیوم كولر و كاركردن بهتر  

وكيوم به معني تخليه بهتر رطوبت و كاركرد بهتر دستگاه است و وكيوم هر اندازه كه بهتر كار كند، كولر هم محل را خنك خواهد كرد. البته هر چقدر كه كمپرسور بيشتر كار كند به همان اندازه محل سرد و خنك خواهد شد. تميز بودن وكيوم مهم بوده و باعث جريان يافتن هوا در كولر خواهد شد. سرويس كاران اين قسمت از كولر را به دقت سرويس مي كنند تا هوا هميشه جريان داشته باشد.

آموزش نصب پرچ کردن لوله كولر،  جوشکاری نقره و کار با وکیوم كولرهاي گازي بخش مهم كار با آن ها است و سرويس كاران لازم است كه با اين بخش ها به قدري مهم است كه در مراكز آموزشي مانند فني سازان اين موارد آموزش داده مي شود تا بتوانند زماني كه در شركت هاي ارائه خدمات وسايل خانگي ، سرمايشي و گرمايشي كار مي كنند به مشتريان شركت بهترين خدمات را ارائه دهند و اين منوط به اين است كه در زمان آموزش، كاملا به نكات آموزشي دقت و توجه كرده و همه نكات مهم را يادداشت كرده و در كلاس هاي آموزشي عملي، اجرايي كنند

جمع بندی

انجام تعمیرات مربوط به کولر گازی مانند پرچ کردن لوله مسی کاری به شدت تخصصی است که نیاز به آموزش اصولی و کاربردی دارد. آموزشگاه فنی سازان با سال ها تجربه در آموزش انواع رشته های کاربردی فی و حرفه ای ویژه بازار کار از جمله آموزش تخصصی نصب و تعمیرات کولر گازی توانسته اعتماد عموم کارآموزان را به خود جلب کند. خروجی این آموزشگاه کارآموزان متخصص در رشته های مختلف فنی هستند که به راحتی با اخذ جواز کسب وارد بازار کار می شوند. در پایان دوره های فنی و حرفه ای آموزشگاه فنی سازان مدرک معتبر به کارآموزان اعطاء می شود که می توانند به وسیله آن پروانه کسب بگیرند. دوره های آموزشی فنی سازان دارای ضمانت یادگیری و پشتیبانی نامحدود پس از دوره نیز می باشد. برای کارآموزان شهرستانی نیز متناسب با بودجه شان خوابگاه رزرو خواهد شد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد درون متنی
مشاهده همه نظرات