امروزه دربیشترآپارتمان های مسکونی ،تجاری وکارخانجات کولر گازی وجود دارد ومورد استفاده عموم مردم است. شاید در نگاه اول استفاده و راه اندازی کولر گازی اجنرال آسان باشد ولی پیشنهاد میکنم اگر علم آن را ندارید هرگز این کار را نکنید. در برخی از موارد ممکن است کولر گازی ارور یا کد خطا بدهد، در ادامه این مقاله تمامی ارورهای کولر گازی اجنرال و راه حل رفع  ودلیل بروز این خطا ها را بررسی میکنیم با ما همراه باشید. در صورت بروز ارورهای کولر گازی اجنرال قبل از مراجعه کردن و تماس با خدمات پس از فروش کولر گازی بهتر است معنی این ارورها را بدانید تا بهتر عمل کنید. کولر گازی اجنرال یک سری کدهایی دارد که اغلب برای حفاظت از کولر گازی است و ممکن است با یک روشن و خاموش کردن ساده این کد ها فعال شوند.

 

رفع آلارم ارورهای کولر گازی اجنرال

کولرگازی اجنرال داری یک سری کد خطا می باشد که در صورت بروز خطا این کد روی پنل جلویی کولر گازی اجنرال دیده میشود. باید بدانید که هر کد و اروری که روی پنل جلویی کولر گازی نشان داده می شود نشانگر یک خرابی جزئی یا پیشرفته است که اگر این خرابی را به درستی عیب یابی کنید ومعنی کد را بدانید به راحتی می توانید این آلارم ارور را رفع کنید. بنابراین شما می توانید با کمک این مقاله به راحتی ارورهای کولر گازی اجنرال را رفع کنید.

دوره ی پیشنهادی : آموزش نصب کولر گازی به صورت کاملا تخصصی

رفع آلارم ارورهای کولر گازی اجنرال

دلایل بروز ارور در کولر گازی اجنرال

دلایلی که باعث بروز ارورهای کولر گازی اجنرال می شود عمدتا در تمامی سیستم های تهویه هوا اتفاق می افتد که عبارتند از:

  • فرسودگی کولر
  • حوادث اتفاقی
  • برخورد و آسیب حیوانات به سیستم کولر گازی اجنرال در پشت بام یا فضای باز
  • بروز مشکل در سیم کشی کولر یا ساختمان
  • یخ زدگی
  • خطای داخلی
  • اشکالات فنی
  • لزوم شارژمجدد گاز کولر
  • تاخیر در شروع فن در حالت گرمایشی
  • و…

در ادامه مطلب کد های خطا یا ارورهای کولر گازی اجنرال را در دومدل کاستی و کانالی بررسی می کنیم. این کد خطا ها برای مدل 30000، 36000 ،45000 و 540000 می باشد.

کدخطا E00 : ریموت و دستگاه داخلی نمیتوانند ارتباط برقرار کنند.

کد خطا E01 : دستگاه داخلی و خارجی کولر گازی ارتباط برقرار نمیکنند.

کد خطا E02 : سنسور دما باز می باشد.برای رفع این خطا میتوانید مقاومت سنسور را با اهم متر اندازه بگیرید ودرصورت نیاز سنسور را تعویض کنید.

کد خطا  E03 : امکان اتصال سنسور و ترمیستور وجود دارد که برای عیب یابی سیم کشی و برد کولر باید بررسی شود.

کد خطا E04 : ایراد  درباز بودن سنسور حرارتی که باید سنسور تعویض شود.

کد خطاE05  :  سنسور مبدل حرارتی داخلی ایراد دارد.

دقت کنید که کدخطا و ارورهای کولر گازی اجنرال را روی نمایشگر می بینید. عمدتا نشانه خرابی و از کار افتادن نیست بلکه محدوده احتمالی خرابی را نشان می دهد که شما باید تمامی احتمالات را بررسی و عیب یابی کنید تا به طور دقیق محل خرابی را شناسایی کنید. بررسی و عیب یابی ارورهای کولر گازی اجنرال کار یک فرد ساده استفاده کننده نیست بلکه باید یک فرد متخصص این کار را انجام دهد. دوباره تاکید میکنیم که اگر علم کافی برای این کار ندارید لطفا با مرکز خدمات پس از فروش تماس بگیرید تا به صورت تخصصی عیب یابی شود.

دوره ی پیشنهادی : آموزش تعمیرات لوازم خانگی به صورت کاملا تخصصی

دلایل بروز ارور در کولر گازی اجنرال

روش رفع و عیب یابی ارورهای کولر گازی اجنرال

در برخی مواقع ارور های کولر گازی اجنرال جزئی بوده وبه راحتی قابل حل می باشد که ما تعدادی از آنها را در مطالب بالا ذکر کرده ایم که شما با استفاده از این مطالب و دقت و عملکرد بالا می توانید خودتان عیب یابی و رفع کنید ،ولی درمواقعی این ارور ها پیشرفته و تخصصی است به علت حساس بودن و فنی بودن قطعات داخلی نیاز به عیب یابی تخصصی دارد، که گروه خدمات پس از فروش کولرهای گازی اجنرال با وجود افراد متخصص در خدمت شما هستند.

 

سخن پایانی

ما در این مقاله سعی کردیم تا تمامی کد خطاها و ارورهای کولر گازی اجنرال را برای شما توضیح دهیم ولی در صورتی که نتوانستید با کمک این راه حل ها مشکل کد خطا و ارور کولر گازی اجنرال را رفع کنید. می توانید با گروه خدمات پس از فروش تماس بگیرید تا رفع خطا کنند تکنسین های گروه خدمات با ارائه خدمات تعمیر و سرویس کولرگازی اجنرال در خدمت شما هستند.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد درون متنی
مشاهده همه نظرات

فرصت ثبت نام با شهریه سال 1402 فقط تا 11 فروردین

X